Rumat miehet

Mewq

Olen kiinnostunut tietämään millainen mies on ruma? Minkälaiset ominaisuudet tekevät hänestä ulkonäollisesti vastenmielisen?

Mielipiteitä on varmaan monia. Kiitoksia etukäteen kaikille vastanneille.

21

7803

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välttämättä

Kuten ei naisissakaan juuri siis rumia ole. Mun kriteeri on se että yksinkertaisesti hoikka nainen on nätti aina! VArmaan sama pätee miehiinkin että kaljamaha ei kovin seksikäs ole :) Toinen taas mihin naisissa kiinnitän huomiota niin meikkaamalla ei ulkonäkö voi muuttaa kuin huonommaksi! Meni nyt asian ohitte mutta kuitenkin..

• Laruska-

tai hyvännäköisen vastakohtia. Mulle hyvännäköinen mies olisi ulkoisesti ensinnäkin pitkä, mielellään tumma, sopivan lihaksikas(ei mikään patti joka ei jaksa nousta porrasta ilman että hengästyy,muttei kukkakeppikään) ja sitten muista ominaisuuksista sen verran että hyvä hygienia ja taito uskaltaa, osata ja tahtoa keskustella ihan kaikesta, myös TUNTEISTA.

Siispä ruma mies olisi lyhyt,lihava, kalju tai sellanen ohut-tukkainen valkoinen suomityyppi(jolla possunpunainen iho:D) ja sitten jos vielä haiseepi koko ajan hielle ja pahalle hengitykselle eikä osaa puhua eikä pussata(tai ei harrasta niitä kumpaakin muuten vaan) niin siinähän se rumilus olisi.

• Terveisiä perseestä

Mun mielestä taas ruma nainen on: selluliitti peppunen, pömppömahainen, paksusäärinen, lyhyet jalat muuhun ruumiiseen nähden, pyöreäkasvoinen tai sitten ylimeikattua, typerät lyhyet hiukset ja jessus värjätty vaaleaksi tai punaiseksi.

Ei teitähän on päivästä toiseen kadut täynnä joka puolella, ja nekin jotka ei vielä ole, niin viimeistään 35 - vuotiaina olette.

Upea nainenhan on tumma, ruskeaihoinen kaunis latino nainen.

• Sandy
        Terveisiä perseestä kirjoitti:

Mun mielestä taas ruma nainen on: selluliitti peppunen, pömppömahainen, paksusäärinen, lyhyet jalat muuhun ruumiiseen nähden, pyöreäkasvoinen tai sitten ylimeikattua, typerät lyhyet hiukset ja jessus värjätty vaaleaksi tai punaiseksi.

Ei teitähän on päivästä toiseen kadut täynnä joka puolella, ja nekin jotka ei vielä ole, niin viimeistään 35 - vuotiaina olette.

Tämä keskustelu koski rumia MIEHIÄ. Taidat olla näitä junttisuomalaisia miehiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa..

• ----------------
        Terveisiä perseestä kirjoitti:

se, että naisella on tummat hiukset ja suhtkoht hoikka vartalo ja mikä tärkeintä symmetrinen sellainen! se ei vaan toimi jos jalat ovat esimerkiksi eripituisia ja se näkyy kävelytyylissä yms...ja itseään täynnä olevat bimbot ei vois vähempää kiinnosta, mitä ujompi tyttö, niin sitä enemmän itse ainakin kiinnostun. ongelma on se, että eivät ne hiljaisimmat pahemmin baareissa käy ja ei tiedä oikein mistä heitä muutenkaan etsisi, kun saattaa olla, että he viihtyvät kotona illat pitkät..

• Mies.
        Sandy kirjoitti:

Tämä keskustelu koski rumia MIEHIÄ. Taidat olla näitä junttisuomalaisia miehiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa..

Älähän hikeenny, nythän me saatiin keskusteluun mukaan ruma mies, joten hän liippaa avausta todella läheltä.

• Possunpunainen

Olen just tuollainen valkoinen. Tosin en lyhyt. Kiteytit varmaan aika monien naisten asenteen täällä suomenniemellä. Naisia on riittänyt - ulkomailla.

• koville taisi ottaa
        Possunpunainen kirjoitti:

Olen just tuollainen valkoinen. Tosin en lyhyt. Kiteytit varmaan aika monien naisten asenteen täällä suomenniemellä. Naisia on riittänyt - ulkomailla.

Oletko muuten seurannut keskustelua rumista suomalaisista naisista?

Naiset hyvin yleisesti ovat sitä mieltä että samaa rotua ovat suomalaiset miehetkin, eikä niiden kitinästä siksi tarvitse välittää.

Mutta jos itse vastaat tuota kuvailtua esimerkkiä täysin paitsi pituuden osalta.
        Ulkomaillako ne tykkää ohuista hiuksista? Lihavista miehistä? Hielle haisemisesta? Mieletöntä.

Ota se herne nenästä jo.

Herkkänahkaisia nämä suomalaismiehet.

• tai komeaksi

Liian itseään täynnä olevat tai liian laitetut tai naismaiset miehet ovat rumia. Leppoisat miehekkäät toiset huomioon ottavat miehet, jotka eivät ota tätä elämää liian vakavasti ovat komeita. Se huokuu päällepäin. Rennot, hymyileväiset vaikka ujotkin miehet ovat komeita. Moni muuttuu rumaksi siinä silmänräpäyksessä kun aukaisee suunsa. Miehet joita ei voi arvostaa ihmisenä ovat minusta rumia, vaikka olisivat malleja.

• yhdyn edelliseen..

Olen samaa mieltä että olemus ja käytöstavat tekevät ihmisestä ruman..

• Ihmetyskummitus

Kombinaatio liian itseään täynnä oleva ja naismainen mies, jolta puuttuu peruskunnioitus vastakkaista sukupuolta ja ylipäätäänkin elämää kohtaan on yleensä = ruma mies

Lisäksi:

Epäsiisti ja porsasmaiset käytöstavat omaava ns. "Maailman Omistaja-juntti" mies ( jolla itsellään on mielestään oikeus sanoa ja tehdä aina, mitä sylki suuhun tuo, mutta muilla ei) on yleensä kanssa = ruma mies

Mullakin tuo "rumaksi" mieltäminen, jos niin teen, tapahtuu yleensä enimmäkseen henkilön persoonan ja juttujen kautta, kuin varsinaisesti ulkonäön. Todella epämiellyttävän näköisiä ihmisiä on olemassa hyvin vähän ( näin äkkiseltään en muista oikeastaan yhtäkään), mutta "ruman" ihmisestä kylläkin aina tekee välinpitämättömyys itsestään ja epäsiisteys. Esim. kadun puliveivarit eivät yleensä ole hyvännäköisiä;D, mutta kuinka montaa heistäkään voisi enää mieltää varsinaisesti "rumiksi" kunnon alkoholi- lakon, peseytymisen, vaatekaupoissa vierailun ja parturin jälkeen?

Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä, että miehet, joita ei voi arvostaa ihmisinä, ovat rumia. Ulkonäkö on tosiaan ihan sivuseikka, jos miehessä ei ole todellisen elämän tajua ja esim. empatiakykyä. Sieluttomat, pelkkiin materiaalisiin seikkoihin ja omaan etuun tuijottavat neiti-miehet ovat puistattavia.

• vastenmielisimmät

piirteet löytyvät persoonallisuudesta, tuskinpa ketään hyväsydämistä sanotaan vastenmieliseksi. Tosin ulkonäön "puutteet" korostuvat, jos tyyppi on täysi ääliö. En itse ainakaan tiedä rumia tyyppejä, vastenmielisimmät tyypit kyllä löytyvät yleensä komeimmasta päästä. Mutta jos haet nyt ulkonäöllisiä turn offeja niin niitä ovat mm. likaiset ja haisevat vaatteet, epäpuhtaus ja epähygieenisyys yleensäkin (esim hiukset likaiset ja hampaat pesemättä), epäsiistit vaatteet (eli älä näytä täyspummilta), keltaiset hampaat, haiseva hengitys, sikamainen nauru ym.... mutta ei niinkuin sanoin mikään kasvonpiirteissä ole rumaa, me olemme kaikki olemme omanlaatuisia. mainitsemani asiat ovat ulkoisen ulkoisia juttuja, eli täysin oman aktiivisuuden varassa olevia muutettavissa olevia jutskuja.

• rumentaa...

Huono käytös, negatiivinen asenne, likaiset vaatteet ja huono hygienia ja huonot hampaat.

• tarina

jos mies on kopea ja täynnä itseään niin on vaikea kommunikoida hänen kanssaan.
      Nuorempana ajattelin että haluan vaalean,pienipäisen ja hyvä ryhtisen miehen. Miehen joka on tunteikas ja herkkä ja taiteellinen. Tapasin sellaisen mutta suhde ei toiminut. Sitten minusta kiinostui sellainen lyhyt,isopäinen,tömpsyttävästi kävelevä mies ja ihan itkin kun hän oli minusta niin ruma ja vielä kaljukin mutta ajattelin että annan hänelle ja itselleni kuitenkin mahdollisuuden ja katson rauhassa.
      Rakastuin häneen aivan silmittömästi kun tutustuin paremmin.

• jooops

"Sitten minusta kiinostui sellainen lyhyt,isopäinen,tömpsyttävästi kävelevä mies ja ihan itkin kun hän oli minusta niin ruma ja vielä kaljukin"

Varmaan miehesikin itkisi kun tietäisi kuinka kauniita asioita hänen ulkonäöstään täällä kirjoittelet...

• jooops
        jooops kirjoitti:

"Sitten minusta kiinostui sellainen lyhyt,isopäinen,tömpsyttävästi kävelevä mies ja ihan itkin kun hän oli minusta niin ruma ja vielä kaljukin"

Varmaan miehesikin itkisi kun tietäisi kuinka kauniita asioita hänen ulkonäöstään täällä kirjoittelet...

En todellakaan vaadi, että tyttöystäväni pitäisi minua maailman komeimpana miehenä. Mutta jos olisin hänen mielestään ruma, suorastaan vastemielinen, niin ei mukavalta tuntuisi.

• Mewq
        jooops kirjoitti:

En todellakaan vaadi, että tyttöystäväni pitäisi minua maailman komeimpana miehenä. Mutta jos olisin hänen mielestään ruma, suorastaan vastemielinen, niin ei mukavalta tuntuisi.

Kiitoksia vaikka luettuani huomasinkin jo tietäneeni millaiset miehet ovat vastenmielisimpiä.

• pikku.nainen

ja turvoksissa oleva mies on ruma. Tyyliin "ryyppäsin eilen roimasti, ja se näkyy (& haisee) päälle päin".

• on ruma

Mies joka on koko ajan äänessä ja täynnä itseään, on ruma. Ei auta vaikka olisi komeakin. Jos mies on kiinnostunut toisista ihmisistä -kuuntelee- , se tekee hänestä kauniin. Myös ujous on kaunista. Mut tämähän on vain yhden naisen näkökulma.

• minun

näkökulma.

On meitä siis ainakin 2.

• Sandy

Ulkonäöllisesti vastenmielinen mies:
      -pienet siansilmät ja ns. värittömät
      -kaljuuntunut
      -luonnostaan vaaleat, ohuet hiukset
      -luihut hartia
      -lyhyt (alle 170cm)
      -hintelä, mutta silti kaljapötsi
      -huono iho (finneistä jääneitä ISOJA arpia, rasvainen & haiseva)
      -roikkuva naama (esim. hoikalla miehellä riippuva kaksoisleuka)
      -huono ryhti
      -huonot hampaat (rikkinäiset, likaiset, erittäin keltaiset, huonosti hoidetut)
      -nenästä roikkuvat karvat ja nenän päällä kasvavat karvat korvakäytävästi pursuavat karvat
      -epäsiisti olemus

Pistetäänpä tähän nyt sitten vastapainoksi millainen komea mies taas on mielestäni:
      -pitkä, harteikas, tumma, treenattu vartalo, tummat silmät ja tietenkin komeat kasvot (esim. George Michael)

Kenenkään ei sitten tarvitse ottaa tästä nokkiinsa ja alkaa ruikuttamaan, että miltä itse näytän! Alkup. tekstissä kysytään MILLAINEN ON RUMA MIES.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      83
      5114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4678
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      85
      2924
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2414
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      22
      1805
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1425
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe