Sonatan levyt??

xxx

Mikä on paras Sonatan levy? Oon kuunnellu niitä satunnaisesti enkä oikeen tiedä että minkä ostais..

10

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonata-fani

      Winterheart's Guild. Enpä ole ennen törmännyt sellaseen levyyn missä olis niin monta SAATANAN hyvää biisiä peräkkäin. Toinen suosikkini on Reckoning Night,eli se uusin.Mutta suosittelen WG:tä.

    • myös

      vanhemmat levyt ovat huippukamaa. Ecliptica ja Silence.

    • Songs of silence on melkoinen paketti...ja noista vanhemmista biiseistäkin osa toimii paremmin jopa verrattuna originaaliin. Kakon enklantikaan ei kuullosta niin tankerolta kuin esim. Eclipticalla. Onhan tuo Silence kyllä niiden paras studioälppy silti...

    • thegodofallmortal

      Onko Sonata metallia?

      Paras on varmaan Ecliptipca.

      • Sonata-fani

        Onhan se metallia,tai siis Powermetallia. Kyllä mustaki se "Songs of Silence" on tosi hyvä ja musta Replica kuulostaa sillä paremmalta kuin Eclipticalla.


      • winterhearts.guild
        Sonata-fani kirjoitti:

        Onhan se metallia,tai siis Powermetallia. Kyllä mustaki se "Songs of Silence" on tosi hyvä ja musta Replica kuulostaa sillä paremmalta kuin Eclipticalla.

        minäkin kallistun sen Winterheart's Guildin puolelle. Se on vaan ollut niin tärkeä mulle alusta asti. Jotain maagista siinä lienee...pakko olla. ;)

        Varsinkin Silver Tonquen kitarasoolo on niin hyvä,että kulmät väreet vaan menee selässä kun sitä kuuntelee.Olispa mahtavaa jos sen pääsisi Janin kanssa soittemaan.


      • winterhearts.guild
        winterhearts.guild kirjoitti:

        minäkin kallistun sen Winterheart's Guildin puolelle. Se on vaan ollut niin tärkeä mulle alusta asti. Jotain maagista siinä lienee...pakko olla. ;)

        Varsinkin Silver Tonquen kitarasoolo on niin hyvä,että kulmät väreet vaan menee selässä kun sitä kuuntelee.Olispa mahtavaa jos sen pääsisi Janin kanssa soittemaan.

        *Silver TonGue...


    • miska/pluton

      Mä suosittelisin taasen silencee, studioälppy, kun taasen song of silence on live.....

      • heps

        The Power Of One on muuten aivan mahtava biisi!! Varsinkin livenä, nyt kun soittivat siitä pätkän medleyssä.


    • panatan soras

      Silence on aikas täydellinen levy. Biisit, soundit, kokonaisuus, ah! Toki muutkin ovat hyviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe