Olen kolmekymppinen nainen,nyt ollut n.7v samassa työpaikassa.olen saanut nuorena lapset ja joutunut aina huolehtimaan itsestäni ja selviytynyt jotensakin itsekseni monesta tilanteesta .eli mielestäni itsenäinen, muista riippumaton ,mielipiteille tilaa antava,mielelään vaihtoehdoista keskusteleva ihminen.Ison perheen ja omien ystävien kautta pidän työ ja vapaa-ajan erillään ,en kerta kaikkiaan ole ehtinyt lyöttäytyä työkavereiden kavereiksi,vaikka tosi mielelläni lähdenkin työpaikan illanviettoihin .Meidän työpaikalla luottamusmies ei ole koskaan pitänyt minusta ja on jopa ilmoittanut ,ettei hoida asioitani siitä syystä koska olen toisessa liitossa.olen antanut hänen olla ,en voi ketään pakottaa pitämään itsestäni ja mielelläni vetäydyn pois jos huomaan ärsyttäväni muita ,kyseinen henkilö on muille mukava ihminen eikä minullakaan ole häntä vastaan mitään!annan hänen olla mielestäni rauhassa enkä ole puuttunut asioihinsa enkä puhunut hänestä selän takana mitään,kuten en puhu muistakaan työkavereista,(koen olevani ns. yksinäinen susi)siksi kun en liity parjaamiseen.Hän kyllä puolestaan puhuu minusta monille eri henhilöille ja nyt jopa syytti minua kiusaamisesta !Siis kysyn vaan että eikö kiusaamista ole juuri se että leimaa minua muille vaikka annan hänen olla mikä on ,mitä hemmettiä teen hänen kanssaan?tuntuu siltä että hän mollaa minua muille ja muut sitten eivät tahtomaan voi olla miettimättä että ehkäpä minä nyt sitten häntä kiusaankin?
Se on kyllä tosiasia ,että olen tosi huono kaikenlaisissa suhdepeleissä,minulle kaikki on niin mustavalkoista ja menen ihan sekaisin kaikenlaisista juonen kirjoista,ehkä sitten olen väärassä työpaikassa, mutta hitto soikoon kun pidän työstäni , enkä tosiaankaan tahtoisi tuollaisten asioiden vaikuttaa siihen.
joopa
3
385
Vastaukset
Kiusaamiselta tuo toimintasi.
Jokaisella saa ja pitää olla vapaus pidättäytyä ulkopuolella omalla vapaa ja työajallakin, jos niin haluaa.
Eihän ketään voi pakottaa olemaan toisten seurassa, jos itse ei sitä halua.
Joskus kiusaaja käyttääkin syytettä itsensä kiusaamisesta, kiusaamisen välineenä.
Lue lisää täältä:
http://tyopaikkakiusatut.net/- kokenut
Pois ja äkkiä vielä kun kerkeet ennen lopullista leimaamistasi. Luottamusmiehellä on niin suuri valta että sua ei auta kukaan jos joudut hampaisiin. liitto ei varsinkaan lotkauta edes korvaansa siks narsistiset luonteet hakeutuukin ko. tehtäviin, koska valtaa voi käyttää ja hilata ympärilleen haaremin...........kokenut olen.
- timanttimies
se vaa on tekaise vielä yks lapsi lisää nii sit se vasta hurjistuuki,nonii se oli vaa yks neuvo joo sun pitää tulla jotenki esiin,joo sun pitää vaa olla oma ittes joo siinä saa muut sanoo mitä lystää,ei ne oo sanoja kummempia,ei ne oo puukkoja eikä kirveenteriä siis kuin tuulen henkäys ei muuta,oo monen muun ihmisen kans tekemisis,siis vain hyvien,kierrä huonot kaukaa korkeintaan pidä hyvänpäiväntuttuna.ihminen joutuu läheisriippuvaiseksi jos on vähän hyviä tuttuja,jos niitä on 1 tai 10 nii on siinä eroa,kun on yhden luona jatkuvasti tai sit joka kymmenes päivä ,hengitystilaa,kun on nii on sit juttua kerrottavana kun käy kyläs joka kymmenes päivä,joo työ-asiat ei vaivaa,kun on monta ihmistä jolle puhua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261