saunaillat...
ettäkö mitä te niissä oikein pruukaatte jutustella? :)
niitä näitä,ilmoja pielly..
vaiko millanen se ja se oli sängyssä ja näyttääkö hyvältä yms... :)
onko miehillä yleensä tapana kertoa toisilleen kaikki mahdolliset nais-ja muut jutut vai onko sellasia asioita mistä ei hiiskuta kellekkään? :)
uteliaisuus kun ottaa vallan niin minkäs teet :)
miesten
10
1662
Vastaukset
Meidän saunaillat sujuu oikeestaan Lätkän ja koulun parissa.
Jutellaan nää kouluasiat läpi. Sit pelataan sm liiga nja änärin kierrokset läpi. Tän jälkeen kehutaan toisiamme ja sitten aletaan sotia. Siinä inttijuttujen jälkeen kysellään kuulumiset ihmissuhde rintamalta. Kehutaan toistemme tyttökavereita tai sit miten sinkkuna menee ja sit katellaan vähän tulevaisuuden näkymiä.
Mut kyllä ainaki mun kaverit juttelee mulle huolistaan tyttökavereiden kaa ja kehuvat miten onnellista se sinkkuelämä on. Minä taas kerron huolet sinkkuna olosta ja kehun miten hyvässä asemassa he ovatkaan. likaisiin yksityiskohtiin me ei mennä
Sit kaikki alkaaki olla jo baariin lähtökunnossa ja siirrytään taas turvallisiin asioihin kuten harrastusten sujuminen ja meidän suosikki huoleen suomen lätkämaajoukkueeseen.- saunottelija m35
Harvemmin ainakaan meidän peliporukan saunailloissa jutellaan naisista. Tai ei nyt ainakaan mitään niin törkeetä että vertailtais niiden sänkysuoriutumista, tissien kokoa tms.
Jos naisista yleensä puhutaan, puhutaan seurustelun kiemuroista ja kipupisteistä ja yritetään antaa vertaistukea kriiseissä. Kaikki eivät tietenkään halua avautua. Lapsista ja niiden onnistumisista tai vaikeuksista koulussa puhutaan myös aika usein, kellä sellaisia on.
Yleensä kuitenkin puhutaan siitä, kuinka peli sujui ja muutenkin urheilusta; ehkäpä vertaillaan autoja ja elektroniikkaa ja niitten ominaisuuksia ja hintoja; kiroillaan politiikkojen edesottamuksia; jauhetaan työhuolia; saatetaan puhua jostain päivänpolttavasta uutisesta tai matkakokemuksista jos joku on ollut jossain reissussa. Tai näin joulun alla pohditaan, mitä ostetaan joululahjoiksi. Niin ja tietysti harjoitetaan myös vertailevaa keskustelua olut- ja viskimerkeistä. - Ranualta
Kun pippelit on mitattu jo suihkussa, niin on löylyn lämmössä on mukava siirtää aihepiiri lorttoihin. "Minkälainen vittu sillä sun Kyllikillä on?", saattaa joku kysyä toiselta, johon sitten annetaankin yksityiskohtainen kuvaus tussun kimmoisuudesta, häpyhuulista, piukkuudesta, karvoituksen väristä/laadusta ja sheivauksesta.
- näin..
Yleensä jos saunojat on vakiintuneet, niin silloin ei pakosti puhuta niin paljoo omasta eukosta, koska mitäs siinä nyt on kertomista. Mutta jos saunojat on sellasii, jotka vaihtaa naista tasaseen tahtiin, niin kyllä ne kaikki yksityiskohdat kerrotaan. Onko posliini vai tuhero. Antaako perseeseen. Tykkääkö kun tulee naamalle jne..
- Tosi mies.
Me puhutaan tietokonepeleistä, leffoista, musiikista ja mitä nyt mieleen tuleekaan. Ei niistä akoista jaksa aina jutella. Sauna on meille pyhä paikka. Sinne ei nartut pääse edes juttujen tasolla!
- vuoksi..
..vielä selvennys, eli tarinan opetus: tällaisia ei kannata kysellä.
Saunakeskustelujen aiheet liittyy 99%:sti työhön, autoihin, elektroniikkaan, urheiluun, harrastuksiin tai ryyppäämiseen.
Tuo puuttuva 1% voi olla mitä tahansa muu aihe kuin seksi, naiset tai parisuhde. Näin "tylsiä" on ukkomiesten saunakeskustelut.- dayum
kun tullaan saunasta niin aletaan leikkiä leegoilla ja siemaillaan siinä sivussa enemmän tai vähemmän olutta.
- Mies_
Ja kerrotaan hauskoja juttuja. Miehet eivät ole niin kiinnostuneita naisista kuin naiset luulevat.
kyllähän ne jutut menee yleensä navan alle jossain vaiheessa iltaa.Siis ehkä mun kaveripiiri ei edusta ihan sitä keskivertotallaajaa mut eipä meillä pahemmin oo mitään tabuja noissa jutuissa,naureskellaan sujuvasti mm. pienille kulleillemme ja potenssiongelmille 25 vuotiaina :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653