Mikä on paras Sonatan levy? Oon kuunnellu niitä satunnaisesti enkä oikeen tiedä että minkä ostais..
Sonatan levyt??
10
964
Vastaukset
- Sonata-fani
Winterheart's Guild. Enpä ole ennen törmännyt sellaseen levyyn missä olis niin monta SAATANAN hyvää biisiä peräkkäin. Toinen suosikkini on Reckoning Night,eli se uusin.Mutta suosittelen WG:tä.
- myös
vanhemmat levyt ovat huippukamaa. Ecliptica ja Silence.
Songs of silence on melkoinen paketti...ja noista vanhemmista biiseistäkin osa toimii paremmin jopa verrattuna originaaliin. Kakon enklantikaan ei kuullosta niin tankerolta kuin esim. Eclipticalla. Onhan tuo Silence kyllä niiden paras studioälppy silti...
- thegodofallmortal
Onko Sonata metallia?
Paras on varmaan Ecliptipca.- Sonata-fani
Onhan se metallia,tai siis Powermetallia. Kyllä mustaki se "Songs of Silence" on tosi hyvä ja musta Replica kuulostaa sillä paremmalta kuin Eclipticalla.
- winterhearts.guild
Sonata-fani kirjoitti:
Onhan se metallia,tai siis Powermetallia. Kyllä mustaki se "Songs of Silence" on tosi hyvä ja musta Replica kuulostaa sillä paremmalta kuin Eclipticalla.
minäkin kallistun sen Winterheart's Guildin puolelle. Se on vaan ollut niin tärkeä mulle alusta asti. Jotain maagista siinä lienee...pakko olla. ;)
Varsinkin Silver Tonquen kitarasoolo on niin hyvä,että kulmät väreet vaan menee selässä kun sitä kuuntelee.Olispa mahtavaa jos sen pääsisi Janin kanssa soittemaan. - winterhearts.guild
winterhearts.guild kirjoitti:
minäkin kallistun sen Winterheart's Guildin puolelle. Se on vaan ollut niin tärkeä mulle alusta asti. Jotain maagista siinä lienee...pakko olla. ;)
Varsinkin Silver Tonquen kitarasoolo on niin hyvä,että kulmät väreet vaan menee selässä kun sitä kuuntelee.Olispa mahtavaa jos sen pääsisi Janin kanssa soittemaan.*Silver TonGue...
- miska/pluton
Mä suosittelisin taasen silencee, studioälppy, kun taasen song of silence on live.....
- heps
The Power Of One on muuten aivan mahtava biisi!! Varsinkin livenä, nyt kun soittivat siitä pätkän medleyssä.
- panatan soras
Silence on aikas täydellinen levy. Biisit, soundit, kokonaisuus, ah! Toki muutkin ovat hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854052
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353121Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002285Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312108Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell811866Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271821- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501