Onkohan suomessa yhtään paria joka ei ole pettänyt toista. Tai ainakin toinen puoliso. Kuinka moni nukkuu ruususen unta eikä osaa kuvitellakkaan mitään pahaa.
Sitä uskoo toisesta liian hyvää. Itse olen huomannut että ne ihan tavalliset naiset käy vieraissa vaikka on ns."kulissit kunnossa" syitä on monia.
Tekeekö tilaisuus varkaan. Joskus tosiaan yllättyy,että tuokin nainen, mutta maailma on täynnä yllätyksiä.
Tämän päivän uskollinen voi jo olla huomispäivän pettäjä. Niin se vain menee
Mitä silmä ei näe
4
1558
Vastaukset
- niinkö luulette?
ja en edes usko enää kun joku sanoo:ei minun mieheni!
- petetty
En minäkään uskonut,että mieheni pettäisi,mutta näin vain pääsi tapahtumaan.Naimisissa olevan
yhden lapsen äidin kanssa työpaikkaromanssi syttyi.Sain tämän tietoon vasta vuosien päästä.
- Muista
Mutta minä en ole pettänyt puolisoani koskaan, enkä usko koskaan niin käyvänkään. Tämä suhde on liian arvokas tuhottavaksi mokoman takia. Sitä paitsi, en kestäisi sen jälkeen itseäni.
En myöskään jaksa uskoa että vaimoni olisi minua koskaan pettänyt, enkä jaksa uskoa että niin kävisikään. Tietäähän en tietenkään voi kuin itseni. Mutta kuitenkin.... Jos on valmis itse tekemään parhaansa oman parisuhteensa eteen, minusta ei kannata uhrata ajatustakaan toisen mahdolliseen uskottomuuteen. Miksi se olisi suurempi uhka kuin omalla kohdalla? Miksi pilata omaa ja toisen elämää turhilla epäilyillä?
Jos asia joskus tulee ajankohtaiseksi, sitten on aika miettiä, mitä pitäisi tehdä.
Media kertoo kaikenlaista, joka saa maailman näyttämään todellista pahemmalta paikalta. Tehdään parhaamme, että oma ja läheisten elämä olisi mahdollisimman hyvää. Luulen, ettei monikaan ole valmis uhraamaan hyvää parisuhdetta hetkellisen hekuman alttarille. Tehdään omasta parisuhteesta mahdollisimman hyvä, niin ruoho ei näytäkään aidan takana vihreämmältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764