että Savonlinna saa EU-tukia miljoona euroo. On nyt linnan johtajilla hyvät oltavat kun veroäyri nousoo ja EU-tuet pitää tuhlata. Mihinhän ressukat rahoinen joutuu?
KUULIN VAAN......
4
1442
Vastaukset
- Tukiaisia tietysti
urheiluhankkeisiin ja urheiluseuroille. Kulttuurihan on jo murhattu tässä kaupungissa.
Muuta siitä voinen lyödä vetoa, että teille työttömille ja köyhille tuskin ropoakaan ilmestyy kukkaroon.
Kyllä ne kaupungin "herrat" keksivät taas korotella palkkojaan ja keksiä uusia työpaikkoja veljilleen, siskoilleen, serkuilleen, tuttavilleen, tuttavan tuttavalle ja serkun veljen tuttavan kaimalle.
Lemmikeilleenkin rakentanevat uuden leikkipuiston kasinonsaarille. Mutta onhan se sitten annettava köyhillekin jotain?
No ok. Nostetaan toimeentulotukea 0,15€ kuukaudelta. Saavat köyhät viisitoista centtiä lisää jotta puurokin maistuupi paremmalta ja ihmisarvo säilynee ilman pakastinta- Kesakalastaja
Miksi työttömille ja köyhille pitäisi Pätäkkää noista irrota? Menkööt töihin tai jotain! Eihän ne lusmut muuta tee kun pyörii hikisenä sohvallaan ja katsoo jotain salattuja. Töihin ei kehdata mennä, kun toimeen tulee juuri ja juuri muutenkin. On varmaan poikkeuksiakin, mutta se vaatii kyllä jonkin sairauden! Ei itsellänikään ole koulutusta. Töitä on kyllä ollut siitä asti kun ekaa kertaa kävin kysymässä. Joskus aika raskaita ja vittumaisia, mutta onpahan rahaa millä maksella laskut ja ostaa kinkkua pöytään ja tietokonetta ramplattavaksi. Eikä edes ole kummoinen palkka. Sattuu vaan parempikin puolisko omaamaan kovan työmoraalin. Hakekaa köyhäyt töitä!
Ei ne työt kävele vastaan. Kysytte vaikka 20 paikkaa päivässä ja joka helvetin päivä. Eikä yksi paikka kuukaudessa ja sitten työkkäriin rutiinipyörähdykselle. Alkuun ottaa paskemmankin palkan ja pyytää lisää kun osaa paremmin ja on näyttänyt ahkeruutensa. - kalastaja
Kesakalastaja kirjoitti:
Miksi työttömille ja köyhille pitäisi Pätäkkää noista irrota? Menkööt töihin tai jotain! Eihän ne lusmut muuta tee kun pyörii hikisenä sohvallaan ja katsoo jotain salattuja. Töihin ei kehdata mennä, kun toimeen tulee juuri ja juuri muutenkin. On varmaan poikkeuksiakin, mutta se vaatii kyllä jonkin sairauden! Ei itsellänikään ole koulutusta. Töitä on kyllä ollut siitä asti kun ekaa kertaa kävin kysymässä. Joskus aika raskaita ja vittumaisia, mutta onpahan rahaa millä maksella laskut ja ostaa kinkkua pöytään ja tietokonetta ramplattavaksi. Eikä edes ole kummoinen palkka. Sattuu vaan parempikin puolisko omaamaan kovan työmoraalin. Hakekaa köyhäyt töitä!
Ei ne työt kävele vastaan. Kysytte vaikka 20 paikkaa päivässä ja joka helvetin päivä. Eikä yksi paikka kuukaudessa ja sitten työkkäriin rutiinipyörähdykselle. Alkuun ottaa paskemmankin palkan ja pyytää lisää kun osaa paremmin ja on näyttänyt ahkeruutensa.olla,sitä mielisaaraanpaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683