Yli 20 gigan soittimet..

Creative Zen Touch 20 Gt

Olen tässä ostamassa jouluksi jotain vähintään 20 gigan soitinta.. Mitähän mieltä olette Creative Zen Touch 20 Gt soittimesta? Tuon saisi netistä tilattua noin 200 euroon.. joka ei ole mielestäni ollenkaan paha hinta 20 gigan soittimelle.. Vai onko olemassa joitain muita tuolla muistilla varustettuja soittimia tuossa hintaluokassa?

4

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

Veljelläni on kyseinen soitin ja on toiminut aivan loistavasti. Olisin itsekin ostanut kyseisen, mutta en tarvitse 20 Gb tallennustilaa.. Ominaisuudet ovat kohdallaan ja Touchpad on loistava..
      Olen ehdottomasti Zenin kannalla. =)

• kovalevysoitinmp3

Itse olen kanssa katsomassa kovalevysoitinta ja Creativella on Zen Touch ja Zen Sleek jotka kiinnostavat. Nyt olen tarkkaillut myös IRiveriä ja IAudiota, mutta kaikkien näiden vertaaminen on aika vaikeaa. Varaudu kuuntelemaan Ipod kehuja, joka on hieno muotoilultaan ja todennäköisesti myös toimiva kuten muutkin.

• Plööplöö.

Tuskin saat 200 € 20 gigaa mistään.
      Itse ostin tuon kyseisen soittimen n. viikko sitten ja olen ollut tyytyväinen. Aluksi se kosketus juttu on ollut hankala, mutta siihen tottuu ja sitä saa säädettyä. Akku on kestänyt pitkään ja biisejä mahtuu tosiaan enemmän kuin tarpeeksi.

Tosin soitin on hieman ison puoleinen, mutta en ihmettelekkään.

• arzebabe

todellakin saa 200 creativen 20gb buldog net storesta repikää siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3693
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3599
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3312
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32