hei tietääkö kukaan mistä voisin saada tuon äänen mielellään mp3:na. tartttis nimenomaan tätä ringin ääntä, ei mitään muuta normia tv rätinää. kertokaa.
ring tv-häiriöääni
3
364
Vastaukset
- 10 LPRINT "SCREAM"
Enste saata ääni tietokoneelle.
Sitte etsi hakutoiminnalla käyttöjärjestelmään kuuluva Ääninauhuri, hakusana on siis Ääninauhuri ja tuloksena on pikakuvake.
Tarkista Ääninauhurin ominaisuudesta äänimuodon olevan PCM 44,100 kHz; 16 bittiä; Stereo 172 kt/s.
Klikkaa punaista ympyrää painikkeesta, kun haluat äänen tallentuvan. Tallenna tiedosto .wav-muodossa.
Asia, mitä en tiedä itse, onko XP SP 2:ssa omaa .mp3-muunninta .wav-tiedostoille (WMP 10:ssä), mutta tarvitset kuitenkin ohjelman, jolla muuttaa .wav .mp3:ksi.
Elikkäs isoin työ on saattaa Ring tv-häiriöääni PC:n äänikortille.- -"-
Tallensin itse Austin Powers 1-elokuvasta äänen kohdasta, missä Austinin autoon tulee viesti: piippaavaa ääntä ja miesääni sanoo "You've got mail".
Siirsin sen Nokia 9210i:hin .wav-tiedostona käyttäen puhelimen mukana tullutta datakaapelia ja ohjelmistoa ja on yhä tekstiviestin saapumisäänenä.
Jos aivan tarkka ajankohta AP 1-DVD:llä jotakuta kiinnostaa, voin ilmoittaa tähän viestiketjuun ko. ajan 0:00,00 muodossa. - snuupi
-"- kirjoitti:
Tallensin itse Austin Powers 1-elokuvasta äänen kohdasta, missä Austinin autoon tulee viesti: piippaavaa ääntä ja miesääni sanoo "You've got mail".
Siirsin sen Nokia 9210i:hin .wav-tiedostona käyttäen puhelimen mukana tullutta datakaapelia ja ohjelmistoa ja on yhä tekstiviestin saapumisäänenä.
Jos aivan tarkka ajankohta AP 1-DVD:llä jotakuta kiinnostaa, voin ilmoittaa tähän viestiketjuun ko. ajan 0:00,00 muodossa.saisin kyl sen äänen koneelle siitä leffasta, mut en omista sitä, enkä jaksanut ladata. tarkotin lähinnä valmista samplee. mut ei voi enää mitää. ei löytyny ja ääni korvattu toisella. kertokaa silti jos jollain ois jossain tää wawina tai mp3:na.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770