Mikä on paras Sonatan levy? Oon kuunnellu niitä satunnaisesti enkä oikeen tiedä että minkä ostais..
Sonatan levyt??
10
1005
Vastaukset
- Sonata-fani
Winterheart's Guild. Enpä ole ennen törmännyt sellaseen levyyn missä olis niin monta SAATANAN hyvää biisiä peräkkäin. Toinen suosikkini on Reckoning Night,eli se uusin.Mutta suosittelen WG:tä.
- myös
vanhemmat levyt ovat huippukamaa. Ecliptica ja Silence.
Songs of silence on melkoinen paketti...ja noista vanhemmista biiseistäkin osa toimii paremmin jopa verrattuna originaaliin. Kakon enklantikaan ei kuullosta niin tankerolta kuin esim. Eclipticalla. Onhan tuo Silence kyllä niiden paras studioälppy silti...
- thegodofallmortal
Onko Sonata metallia?
Paras on varmaan Ecliptipca.- Sonata-fani
Onhan se metallia,tai siis Powermetallia. Kyllä mustaki se "Songs of Silence" on tosi hyvä ja musta Replica kuulostaa sillä paremmalta kuin Eclipticalla.
- winterhearts.guild
Sonata-fani kirjoitti:
Onhan se metallia,tai siis Powermetallia. Kyllä mustaki se "Songs of Silence" on tosi hyvä ja musta Replica kuulostaa sillä paremmalta kuin Eclipticalla.
minäkin kallistun sen Winterheart's Guildin puolelle. Se on vaan ollut niin tärkeä mulle alusta asti. Jotain maagista siinä lienee...pakko olla. ;)
Varsinkin Silver Tonquen kitarasoolo on niin hyvä,että kulmät väreet vaan menee selässä kun sitä kuuntelee.Olispa mahtavaa jos sen pääsisi Janin kanssa soittemaan. - winterhearts.guild
winterhearts.guild kirjoitti:
minäkin kallistun sen Winterheart's Guildin puolelle. Se on vaan ollut niin tärkeä mulle alusta asti. Jotain maagista siinä lienee...pakko olla. ;)
Varsinkin Silver Tonquen kitarasoolo on niin hyvä,että kulmät väreet vaan menee selässä kun sitä kuuntelee.Olispa mahtavaa jos sen pääsisi Janin kanssa soittemaan.*Silver TonGue...
- miska/pluton
Mä suosittelisin taasen silencee, studioälppy, kun taasen song of silence on live.....
- heps
The Power Of One on muuten aivan mahtava biisi!! Varsinkin livenä, nyt kun soittivat siitä pätkän medleyssä.
- panatan soras
Silence on aikas täydellinen levy. Biisit, soundit, kokonaisuus, ah! Toki muutkin ovat hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351896
- 50828
- 82819
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Näin juhannuksena tuttu nainen
Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt27406