Jos erotaan ja annetaan ymmärtää että yhteenpalaaminen on mahdollista, niin miten voin olla vaan hiljaa ja odottaa.. Ihana tyttöystäväni, joka on myös elämäni rakkaus, jätti minut, ja vihjaisi että yhteen palaaminen on mahdollista. Mutta jos pidän häneen mitään yhteyttä niin hän sanoo että mitä enemmän pidän yhteyttä, sen vähemmän hän minua kohtaan tuntee. Miten voin odottaa saavani tietää voiko suhteemme syttyä uudestaan, jos yhteyden pito on kielletty? Istun nyt vain hiljaa, itken ja odotan.
Pelottaa
4
806
Vastaukset
- Kokemusta on.
Pahennat tilannetta jos olet kokoajan häneen yhteyksissä. Alat elämään omaa elämääsi.
Kyllä se tilanne tulee sitten kun on tullakseen, milloin näet palaatteko yhteen vai nou.
Ja mitä enemmän elät omaa itsenäistä elämääsi ja näytät että tulet kyllä toimeen omillasi, sitä enemmän hän sinua arvostaa ja haluaa sinut jos on halutakseen. Mut ei kannata jäädä oottelemaan. - särkynyt
sama juttu mulla kaveri. mun jätkä jätti mut jäkiksen takia. en pääse varmaan koskaan siitä yli. ehdittiin olemaan yhdessä vuosi ja kolme kk. tiedän todellakin miltä susta tuntuu koska jätkä sanoi ettei ole vielä sata% varmasti päättänyt mitään. joudun istumaan kotona päivät pitkät itkien ja odottaen mitä hän päättää. odottaminen on kamalaa kun aidosti välittää toisesta!mä rakastan sitä poikaa mut se sanoi ettei rakasta mua enää niin paljon ku ennen mutta rakastaa kaikesta huolimatta mua kävi miten kävi. olen nyt odottanut vasta kaksi päivää mutta ikävä on hirvee!! en ole syönyt enkä nukkunut enkä ollut koulussa. olen suhteellisen "pidetty" mutta oikeesti mulla ei oo ketään kenelle juttelisin tästä. tosi paljon voimia sulle! toivon että palaatte yhteen elämäsi rakkauden kanssa!
- j.ä.ä
Älä jää odottamaan neljän seinän sisälle! Parin viikon päästä helpottaa kyllä ja pystyt normaalimpaan elämään.
Muutaman viikon päästä tunteet on selkiytynyt ja ehkä voit kirjoittaa hänelle kirjeen jossa kerrot tunteistasi. Odota niin kauan, että pystyt näkemään hänessä myös negatiivisia puolia. Silloin pystyt olemaan objektiivisempi etkä vaikuta säälittävältä roikkujalta.- Ulpukka
Tunne ei tosiaankaan hellitä muutamassa viikossa tai kuukaudessa. Ja epävarmuus on tappavaa! Odotin itse samassa tilanteessa, ja se epävarmuus, toivoa välillä, välillä ei. Sitten lopullinen tieto ja uusi ja erilainen surutyö. Hyvä että ihmiset haluavat korjat suhteitaan eikä vain heti panna poikki asenteella että kyllä se kahdessa viikossa helpottaa. Sitä se ei todellakaan kaikille tee.
Mutta anna ystävällesi joku aikaraja, ei kukaan voi loputtomiin odottaa. Siihen asti olette erillän ja sitten keskustelette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261