jane iredale

pooh

tätä sarjaa on kehuttu täällä, että se peittää punaisuutta hyvin, mutta sopiiko se myös näppyläiselle iholle? näppylöitä ilmestyy silloin tällöin, mut ei koko naama kuitenkaan oo täynnä niitä.. ikävän näköisiä arpia on riittävästi, ni tää jane iredale peittäis kai neki hyvin, vai? onko iholle muutenkin parempaa, siis tukkiiko huokosia muita meikkejä enemmän ja aiheuttaa lisää näppylöitä? kiitos neuvoista:)

7

1268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikannut

Olen kokeillut ja Jane Iredalen meikit sopii hyvin myös ongelmaiholle. Ei tuki ihohuokosia kun ei sisällä talkkia eikä muita iholle haitallisia sivuaineita, kuten monet muut meikkituotteet. Iho hengittää. ( näin mainostavat )Ja jos luet tuoteselosteen niin huomaat että se sisältää vain puhtaita luonnonmineraaleja. Ehdottomasti paras tuote mitä olen käyttänyt.

• henna2

Mulla kans ongelmaiho ja tämä tuote on ainut, joka ei tee näppyjä, vaan tuntuu, että jopa suojaisi ihoa ilmansaasteilta ym.

Mutta ei kannata laittaa liikaa, ettei tule liian vahanukkemaista ilmettä.. sitä peiteainetta on muutenkin vaikea levittää, koska on niin "jäykkää" kamaa ja jämähtää helposti. Aika vaikee siis saada tasainen ilme.

• minä tääl

Itselläni ongelmaiho, en koskaan kuullutkaan tällaisesta merkistä. Mistä saa, kuinka hintavaa ja kestääkö purkki kauankin? Kiitos jos osaatte auttaa!

• sitä saa

Hei kertokaa ihmees missä tuohon sarjaan/ tuotteeseen voisi tutustua/ tilata? ihan outo merkki minulle...

• beauty&grooming...
        sitä saa kirjoitti:

Hei kertokaa ihmees missä tuohon sarjaan/ tuotteeseen voisi tutustua/ tilata? ihan outo merkki minulle...

meneppäs googleen ja kirjoita sinne jane iredale ja etsi jälleenmyyjät maahantuojan sivuilta

• löytyy
    • beauty&grooming

Moi. Iredalen meikit ei koskaan tuki ihoasi, vaan suojaa sitä esim auringolta, tuulelta viimalta, näyttöpäätesäteilyltä jne. Aurinkosuojakerroin on irtopohjassa 20 spf ja puristeessakin muistaakseni 17 spf. suosittelen lämpimästi

T. Ammattimeikkaaja

sp. onhan ne aika arvokkaita, mutta kestää ihan tuhottoman kauan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5981
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2075
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe