Kertokaa ideoita, ei liian härskejä.
Mutta mukavia, onko kokemuksia ,mistä nainen on erityisesti pitänyt ikimuistettavasti.
Kertokaa vinkkejä ,mitä Naiselle lahjaksi.
Ei liian perinteistä (ei mitään kodinkoneita).
Persoonallisempaa.
Naiset , kertokaa itsekin, mitä toivoisitte !
Mitä NAISELLE lahjaksi ?
13
1306
Vastaukset
- Rudolfiina
Toivoisin saavani joskus joltakin ihanalta mieheltä lahjaksi vanhan Amerikanraudan !
Tiedän, että se on KALLIS lahja, mutta tulisin muistamaan sen miehen ikuisesti, joka minut noin yllättäisi.
No, nyt varmaankin oli kyse JOULULAHJASTA, joten vanhan Jenkkiraudan pienoismallikin kävisi.
-
Jos ajatellaan vähän halvempia (vaikka minulla onkin kallis ja vaativa maku !) lahjoja, niin esim. illallinen jossakin hienossa ravintolassa olisi kiva saada vastaanottaa.
Tai pääsylippu jonkin itseäni kiinnostavan artistin/bändin konserttiin.- Rudolfiina
Lisään vielä, että MATERIA on VAIN materiaa eli sen sijaan kaikkein tärkeintä on toisesta välittäminen, huomioiminen ja tieysti rakkaus.
Tavaraa saa aina, vaikka olisi kallistakin, mutta aitoa välittämistä EI rahalla saakaan !
- neito
miksi pitäisi ostella lahjoja? Lapsille ostetaan lahjoja.
- Korvatunturin Pukki
Toiveesi toteutuu
- vaikka
Lahjakortti kylpylään , hemmotteluun.
- joulupukin apulainen
Yöpaita (seksikäs, kaunis, laadukas). Konserttiliput
Illallinen vaikka kreikkalaisessa ravintolassa
Pullo hyvää viiniä ja kauniit lasit (2 lasia riittää)
Koru (hyvällä maulla valittu, ei tarvitse olla kallis)
Sukalaarasia sydämen muotoinen.
Villapaita
Kaulaliina ja sormikkaat tai muodikas sateenvarjo
Liput teatteriin tai elokuviin ja lupaus lasillisesta jossain ravintolassa sen jälkeen. - Mekunen
Tee itse lahjakortti joka oikeuttaa esim. hierontaan (jonka siis annat sinä), illalliselle (jonka siis olet itse laittanut)tai jotain muuta kivaa. Se että huomioit naisesi ja näät vaivaa hänen vuokseen on varmasti kaikkein paras lahja.
- vai niin
eikös sen lahjan pitäisi tuottaa jotain iloa ja mielihyvää?
- yks vaan......................
Mies,oma kumppani tietenkin ,joka strippaa
- Emäntä
Toivoisin , että mies tekisi ihanan illallisen,näkisi vaivaa sen eteen. Ehkä sen jälkeen joku yllätys,joku intiimi :)
- siis
jormaa eli Jortikkaa.
Sano suoraan, älä kaartele, nainen.
- Nainen vaalea
Kortti jossa mies lupaa tulla kanssani tanssikursseille harjoittelemaan salsaa (olen houkutellut jo pitkään,mutta ei ole muka rohjennut)
- seuraavaa
Rakkaaltani toivoisin jotain, jota voin kantaa aina mukanani, esim. kaulariipus. Tai jotain persoonallista: mielimusiikkiani, lahjakortti kahdenkeskiselle illalliselle tai konserttiin tms. Tässä viestiketjussa on tullut jo hyviä ideoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202950Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602630Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452378Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä292363Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581928Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181459Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121452- 721383
- 571319
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141301