Enemmän säpinää...

Jehkupehku

No niin, kun pyydetään jotain treffeille, se on merkki että olen kiinnostunut tutustumaan sinuun paremmin...eikö? Miksi mulle käy aina miesten kanssa näin: Tapaan kivan kundin, sovitaan treffit ja sitten kaikki lopahtaa. Treffeillä käydään monesti illallisella ym. Ainoa ongelma on, että en saa näistä miehistä mitään irti, kolmen tunnin juttelun jälkeen he eivät ole kertoneet itsestään mitään..tai sanoneet ylipäätään mitään mikä herättäisi vähääkään mielenkiintoa. Kuka haluaa kuunnelle treffeillä mitä joku teki viime viikolla töissä???? Okei, ekana tulee mieleen, että olen tylsää seuraa, mutta kun miehet haluavat aina nähdä uudestaan ja kehuvat kuinka kivaa seuraa olen. Tiedän olevani sosiaalinen ja melko puhelias, mutta en halua mitään monologi-treffejä... Kertokaa millä saisin miehet avautumaan hiukan enemmän, muuten mulla ei oo mitään syytä vastata myöntävästi seuraavaan treffi-kutsuun.

5

1867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riemukasta

seuraa. Munkin mielestä miehet on tosi tylsiä, siksi olenkin siirtynyt naisiin! Jos pääsis vaan kivan pimun kanssa treffeille, niin päässä kuuluisi ping ja herää sellainen astronautti/rock-tähti olo =)

Näin perjantain kunniaksi 25-vuotias Espoolainen nuorukainen kutsuu sut treffeille. Voitko tulla?

Kontakt numret är: [email protected] =)

• TTTP

Jospa osoittaisit mielenkiintoa näitä miehiä kohtaan. Voisit esittää kysymyksiä ja jatkokysymyksiä, ei kuitenkaan liian tungettelevia. Esimerkiksi aiemmista suhteista kysyminen ensimmäisillä treffeillä on tungettelevaa.

Monesti varoitetaan, ettei pidä puhua liikaa itsestään treffeillä ja nämä miehet ovat ehkä vain ottaneet neuvosta vaarin. Saattavat ihmetellä, eikö sinua kiinnosta, kun et kysy mitään. Heillä voi olla paljonkin puolia, jotka he paljastaisivat mielellään, mutteivät halua vaikuttaa kerskailevilta.

• Mariella

Anteeks vaan, mutta kuulostaa siltä, että sä olet treffeillä se pälpättäjä, joka tuskin antaa suunvuoroa toiselle. Jos sinua kiinnostaa mitä mies itse on tehnyt, eikä sen työkaveri viime viikolla, kannattaisko asiasta kysyä?
      Opettele kuuntelemisen jaloa taitoa. Ei se vaikeaa ole: kysyt jostain asiasta mieheltä, laitat oman suun kiinni, avaat korvat ja kuuntelet. Mahdollisesti esität lisäkysymyksiä.

• vastaa

En mä rehellisesti sanottuna ole sellainen moottoriturpa, joka ei anna toisille puheenvuoroa, ystäviltä saan usein kuulla, että olen hyvä kuuntelija. Ongelmana on lähinnä, että sellainen tiedonlypsäminen on todella rasittavaa. Yritän aina saada kysymyksen jälkeen aikaiseksi keskustelun, josta pääsisi seuraavaan aiheeseen, mutta plääh... Olen varmaan treffaillu liian arkoja ja ujoja miehiä...

• miehiä
        vastaa kirjoitti:

En mä rehellisesti sanottuna ole sellainen moottoriturpa, joka ei anna toisille puheenvuoroa, ystäviltä saan usein kuulla, että olen hyvä kuuntelija. Ongelmana on lähinnä, että sellainen tiedonlypsäminen on todella rasittavaa. Yritän aina saada kysymyksen jälkeen aikaiseksi keskustelun, josta pääsisi seuraavaan aiheeseen, mutta plääh... Olen varmaan treffaillu liian arkoja ja ujoja miehiä...

olet treffaillut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      122
      1635
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1459
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1386
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1195
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1100
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      28
      799
    Aihe