Mitä mieltä ootte, jos kumppaninne flirttailee silmienne alla toisen kanssa? On asiasta juteltu, ja se haittaa, mutta homma ei jotenkin muutu miksikään.
Oon itsekin ollu aika flirtti joskus, mutta nykyisellään katselen ihan mieluiten omaa puoliskoa. Oon ehdottanu, että flirttailis "tyttöjen illoissa" baarireissuilla tai muutenkin selkäni takana miten paljon lystää, mutta ei sillon, kun oon ite paikalla. Hän pitää sitä perverssinä ehdotuksena, mulle se olis ok, koska luotan häneen.
Mitä mieltä ootte?
flirttailusta...
4
828
Vastaukset
- puhuri
että tommonen käytös loukkaa kumppania ja kai se on niin että hyvässä parisuhteessa ei halua loukata toista.
- rge
Parisuhteessa ei tehdä tolleen. Varsinkaan kun toinen puolisko on vielä mukana näkemässä. Mun veikkaus on että se yrittää saada sua mustasukkaiseksi. Haluaa sulta jotain reaktiota tuohon käyttäytymiseen.
- täytyy
testaa varmaankin sinun sietokykyäsi, luulen. Ei kylläkään fiksua käytöstä, itse en flirttailis mieheni nähden enkä tykkäis että miehenikään tekis sitä minun nähden. Sinuna kysyisin syytä moiseen.
- olla...
niin mä oon nainen ja mulla se vaan käy huomaamatta siis frilttailu. ja toiseks jos oma kumppani on siinä vieressä niin haluan nähdä hänen reaktion ja lisää huomiota, koska olen huomion kipeä ihminen. voi olla että tytölläs on samaa. tai tieäd kuinka hän frilttailee, koska itse en aina edes frittaile vaan katselen ihmisä ja olen ystävällinen (hymyillen) ja jotkut luulee että yritän iskee.
kuitenkin yleensä sitä koetellaan viehätysvoimaansa, kun isketään silmää, että oletko muistanut kehua naistas?
niin ja ehkä kannattaa kokeilla kokonaan kieltämistä sillä tavalla tulee enemmän välittävä olo. kun tuosta tulee sellainen kuva että vain häpeät et oikeesti välitä... siis vaikka asia olisi miten ja tietenkin toista loukkaava niin silti tuntemuksilleen ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261