Mitä silmä ei näe

sitä sydän ei tunne

Onkohan suomessa yhtään paria joka ei ole pettänyt toista. Tai ainakin toinen puoliso. Kuinka moni nukkuu ruususen unta eikä osaa kuvitellakkaan mitään pahaa.
Sitä uskoo toisesta liian hyvää. Itse olen huomannut että ne ihan tavalliset naiset käy vieraissa vaikka on ns."kulissit kunnossa" syitä on monia.
Tekeekö tilaisuus varkaan. Joskus tosiaan yllättyy,että tuokin nainen, mutta maailma on täynnä yllätyksiä.
Tämän päivän uskollinen voi jo olla huomispäivän pettäjä. Niin se vain menee

4

1558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkö luulette?

ja en edes usko enää kun joku sanoo:ei minun mieheni!

• petetty

En minäkään uskonut,että mieheni pettäisi,mutta näin vain pääsi tapahtumaan.Naimisissa olevan
        yhden lapsen äidin kanssa työpaikkaromanssi syttyi.Sain tämän tietoon vasta vuosien päästä.

• Muista

Mutta minä en ole pettänyt puolisoani koskaan, enkä usko koskaan niin käyvänkään. Tämä suhde on liian arvokas tuhottavaksi mokoman takia. Sitä paitsi, en kestäisi sen jälkeen itseäni.
      En myöskään jaksa uskoa että vaimoni olisi minua koskaan pettänyt, enkä jaksa uskoa että niin kävisikään. Tietäähän en tietenkään voi kuin itseni. Mutta kuitenkin....

• Jos on valmis itse tekemään parhaansa oman parisuhteensa eteen, minusta ei kannata uhrata ajatustakaan toisen mahdolliseen uskottomuuteen. Miksi se olisi suurempi uhka kuin omalla kohdalla? Miksi pilata omaa ja toisen elämää turhilla epäilyillä?

Jos asia joskus tulee ajankohtaiseksi, sitten on aika miettiä, mitä pitäisi tehdä.

Media kertoo kaikenlaista, joka saa maailman näyttämään todellista pahemmalta paikalta. Tehdään parhaamme, että oma ja läheisten elämä olisi mahdollisimman hyvää. Luulen, ettei monikaan ole valmis uhraamaan hyvää parisuhdetta hetkellisen hekuman alttarille. Tehdään omasta parisuhteesta mahdollisimman hyvä, niin ruoho ei näytäkään aidan takana vihreämmältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5961
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2800
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe