toivotontako?!

-xl83

Niinhän ne kaikki sanoo, elä vaivu epäoivoon, kyl sie viel rakastut... tahdon vain ihanan rehellisen nallekarhumaisen jääräpään. mistä sellaisen löytää?!
Enhän mie kaunotar ole, ihan tavallinen tallaaja ja viel kokoa xl. kuitenkin rehti ja iloinen tapaus. kokoaniko vai puheeni suoruutta kaikki kaihtaa?!
Kertokaa mistä etsiä?!
(vaik sehän tulee hakemaan vaik kotiovelta jos on oikea, heh he heh)

15

2336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Summon.

Nyt kuules alat kunnon laihdutuskuurin. Ja puhut vähemmän suoremmin. Siitä se lähtee. Palataan asiaan parin vuoden päästä, kun olet naisen mitoissa. Kiitos, näkemiin.

• nainen myöskin

ja sitten väitetään että naiset on vaativia?
        Miehille kun ei kelpaa muu kuin hoikka kaunotar.

• nainen myöskin kirjoitti:

ja sitten väitetään että naiset on vaativia?
        Miehille kun ei kelpaa muu kuin hoikka kaunotar.

Tutkimuksen mukaan pulskat naiset pääsevät helpommin naimisiin Suomessakin,näin se vaan on.

• hone-y
        tavisM kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan pulskat naiset pääsevät helpommin naimisiin Suomessakin,näin se vaan on.

tutkimuksessa selvittämättä se, että ovatko ne naiset naimisissa, koska ovat paksuja vai paksuja siksi, että ovat naimisissa =)

Yksi tykkää laihoista, toinen pyöreämmistä -miksi tätä on vaikea ymmärtää?

• hossi
        hone-y kirjoitti:

tutkimuksessa selvittämättä se, että ovatko ne naiset naimisissa, koska ovat paksuja vai paksuja siksi, että ovat naimisissa =)

Yksi tykkää laihoista, toinen pyöreämmistä -miksi tätä on vaikea ymmärtää?

sitä ymmärtää et miksi joku pitää hoikista ja toinen pyöreistä ? Ihminen vaan on muokkautunut siten että kaikki piirteet eivät kelpaa, itsekin katson ihmisestä jotain mistä itsekkään en ole varma mikä asia se on mut jokin piirre täytyy löytyä ennenkö mulle kolahtaa.
        Itse en perusta et onko ihminen hoikka vaiko pyöreä aivan sama mut reilusti ylipainonen jotenkin ei kolahda. Johtuuko se sit siitä et itse olen nelkytä kiloa laihduttanut ja siksi oudoksun liika lihavuutta varsinkin ku ole itse päättänyt että paino ei nouse enää ikuna vaan elämän tavat muutetaan sen mukaan.
        Siitä syystä ehkä haluan itsellenikin sellaisen ihmisen joka huolehtii omasta kropastaan, katsoo mitä syö ja harrastaa liikuntaa.
        Ihmismieli on niin moni mutkainen asia et sen sisältöä kukaan ei varmaan pysty ymmärtämään ja ehkä juuri menneisyys muokkaa jokaiselle ne omat mielihalut ja mieliyhtymät kumppania etsiessä.

Tuota asiaa olen paljon miettinyt et mistä se oikein johtuu ? Niin ja varsinkin ku itse olin liian lihava niin kiinnostuin silloin myöskin liika lihavistakin mut nyt en enää. Miksi ?
        Ehkä juuri siki et olen ollut lihava ja nyt päässyt siitä eroon ?

• hoikka

Sua ei kukaan tule hakemaan kotiovelta! löytyyhän niitä pulskiakin miehiä.

• -xl83

vitsillä se kotiovelta hakeminen oli heitetty. Tässä maailmassa mikään ei tule ilmaiseksi kotiovelle, paitsi mainokset, jos on luukku ovessa... ;0)

• vilperi

rennolle naikkoselle on aina vientiä. kusessa tosin olisit, jos olisit miespuolinen samoilla kriteereillä.

• deft

Minen aloittanut koosta puhumista, ok?
      ...tuli vain mieleen erään kaverini anekdootti "läskeistä";
      " Läskin paneminen on kuin mopolla ajoa: Molemmat on hauskaa niin kauan kun kukaan ei ole näkemässä "

Tämän sanottuani, en tarkoittanut ylläolevalla tekstillä pahaa.

Totuushan on, että pyöreydessä ei ole mitään vikaa, sehän ei useimmiten ole edes merkki huonosta terveydestä. Ylipaino onkin sitten jo aivan eri asia, vaikka voihan se tietysti viehättää. Mun pointti ilmeisesti(!?) on se, että ihminen on parhaimmillaan, kun on oma itsensä... koosta viis. Kyllä ne kaikki XL/XS-asiat kuuluvat persoonallisuuteen (jos vaikuttaa ulospäin siltä, että ne kuuluvat Minä-kuvaan)

• -xl83

minä että mielipiteitä on monia.
      Se on jotenkin kieroutunutta, että pullukan pitäisi etsiä pullukka?! nimenomaan toivois löytävän jonkun hoikemman joka jaksaisi kannustaa hhoikentamaan itseä =).
      Enhän minäkään aina ole xl kokoa ollut, enkä tule olemaan, iso kylläkin, luita kun ei voi laihduttaa. Yleinen asia mitä tulee aina liikakiloisesta ihmisestä mieleen on onkohan se laiska. joo, pitää osittain paikkansa. minä ainakin kun olen yrittäjä ja teen pitkää päivää töitä, niin ei tuota inspiraatiota ole lähteä illan päätteeksi lenkille, vaikka monasti se piristäiskin.
      Onhan se niinkin, että moni kakku päältä kunis ja sisältä silkkaa sontaa.
      Oletteko muuten huomannu että ylipainoiset ovat yleensä iloisia ja sinut itsensä kanssa?! Tietty piste kun ylittyy laihduttamisen yrittämisessä, sitä ei enää edes halua yrittää.
      Itse olen oppinut arvostamaan paljon enemmän erinlaisuutta ihmisissä ja annan todella suuren arvon niille jotka pitävät kilonsa kurissa =). ehkä minäkin joskus liityn siihen joukkoon...

• deft

Ylipainoiset yleensä iloisia ja sinut itsensä kanssa...
        ja sitten tämmöisessä foorumissa ruikutellaan kun kukaan ei huoli Minua (XL).
        Kuka huomaa tuossa ristiriidan...hmmm, anyone?

-xl83 varmaankin arvostaa minua hirmuisesti kun olen pitänyt kiloni kurissa. Tosin, siitä suurimman kunnian saa geeniperimä ;)
        Minä kun en lihoa vaikka kuinka yrittäisin.

Eipä se niin mustavalkoista ole, että olet joko Aktiivinen tai Laiska. Asenteesta lähdetään rakentamaan ruokavaliota ja samanaikaista liikunta (lue: fyysistä rasitusta). Tai niin ainakin luulisin.

Erilaisuutta on toooosi kiva arvostaa, ainakin paperilla, tai tiettyyn pisteeseen asti.
        "Erilaiset" ihmiset kun sattuvat usein myös hyväksymään täydellisesti toistensa...erilaisuuden.
        Se on semmoinen sanaton sopimus kunnioittaa toisia siinä pelossa että Ne voisivat loukata sinua.

• -xl83
        deft kirjoitti:

Ylipainoiset yleensä iloisia ja sinut itsensä kanssa...
        ja sitten tämmöisessä foorumissa ruikutellaan kun kukaan ei huoli Minua (XL).
        Kuka huomaa tuossa ristiriidan...hmmm, anyone?

-xl83 varmaankin arvostaa minua hirmuisesti kun olen pitänyt kiloni kurissa. Tosin, siitä suurimman kunnian saa geeniperimä ;)
        Minä kun en lihoa vaikka kuinka yrittäisin.

Eipä se niin mustavalkoista ole, että olet joko Aktiivinen tai Laiska. Asenteesta lähdetään rakentamaan ruokavaliota ja samanaikaista liikunta (lue: fyysistä rasitusta). Tai niin ainakin luulisin.

Erilaisuutta on toooosi kiva arvostaa, ainakin paperilla, tai tiettyyn pisteeseen asti.
        "Erilaiset" ihmiset kun sattuvat usein myös hyväksymään täydellisesti toistensa...erilaisuuden.
        Se on semmoinen sanaton sopimus kunnioittaa toisia siinä pelossa että Ne voisivat loukata sinua.

hmmm.. parempi kait olisi olla jo meikäläisen hiljaa... mutta... Laitoin tuon ensimmäisen ruikutus viestin sillä, että tahdoin nähdä reaktioita. Enän mä ole sanonut ettei kukaan minua huoli, vaan sitä ettei se oikeanlainen ole löytynyt! Idea on siinä että miksi oletetaan aina että ylipainoisella ei olisi vara valita kumppania, vaan otetaan se joka sadaan. voihan se olla tottakin...
        totta, kukapa on täysin tyytyväinen itseensä, kenellä on liian iso nenä, kuka kävelee kumarassa... etc.
        "Erilaiset ihmiset hyväksyvät toisensa". eikö se ole hyvä että joku edes hyväksyy tässä kilpaa toisia syrjivässä maailmassa?! Jokaisen täytyy löytää elämän oljenkorsi, oli se sitte vaik tällainen säälittävä keskustelu netissä...
        Yrittää päteä vaikka kiertää vain itsensä pussiin..
        Elämä on.
        Elä unelmoi, elä unelmaa!

• ..............................
        -xl83 kirjoitti:

hmmm.. parempi kait olisi olla jo meikäläisen hiljaa... mutta... Laitoin tuon ensimmäisen ruikutus viestin sillä, että tahdoin nähdä reaktioita. Enän mä ole sanonut ettei kukaan minua huoli, vaan sitä ettei se oikeanlainen ole löytynyt! Idea on siinä että miksi oletetaan aina että ylipainoisella ei olisi vara valita kumppania, vaan otetaan se joka sadaan. voihan se olla tottakin...
        totta, kukapa on täysin tyytyväinen itseensä, kenellä on liian iso nenä, kuka kävelee kumarassa... etc.
        "Erilaiset ihmiset hyväksyvät toisensa". eikö se ole hyvä että joku edes hyväksyy tässä kilpaa toisia syrjivässä maailmassa?! Jokaisen täytyy löytää elämän oljenkorsi, oli se sitte vaik tällainen säälittävä keskustelu netissä...
        Elämä on.

Joille ei kelpaa läskimies! Tekopyhyys on kyllä kaikista suurin turnoff.

• deft
        -xl83 kirjoitti:

Elämä on.

Hetkinen... eiköhän pidetä nyt sellainen luova tauko.
        -
        --
        ---
        Ja jatkuu:
        Mä sanon sen nyt.
        Mun..hmm...persoonallisuudella ei ole varaa valita, siihen kun tarvitaan aina kaksi jotka valitsevat toisensa.
        Lyhyestä virsi kaunis; En ole ylipainoinen, mutta silti "otan sen jonka saan". Ei tämä nyt ole pelkästään yleistyksellä selvä asia.
        Väitän, että luonne vaikuttaa eniten. Suvaitsemattomuutta näkee aivan liikaa vaikka ei olisikaan ylipainoinen.

"Erilaiset ihmiset hyväksyvät toisensa"... tarkoittaa semmoista yhteisöllisyyttä joka luo sisäsiittoisuutta...hmm
        Ok, ylläoleva oli erittäin kärjistetysti sanottu, anteeksi siitä ;)

Mitä tulee tähän keskusteluun (netissä), niin miten tää nyt on säälittävää.
        Eikait vanha kunnon ennakkoasenne puske päälle. Eihän nyt netissä voi tosissaan puhua.

Mitäköhän siitä seuraisi, jos me...ne, jotka nyt haukkuvat tätä maailmaa "kilpaa toisia syrjiväksi", alettaisiinkin levittää tosissaan ilosanomaa syrjintää vastaan...hmm?
        Miksi ei?
        Työmarkkinat on asia erikseen, mutta jos potuttaa ihmisten asenteet XL-kokoisia vastaan, niin perkele, hihasta kiinni ja saman pöydän ääreen keskustelemaan, tai muuten syntyy sitä ruikuttavaa tekstiä tänne (säälittävään) nettiin.

deftis kuittaa tältä erää, kiitosh

• -xl83
        .............................. kirjoitti:

Joille ei kelpaa läskimies! Tekopyhyys on kyllä kaikista suurin turnoff.

=).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      83
      5114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4678
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      85
      2924
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2414
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      22
      1805
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1425
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe