Olen vaihtamassa jarrupaloja.
Hinnastossa mainitaan palojen lisäksi nuo
asennussarjat. Mitä ne ovat ja tarvitaanko niitä?
ASENNUSSARJA JARRUPALOILLE
5
8141
Vastaukset
- Kölli
.......ne ovat. Suosittelen. Sisältää mm. uudet palojen kiinnitystarvikkeet ja tärinänvaimennuslevyt.
Kyllä ilmankin pärjää, jarrut toimivat myös kokonaan ilman em. levyjäkin, mutta miksi säästää noin tärkeässä paikassa kun tarvikkeet maksaa muutaman kympin? - Simo
Asennussarja sisältää tapit paloille ja jonkinlaisen jousen. Lisäksi voi olla vaikka satulan "saranapultti" tms.
Varmuuden vuoksi ne kannattaa ostaa, kun ostaa palatkin. Vaikka yleensä vanhat on kunnossa, kun ostaa varmuuden vuoksi uudet.- Kölli
....se on varmaan hyvin merkki/mallikohtainen, mitä sarja sisältää, mutta kyllä ne osat kannattaa vaihtaa, jarrut eivät ainakaan jumita niin helposti kun on uudet jouset ja rensselit.
- Isoturpo
Kölli kirjoitti:
....se on varmaan hyvin merkki/mallikohtainen, mitä sarja sisältää, mutta kyllä ne osat kannattaa vaihtaa, jarrut eivät ainakaan jumita niin helposti kun on uudet jouset ja rensselit.
Riippuu tosiaan merkistä ja mallista. Itselläni asennussarja oli täysin turha, käsitti vain yhden jarrusatulaan asennettavan 'jousen'. Ostin tosin kuitenkin, koska hommaa tehdessä on pieni riski, että ko. osa vahingoittuisi. Jos ei turhia rojuja halua nurkkiinsa pyörimään, kannattaa varmaan tutustua hommaan vähän etukäteen ja pyytää näytille asennussarjaa varaosatiskillä...
- MB/Citikka
Kokemukseni mukaan paras tapa varmistaa, että vanhat tapit ja jouset lähtevät ehjänä irti, on ostaa satsi uusia varastoon ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584