KUULIN VAAN......

ratiosta

että Savonlinna saa EU-tukia miljoona euroo. On nyt linnan johtajilla hyvät oltavat kun veroäyri nousoo ja EU-tuet pitää tuhlata. Mihinhän ressukat rahoinen joutuu?

4

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tukiaisia tietysti

      urheiluhankkeisiin ja urheiluseuroille. Kulttuurihan on jo murhattu tässä kaupungissa.

    • Muuta siitä voinen lyödä vetoa, että teille työttömille ja köyhille tuskin ropoakaan ilmestyy kukkaroon.

      Kyllä ne kaupungin "herrat" keksivät taas korotella palkkojaan ja keksiä uusia työpaikkoja veljilleen, siskoilleen, serkuilleen, tuttavilleen, tuttavan tuttavalle ja serkun veljen tuttavan kaimalle.

      Lemmikeilleenkin rakentanevat uuden leikkipuiston kasinonsaarille. Mutta onhan se sitten annettava köyhillekin jotain?

      No ok. Nostetaan toimeentulotukea 0,15€ kuukaudelta. Saavat köyhät viisitoista centtiä lisää jotta puurokin maistuupi paremmalta ja ihmisarvo säilynee ilman pakastinta

      • Kesakalastaja

        Miksi työttömille ja köyhille pitäisi Pätäkkää noista irrota? Menkööt töihin tai jotain! Eihän ne lusmut muuta tee kun pyörii hikisenä sohvallaan ja katsoo jotain salattuja. Töihin ei kehdata mennä, kun toimeen tulee juuri ja juuri muutenkin. On varmaan poikkeuksiakin, mutta se vaatii kyllä jonkin sairauden! Ei itsellänikään ole koulutusta. Töitä on kyllä ollut siitä asti kun ekaa kertaa kävin kysymässä. Joskus aika raskaita ja vittumaisia, mutta onpahan rahaa millä maksella laskut ja ostaa kinkkua pöytään ja tietokonetta ramplattavaksi. Eikä edes ole kummoinen palkka. Sattuu vaan parempikin puolisko omaamaan kovan työmoraalin. Hakekaa köyhäyt töitä!
        Ei ne työt kävele vastaan. Kysytte vaikka 20 paikkaa päivässä ja joka helvetin päivä. Eikä yksi paikka kuukaudessa ja sitten työkkäriin rutiinipyörähdykselle. Alkuun ottaa paskemmankin palkan ja pyytää lisää kun osaa paremmin ja on näyttänyt ahkeruutensa.


      • kalastaja
        Kesakalastaja kirjoitti:

        Miksi työttömille ja köyhille pitäisi Pätäkkää noista irrota? Menkööt töihin tai jotain! Eihän ne lusmut muuta tee kun pyörii hikisenä sohvallaan ja katsoo jotain salattuja. Töihin ei kehdata mennä, kun toimeen tulee juuri ja juuri muutenkin. On varmaan poikkeuksiakin, mutta se vaatii kyllä jonkin sairauden! Ei itsellänikään ole koulutusta. Töitä on kyllä ollut siitä asti kun ekaa kertaa kävin kysymässä. Joskus aika raskaita ja vittumaisia, mutta onpahan rahaa millä maksella laskut ja ostaa kinkkua pöytään ja tietokonetta ramplattavaksi. Eikä edes ole kummoinen palkka. Sattuu vaan parempikin puolisko omaamaan kovan työmoraalin. Hakekaa köyhäyt töitä!
        Ei ne työt kävele vastaan. Kysytte vaikka 20 paikkaa päivässä ja joka helvetin päivä. Eikä yksi paikka kuukaudessa ja sitten työkkäriin rutiinipyörähdykselle. Alkuun ottaa paskemmankin palkan ja pyytää lisää kun osaa paremmin ja on näyttänyt ahkeruutensa.

        olla,sitä mielisaaraanpaa porukkaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe