Olen tälläinen 14vuotias tyttö.Minulla on luonnostaan vaaleanruskeat hiukset mutta nyt ne ovat tummanruskeet/maantien harmaat.Minulla on nyt vaaleaksi värjätyt hiukset.Huuleni ovat sellaiset pienet muttei kapeat.Minulla on suuret siniset silmät joissa on kauhee ruskee "täplä".Kasvoni ovat sellaiset aika saman moiset kuin angelina joliella..Olen 159/49,5
Nenäni on minun mielestä kauhee, en osaa sanoin kuvailla...Tykkään hiveesti hilary duffista sen tyylistä lauluista elokuvista..Värjäsin vaaleeksi koska se oli niin hieno hilaryllä..Tykkään myös Rachel bilsonista (hiukset on niin hienot.)Olen niin kyllästynyt juurikasvuuni kun se on sitä tummanruskee/maantien harmaa sekotusta..
Mitä voisin tehdä hiuksilleni?
Millaset vaatteet on nyt "in"?
Millaset vaatteet saa näyttämää pidemmältä/laihemmalta?
Keksikää kaikkee mitä voisin tehdä..
Miten voisin meikata?
haluun olla kaunis
2
775
Vastaukset
- jassikka
Olet selvästi viileä värityyppi, hiustesi oikea väri on tuhkan sävyinen (ei kullanruskea). Tuollaiset hiukset kun värjää vaaleaksi (kellertävä/kullan vaalea), niin hiukset eivät enää sovi ihosi väriin, ja se jos mikä rumentaa. Joten nyt värjäät ne hiuksesi takaisin. Jos haluat kokeilla eri värejä, niin viileät tuhkanruskeat sopivat sinulle, tai sitten viileät punaiset (luumu, tummanpunainen, ei porkkana).
Alla pari linkkiä, josta voit opiskella värioppia. Olet takuulla kesä- tai talvityyppi - kumpi sitä en osaa varmaksi sanoa, mutta jos hiuksesi ovat lähempänä tummanruskeaa kuin sitä maantienväriä, niin silloin olet talvi. Kesä on huomattavasti vaaleampi, eli tuo maantienväri on kesän hiustenväri.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000400&posting=22000000011217290
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000037&posting=22000000011708383 - jassikka
"Minulla on luonnostaan vaaleanruskeat hiukset mutta nyt ne ovat tummanruskeet/maantien harmaat.Minulla on nyt vaaleaksi värjätyt hiukset."
Siis mikä se sun luonnollinen hiusten väri on ja mitkä ne ovat nyt?
Meni edellinen ohje ihan pieleen, jos se maantienväri/ruskea ei ollutkaan se oikea väri. Ja onko ne hiukset nyt vaalennetut vai vai tummat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396