heti homoksi jos jätkällä on nännilävistykset,itselläni on ollut syyskuusta asti renkaat nänneissä ,hyvin on parantuneet, kiiti vastauksista jyrki boj
leimataanko
8
695
Vastaukset
- minä
leimaa miksikään.
- ..........
Taitavat nuo nännirinkulat olla nykyään aika yleisiä, ehkä jotkut vanhat sedät saattavat pitää niitä homon merkkinä ja juosta uimahallissa karkuun...
- enemmistön edustaja
Lävistyksen nänneihin ottanut poika on itse itsensä leimannut ja taipumuksensa paljastanut.
Säälittäviä ovat! - tytteli
en usko että leimataan homoksi, jos omistaa nännilävärit.
Tai tokihan niitäkin löytyy, jotka niin saattavat tehdäkin, mutta eiköhän sellaset voi jättää ihan omaan arvoonsa.
Nännilävärit jätkällä on tosi makeeet.;P- jyrki boj
olin että heitän renkaat nänneistä helvettiin ennen sun kirjoitusta koska näytti siltä että heterosta tulee homo jos sattuu pitämään läväreitä nänneissä.
- Ninnuh
jyrki boj kirjoitti:
olin että heitän renkaat nänneistä helvettiin ennen sun kirjoitusta koska näytti siltä että heterosta tulee homo jos sattuu pitämään läväreitä nänneissä.
..Nännilävärit ole lähinnä seksikkäitä ;)
Ystäväpiirini ja itseni lukien olemme ainakin vankasti tuota mieltä. - jyrki boj
Ninnuh kirjoitti:
..Nännilävärit ole lähinnä seksikkäitä ;)
Ystäväpiirini ja itseni lukien olemme ainakin vankasti tuota mieltä.Ninnulla myös nännilävistykset.
- Ninnuh
jyrki boj kirjoitti:
Ninnulla myös nännilävistykset.
..Sanotaanko että olisi jos joku antaisi rahat niihin.
Eli kova halu oisi ottaa, mutta ei irtoa rahaa niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644221- 664125
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062871Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552772Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211949Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151659- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801271