ärsyttävää tuo päävaiva

apina

ärsyttävä tuo päävaiva. kun on jo kolme viikkoa tuosta päästä panta puristanut. alussa oli vihlasuja mutta lopulta tuli kiristävä tunne päähän. olen syönyt lääkkeitä ollut sairaslomalla ja käynyt hieronnassa. Välillä on ollut parempi ja tällä hetkellä on myös parempi kuin viime viikolla mutta huonompi kuin pari päivää sitten. Alkoholin vaikutuksen alaisena on ainoastaan hyvä olo, sillä kännipäissä ei ole painetta päässä, eikä myöskään kipuja. Nyt on myös flunssa joten johtuukohan hieman huonompi olo siitä?

Turhauttaa kun ei mene ohi tämä pirun vaiva.

5

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu

Hyvä naprapaattkin osaa auttaa. Takaraivoluun subluksaatio...

• Diagnoosi

..tuli taas kun apteekin hyllyltä!
        Joko lääkäriopinnot on päätöksessä vai millä perusteella jakelet diagnooseja potilasta näkemättä?
        Ai, mutta säähän taidat olla KELAn lekureita, nehän tietää vaikkei edes papereita lukis.
        Että oot säälittävä.

• hoidettu
        Diagnoosi kirjoitti:

..tuli taas kun apteekin hyllyltä!
        Joko lääkäriopinnot on päätöksessä vai millä perusteella jakelet diagnooseja potilasta näkemättä?
        Ai, mutta säähän taidat olla KELAn lekureita, nehän tietää vaikkei edes papereita lukis.
        Että oot säälittävä.

Mun mielestä säälittävää on jäädä kärsimään. Mutta kukin tekee valintansa. Itse aikoinani etsin varsin aktiivisesti apua ja rahaa meni tuhansia euroja... mutta onneks lopulta syy löytyi ja päänsärky on poissa. Tosin sen päänsäryn sai pois naprapaattikin, mutta ei pysyvästi...

• korkealla

Verenpaine liian korkealla. Alkoholi laskee verenpainetta mutta kannattaa mennä mittauttamaan paine ja saada lääkitys jos arvot on koholla.

• panta otsalla

tsau
      Tsekkauta päänsäryn diagnoosi neurologilla. Alustavasti oireesi ovat samanlaiset kuin mulla. Puristava panta pään ympärillä. Kohdallani diagnoosi on jännitys- eli tensiopäänsärky (chronic tension type headache). Nimimerkilläni "panta otsalla 24h/vrk" löytyy keskustelua aiheesta mm. verkkoklinikka.fi:migreenipalstalla, mtv3.fi:keskustelu/terveys-palstalla, tukiasema.net/masennus, lääkehoito ja terapia-palstoilla.

Joo, tuli tosi terhakkaasti diagnoosi "hoidetulta". Kiva, että sait aikanasi avun manipulaatiosta. Olisin sinuna kuitenkin hieman pidättyväisempi jakelemaan ohjeita, manipulaatio ei ole apu kaikkeen maan ja taivaan väliltä.
      Netissä on melko sankka joukko kävijöitä, jotka eivät välttämättä ole juurikaan ilahtuneita toimintatavastasi, oletko muuten huomannut tai pannut merkille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe