Käytän Xanoria 2mg kolmesti päivässä.
Annostusta on lisätty pikkuhiljaa.
Totunko Xanoriin ja sen vaikutus häviää kokonaan?
Miten minulle käy????
Miten tulevaisuudessa
5
323
Vastaukset
- on jo
aika korkea annos. Kysyt tulevaisuudesta...vaikea sanoa, mutta toleranssi saattaa kasvaa.
Alpratsolam on valitettavasti ehkä koukuttavin (nimenomaan fyysisesti) bentzo.
Suositus olisi, että pitäisi viikossa kaksi bentzo-vapaata päivää. - on kyllä
melkoisen suuri. Tosin samalla tavalla meni itselläni masennuksen alkuvaiheessa. Kannattaisi miettiä yhdessä lääkärisi kanssa, olisiko joku pitkävaikutteisempi tai jos sulla on jo Xanor depottbl, niin kuitenkin joku, johon jää vähemmän "koukkuun". Ja onko sulla riittäviä tukihoitoja (keskustelut, terapia tms.)? Itse olen tyytyväinen, kun pääsin bentsoista kokonaan eroon ihan hitaasti, vain 0.5mg/viikko vähentämällä. Mutta vain sinä ja lääkärisi tiedätte, miksi niitä käytät, emme me täällä.
- käyttäjä
Kyllähän lääkärikin joskus huomautti annostuksen suuruudesta,mutta ei sen enempää.
Lääkäriaikoja ei ole tullut,enkä itse ole kysellyt.
Terapioista puhumattakaan.Tuntui kaikilla olevan aina niin kova kiire,niinpä en sitten viitsinyt enää niitä häiritä.
Kerran loppui lääkkeet viikonloppuna,niin kauhea olo tuli ja nopeasti loppumisen jälkeen.
Ei kun päivystäjälle lääkkeitä hakemaan.
Useampaan vuoteen ei muuta kuin reseptit uusittu! - hoitoa
käyttäjä kirjoitti:
Kyllähän lääkärikin joskus huomautti annostuksen suuruudesta,mutta ei sen enempää.
Lääkäriaikoja ei ole tullut,enkä itse ole kysellyt.
Terapioista puhumattakaan.Tuntui kaikilla olevan aina niin kova kiire,niinpä en sitten viitsinyt enää niitä häiritä.
Kerran loppui lääkkeet viikonloppuna,niin kauhea olo tuli ja nopeasti loppumisen jälkeen.
Ei kun päivystäjälle lääkkeitä hakemaan.
Useampaan vuoteen ei muuta kuin reseptit uusittu!olet kyllä saanut. En tiedä, mihin ne on määrätty, mutta tarvitsisit varmasti myös muuta apua, kun niitä joudut käyttämään. Kumma, kun niitä uusitaan vuosia mitään kyselemättä. Olepa itse aktiivinen ja vaadi itsellesi muutakin apua! toivoo alan ammattilainen
- käyttäjä
hoitoa kirjoitti:
olet kyllä saanut. En tiedä, mihin ne on määrätty, mutta tarvitsisit varmasti myös muuta apua, kun niitä joudut käyttämään. Kumma, kun niitä uusitaan vuosia mitään kyselemättä. Olepa itse aktiivinen ja vaadi itsellesi muutakin apua! toivoo alan ammattilainen
Sairastin vakavaa masennusta,kaksijakoinen ajattelu,(tai jokin vastaava,en muista tarkkaa diaknoosia),sosiaaliset tilanteet mahdottomia,paniikkihäiriö ja jokin rajatapainen kitsofrenia.
Mutta kun jouduin eläkkeelle niin hoito katkesi tyystin.
Ihmettelen ettei tule kutsua edes kerta vuoteen lääkärille,vaikka niin sovittiin.
Reseptit kyllä uusitaan aina tarvittaessa.
Nyt pystyn kirjoittelemaan jopa täällä,mutta on pitkiä aikoja jolloin en jaksa keskittyä yhtään mihinkään.
Vaatis varmaankin enemmän oma-aloitteisuutta,mutta vastaanotto on vähän niin ja näin lääkärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626027Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813526Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242691- 212169
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61669Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261117