Ideoita mikä.

tää oireilu on?

Töistä kun tuun 16 aikaan ni salamana pamahtaa sellanen kuumotus kasvoihin ja posket muuttuu ihan tulisiks. Ja silmiäki alkaa jotenki kihelmöimää/tuntuu ku niis ois hiekkaa sekä katse on aivan lasittunut ja "etäinen", ite oikeen peilistä sitä usein ihmettelen. Ja todella omituista on se että kun tuijotan itseäni peilistä
silmiini niin niitä alkaa kihelmöimään kokoajan lisää. Eli voin tuijottaa itseäni peilistä niin että lopulta saan omat silmäni vuotamaan. Joku psyykehäiriö? Sitäkin epäiltiin joskus mutta ei ollut sekään sano lääkäri. Vaikka kerroin lääkärille pelkääväni olla toisinaan en aina, todella hyvin valaistuissa tiloissa esim tavallinen kauppa käy. Kun astun ovesta sisään niin alkaa samantien valot kuumottamaan kasvoja niin että ne oikeasti alkaa muuttumaan punaisemmiksi, silmiä kihelmöimään, sekä alan jännittämään ja äänet alkavat kuullostamaan sellasilta kuin elokuvissa kun joku on ihan pökerryksissä. Joskus niitä selvitin lääkärillä mutta mitään ei selvinny. Tehtiin sitä ja tätä koetta ja otettii verinäytteitä ja kilpirauhas systeemit tutkittii eikä mitää löytyny ja juteltiin mukavia, psykiatrin kanssa. Mulla tähän liittyy vielä todella kova väsymys mikä myös "pamahtaa" niin nopeasti ja vahvasti et ei oikeestaa millään meinaa päästä asioillekkaan kun töitte jälkee pitää jäädä päiväunille. Masennus se ei ole koska mieli on onnellinen ja muutenki olo on sillain hyvä. Tota oon kyllä ihmetelly et mikä mul on. Senku sais joskus selville. Ei oo vaan kiva mennä jonnekki asioillekki töitten jälkeen kun naama on tulipunanen ja silmät on punaset/katse todella omituinen "lasittunut" kuin jollai ihme huumehepulla, sekä oon muutenki tosi jännittyneen oloinen ettei pysty melkee puhumaa ilman sanojen sekoilua ja häsläystä. Ei o kiva juttu. Tätäki jatkunu joku 4v. Eikä jaksa lääkärissä ravata kun ne ei saa mitään selville. Joskus epäiltii Sjögrenin syndroomaa mut seki sulkeutu pois kyynelneste kokeessa. Ite oon ajatellu että joku paniikkihäiriö? Elämän tavat on terveet, en tupakoi/käytä huumeita, alkoholia juon 1x/kk ehkä, urheilen 5h/vko niin että tulee kunnolla hiki. Ravinto terveellinen myös. Oon aivan avuton...

2

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokerit

Voisiko veren sokeriarvot heitellä. Kirjoitit että ruoka-asiat on kunnossa mutta kannattaisiko syödä pieniä aterioita ja usein. Oletko keski-ikäinen nainen? voisiko olla alkavia vaihdevuosia jos niin soija valmisteista olisi apua.

• mies.,,

Ja oon myös huomannu että 3 kahvikuppia päivässä ja niiden kanssa munkit pahentaa asiaa todella paljon joten kahvin juonnin/munkit lopetin jonkun aikaa sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      125
      7139
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4276
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      276
      1701
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1446
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe