Onkos kenelläkään kokemusta Ukrainalaisista naisista? Kenties vaimon sieltä löytäneitä? Olen 30-kymppinen mies, ulkonäkö kunnossa ja hyvätuloisessa duunissa. Suominaisista en kuitenkaan vuosien etsinnän tuloksena ole löytänyt etsimääni. Vaatimustasoni on mitä ilmeisimmin liian korkealla mitä tulee naisen ulkonäköön ja käyttäytymiseen. Ukrainassa näyttäisi ainenkin netin deittisivujen perusteella olevan tarjolla paljon nuoria, kauniita ja hoikkia tyttöjä. Joten kokemuksia ja mielipiteitä erityisesti juuri ukrainalaisista naisista olisin kiinnostunut kuulemaan, plussaa ja miinusta!
Vaimo Ukrainasta?
43
26263
Vastaukset
- Paperityöläinen
Hyviä ovat,
Tietysti olisi edullisinta jos tytön kanssa löytyisi aidosti yhteisiä intressejä, eikä vain siltä pohjalta että miehellä rahaa - tytöllä ulkonäköä.
Ukraina poisti vallankumouksen jälkeen muistaakseni ainakin kesäkuukausiksi viisumit suomalaisilta. Toisaalta olosuhteet Ukrainassa tuskin ovat mitään herkkua edes vähän askeettisemmalle suomalaiselle opiskelijallekaan. Eräs tuttu siellä koitti käydä opiskelemassa mutta tuli jo melko äkkiä pois.
Vaikea sanoa miten voisi päästä kontaktiin aitojen ja todella luonteeltaankin laadukkaiden ukrainalaistyttöjen kanssa. Itsekin olen miettinyt tätä jo ties kuinka kauan aikaa mitään patenttivastausta löytämättä.
Paras keino saattaisi olla useampien samanmielisten ryhmämatkat kauniitten naisten ja mustan mullan maahan. Liian suureksi homma ei saisi kuitenkaan paisua. Kieltä olisi opiskeltava tietysti myös. Periksi ei pidä antaa tässäkään. Uskon että aivan kuten työn suhteen, niin lopussa vielä ahkeralle kiitos seisoo.- pettynyt
Paperityöläinen.Varoitan jos on rahaa pussissa niin kyllä avioliitto kestää.Mutta näillä naisilla on vain materiaaliset arvot tärkeitä,he myyvät itsensä.Mutta hyvä tuuri jos onnistut.Naapurissa mies haki vaimon sieltä ei mennyt puolet omaisuudesta vain kokonaan.Muista tämä.Toivon että onnistut.
- Bandera
pettynyt kirjoitti:
Paperityöläinen.Varoitan jos on rahaa pussissa niin kyllä avioliitto kestää.Mutta näillä naisilla on vain materiaaliset arvot tärkeitä,he myyvät itsensä.Mutta hyvä tuuri jos onnistut.Naapurissa mies haki vaimon sieltä ei mennyt puolet omaisuudesta vain kokonaan.Muista tämä.Toivon että onnistut.
Juntti tämä on Paska puhe että ei ole kaikki samalaiset!!
- se on suunnitelma
Olen nähnyt nyt kaksi tapausta, etsivät miehen panettivat paksuksi itsensä sitten alkoivat syyttää valtiota kun eivät tänne saa tulla piilottelivat ,kohta on lupa kun lapsi syntyy.Mutta yksi on valmis jo ostaa ostaa ja kun ei ole rahaa niin uusi kateltiin harvon kestää nämä avioliitot.Nyt tällä mihellä on muistutus menneisyydestä joka kuukasi lapsen maksu.Olen seurannut koska nämä miehet oppii.Se on tosiaan harkittua näiltä naisilta.
- ihan sama
vaikka olisit 80-vuotias ontuva rupisammakko, kunhan sulla on rahaa, rahaa ja rahaa.
muusta eivät ole kiinnostuneet.
se on pelkkää bisnestä niille.
netti on täynnä kuvia "viattomista", fiksuista, akateemisen loppututkinnon suorittaneista perhetytöistä, mutta totuus on täysin toisenlainen. Moneskohan kierros on niillä on jo meneillään ja monenkohan miehen rahat viety ?- Adonis
Kovastipa on tullut negatiivista palautetta aloitukseeni. Ilmeisesti suominaisia vaivaa se jos me miehet tuodaan kaunottaria idästä? Voin sanoa että minulle on aivan sama jos itse tuotte pitsanpaistajia etelästä, en näe mitään syytä olla siitä katkera.
Joitakin miehiä vain sattuu kiinnostamaan naisen sisäisen kauneuden lisäksi myös upea ulkokuori. En väitä ettei Suomessa olisi upeita naisia, mutta saadaakseen sellaisen tulee olla joko jääkiekkoilija, formulakuski tai rikkaan suvun vesa. Meitä tavallisia duunareita eivät miss-suomi finalistit paljoa vilkuile.
Kysynkin siis mikä on moraalisesti arveluttavinta. Se että suomalainen duunari hakee kaunottaren ulkomailta, joka ottaa miehen tämän tarjoaman paremman elintason perusteella, vai se että miss-suomi ehdokkaat ottavat itselleen jääkiekkoilijan/formulakuskin, nimenomaan tämän maineen ja varallisuuden perusteella? Enpä näe asiassa paljonkaan eroa. - katrimaija
Adonis kirjoitti:
Kovastipa on tullut negatiivista palautetta aloitukseeni. Ilmeisesti suominaisia vaivaa se jos me miehet tuodaan kaunottaria idästä? Voin sanoa että minulle on aivan sama jos itse tuotte pitsanpaistajia etelästä, en näe mitään syytä olla siitä katkera.
Joitakin miehiä vain sattuu kiinnostamaan naisen sisäisen kauneuden lisäksi myös upea ulkokuori. En väitä ettei Suomessa olisi upeita naisia, mutta saadaakseen sellaisen tulee olla joko jääkiekkoilija, formulakuski tai rikkaan suvun vesa. Meitä tavallisia duunareita eivät miss-suomi finalistit paljoa vilkuile.
Kysynkin siis mikä on moraalisesti arveluttavinta. Se että suomalainen duunari hakee kaunottaren ulkomailta, joka ottaa miehen tämän tarjoaman paremman elintason perusteella, vai se että miss-suomi ehdokkaat ottavat itselleen jääkiekkoilijan/formulakuskin, nimenomaan tämän maineen ja varallisuuden perusteella? Enpä näe asiassa paljonkaan eroa.En tiedä kuinka paljon juttuni menee alpuperäisen kysymyksesi tai tarkotuksesi ohi, mutta:tutustuin muutama vuosi sitten Ruotsissa työssä ollessani Englantilaiseen 45-vuotiaaseen mieheen, joka kävi ATK alan työkeikoilla ruotsissa oman firmansa nimiin. Mies on todella hyvin koulutettu, hyvä käytöksinen, loistava seuraihminen, ÄÖ testien mukaan hyvin korkea, ... omaisuutta jkv. Hän kertoi minulle, että oli tavannut netin deitti palstalla Ukrainalaisen 38-vuotiaan älykkään, koulutetun ja kauniin 8-vuotiaan tytön yh-äidin. Kertoi, että oli käynyt muutaman kerran Ukrainassa tapaamassa tätä ja oli korviaan myöten rakastunut ja lapsestakin mies piti kovin paljon. Miehellä on itsellänkin edellisestä liitosta kaksi lasta. Mies kertoi, että hän on valmis tekemään mitä vaan, että voi mennä naisen kanssa naimisiin ja saa naisen ja tytön luokseen Englantiin. Sanoi vielä, ettei rahalla ole merkitystä näin suuressa asiassa. Yritin kyllä hieman varotella ja kertoa jotain faktoja rakastuneista miehistä jotka hakevat kumpania kaiken kustannuksela. Mies kuunteli ja sanoi, että voi voi käypä sitä joillekkin huonosti.
Nooh kuinka siinä sitten kävi. Pari meni naimisiin lupia ja muita asioita haettiin eikä rahalla ollut väliä. Rouva ja tyttö pääsivät vihdoin ja viimein Englantiin ja perhe elämäalkoi. Ei ollut ilm. helppoa. Pari ehti olla n.1-1/2 vuotta naimisissa, kun rouva jäi pettämisestä kiinni miehelleen. Miehen tullessa kotiin yllätyksenä kotona olikin toinen mies sängyssä rouvan kanssa. Asiaa alettiin selvittelemään tuli ilmi, että rouvalla oli ollut koko avioliiton ajan tämä "naapurin mies" eli nainen oli mennyt naimisiin, että saisi muuttoluvan/oleskeluluvan Englantiin. Niin uskollinen tämä mies oli tälle naiselle, että tavalla tai toisella (en muista miten) nainen jäi tyttärensä kanssa Englantiin. Mieheltä meni omaisuus ja hän sairastui mielenterveydellisesti. Keskivaikeamasennus ja fibromyalkia. Miehen ollessa sairaana ja kykenemätön huolehtimaan täyspainoisesti itsestään tämä ex-rouva Ukraina kyllä hoisi entistä miestään. Nykyään mies on suh hyvässä kunnossa ja deittailee Englantilaisia naisihmisiä. - Laajis
Adonis kirjoitti:
Kysynkin siis mikä on moraalisesti arveluttavinta. Se että suomalainen duunari hakee kaunottaren ulkomailta, joka ottaa miehen tämän tarjoaman paremman elintason perusteella, vai se että miss-suomi ehdokkaat ottavat itselleen jääkiekkoilijan/formulakuskin, nimenomaan tämän maineen ja varallisuuden perusteella? Enpä näe asiassa paljonkaan eroa.Olipa hyvin ajateltu ja sanottu. Itsekin olin miettinyt asian moraalista puolta, mutta sinähän sen sanoit!!!
- näin_on
Seurustelen ukrainalaisen naisen kanssa.
Erittäin hieno nainen, suurin osa
venäläisen kulttuurialueen naisista eivät ole
pettäjiä. Kulttuurieroja toki on.
Kuitenkin järki käteen ja ennen
avioliittoa avioehto selväksi ja niin, että
nainen tajuaa, että ei välttämättä rikastukaan
jne.
Sieltä löytyy ihan hyviä vaimoehdokkaita.
Mutta: harkiten, sydän mukana! - ukrainalainen
...okei, aattelin kirjoittaa oman kommentiini kyseisestä asiasta. Olen ite Suomessa asuva ukrainalainen opiskelijatyttö, ikää 21 vee.
Pari juttua, jotka kannattaa huomioida:
-Pettäminen ei katso kansallisuuteen
-kaikki ukrainalaiset eivä oo huoria
-ukrainalainen ei oo sama kun venäläinen!
-Järki kannattaa pitää mukana
-Ei kannata kehuskella itteään/omaisuuttaan/ Suomen oloja
-kieltä kannattaa osata
-naisilla on muutakin kuin ulkokuorta ...sitäpaitsi kauniita tyttöjä löytyy joka maasta
-kohtelias kannattaa olla
-machoilu kannattaa unohtaa
!hyvää kannattaa etsiä :)- näin_on
Hyvin kirjoitit. Viisaita sanoja!
- Nimetön
netissä on paljon seuranhaku ilmoituksia ukrainalaisista naisista, miten voi tietää ilmoituksen luotettavuudesta ja oikeastikko naiset siellä haluaa ulkomaalaisen miehen? Jos joku olisi tosissaan asiassa, olisihan se sellainen elämän seikkailu ja silloin se itseänikin kiinnostaisi. Ja kyllähän jostain syystä naiset sillä sektorilla on maailman kauneimpia.Olen 27 v. todellakin ok tyyppi ja on tullut jonkun verran matkusteltua ja todettua että suomi mukava maa mutta niin on moni muukin paikka. Ihan uteliaisuudesta millä tavalla itse olet päätynyt suomeen?
- lovedrive
löysin Ukrainasta aivan ihanan naisen noin vuosi sitten ja yhteistä tulevaisuutta suunnitellaan ...ja enkä ole edes rikas tai hyvännäköinen ...etsiä kyllä kannattaa , sydän ja järki mukana ...
- kondom
Kuitenkin sen verran tuloja että hänen silmissään olet rikas, vai mitä?
Saksalainen kaverini Hans sanoi parhaiten sen "Pane slaavilaista naista mutta älä koskaan mene sen kanssa naimisiin tai ota sitä kotimaahasi".
- tepis67
Mistä voisi etsiä ukrainan naisia, onko ainoa mahdollisuus lähteä itse maahan vai onko netissä jotain kontaktisivuja?
- mikki111
Netissähän on useita sivuja jossa on Ukrainalaisten naisten ilmoituksia mutta niiden kanssa saa todella olla varuillaan. Itsellä kävi niin että pidettiin yhden naisen kanssa monta kuukautta yhteyttä ja tavallaan sitä alkoi jo kiintymään häneen. Suunniteltiin tapaamista tosissaan ja muuta mukavaa. Mut sitten se alkoi. Oli niin vaikeeta siellä ja rahaa pitäisi saada yms. Olisi pitäny alkaa maksamaan hänelle vähän kaikenlaista. Ihmetytti miten korkeakoulun käynneellä opettajalla ei ole rahaa ruokaan siellä..
- Anonyymi
Mansikkapellolta löytyy kesäaikaan;)))
- Naimisissa
Hei!Olen ollut ukrainalaisen naisen kanssa naimisissa nyt 7 vuotta ja voin kokemuksesta sanoa että he kuuluvat kaiken tavoin parhaaseen A-ryhmään.Huomautan kanssa ettei heitä pidä sekoittaa venäläisiin naisiin joita Ukrainassakin on melkein puolet naisväestöstä,luonteessa on todellakin eroa eikä ukrainan ja venäjänkieli edes ole sama.Ukrainan aikaisempi historia on aika paljon Suomen historian kaltainen.
Raha ei ole se kaikkein tärkein asia ukrainalaiselle naiselle vaan rakkaus.Lisäksi Ukraina on niin kaunis maa että tuskin sieltä kukaan ukrainalainen nainen haluaa pelkästään rahan takia Suomeen lähteä,tällä hetkellä myös Ukrainassa voi tosi hyvin tienata rahaa .- rulaa
joo oon mä ollu siellä
- bolsu-horo
Kaunis maa voi olla mutta hyvää ei ole venäläinen kommunismi ukrainalle tehnyt. Harmillista kun eivät raukat muuta halunneet kun itsenäisyyttä ja sitten joutuivatkin 70 vuotta elämään rappeuttavassa kommunismissa.
- Wladimiroff
Olen kolmisen vuotta seurustellut / pitänyt yhteyttä ukrainalaisen naisen kanssa. Tutustuin netin kautta ja olen siellä vieraillutkin viitisen kertaa.
40-vuotiaalla leidillä on 20-vuotis tytär, joka opiskelee ylioåistossa.
Rakastuneita ollaan ja kai Hänkin - jollakin tavalla, mutta tyttären opiskelu siirtää muuttoa Suomeen. Ymmärrettävää...
Parisen kertaa olen lähettänyt muutaman euron - ei ole pyytänyt...
Tulevaksi kesäksi sain hommattua UM:n kautta viisumin, että Hän näkee, mikä Suomi on...
Np sitten--- how knows...- muutaman vai?
Kuinka suurista raha määristä on kysymys, jos saan kysyä?
- jyok
On kai tuo nyt jo aika säälittävää.
Kyllä ukrainalaiset tietää että parempi elämä odottaisi länsimaissa eikä ole mitään hävittävää, kun mitä todennäköisemmin ei tarvitse käydä töissäkään, joten helppoa kuin mikä.
Lisäksi vaikutelmahan voi olla toisesta niin hyvä kuin itse vain osaa kuvitella siinä tapauksessa, kun ei ole yhteistä kieltä eikä kovin kummoista kommunikointia. Ja vaikka yhteinen englannin kieli löytyisi, kulttuurierot eivät häviä ja monia yllätyksiä voi siten tulla.
Ei itselle tulisi mieleenkään hankkimalla hankkia ulkomaalaista naista saati slaavilaista! Eikä mieltä kovin korottaisi se, että tämä nainen ei ole minuun rakastunut sellaisenaan vaan siihen haavemaailmaan, joka minun mukana tulisi.
Jos haluat välttämättä sieltä naisen, niin muuta perässä!
Järki käteen!- TSAUKKITAUKKI
Olin melkin seitsemän vuotta ulkomaalaisen naisen kanssa naimisissa.Nyt ero.
Tavattiin netissä,mentiin naimisiin vaimon kotimaassa,hän muutti suomeen,lapsia ja ero.Syitä eroon..?
Noh,tavanomaiset,syitä on monia eikä ne ole missään tekemisissä siihen mikä on kotimaa tai edes rotu!!
Nyt seurustelen Ukrainalaisen kanssa...tuskinpa edes "osaisin" tulla toimeen Suomalaisen kanssa...
Tämän kokeneena voin vihjata muutaman vinkin tuleville "ulkomaalaisen kanssa kanssa naimisiin meneville" joita suomalaisen kanssa ei "välttämättä" tarvitse muistaa...
1.Älä anna ylimielistä,positiivista kuvaa tilanteestasi (machoilu) tai Suomesta.
2.Kerro koko totuus heti alusta,älä valehtele.
3.Suunnitelkaa yhdessä tulevaisuuttanne,realiteetin mukana!!
4.Kuuntele,ymmärrä kokonaistilannetta, naisen näkökohdat huomioonottaen.
5.Ole rauhallinen ja kärsivällinen.
6.Sovi ensi tapaaminen (jos mahdollista) johonkin puolueettomaan paikkaan,vaikka vkn loppu.
Kun puolisosi tulee Suomeen
1."avoimin" kortein alusta asti.
2.Auta puolisoasi löytämään mahdollisimman nopeasti ystävä verkko.
3.Kuuntele,ymmärrä
4.Ole oikeasti kiinnostunut puolisostasi,kotimaasta,vanhemmista...
5.PIDÄ LUPAUKSESI,älä lupaa liikoja!!
6.Ota huomioon,alussa puolisollasi ei ole ketään muuta kun sinä (on yksi syy että haluaa lapsen pikaisesti),joudut/saat olla hänen kanssaan paljon enemmän kun "normaalisti".
7.Jos puolisollasi on suomeen vakituinen oleskelulupa,hän on oikeutettu vaikka kelan päivärähaan,koeta säätää taloutesi niin että puolisosi saa käyttöön tuon "oman" rahan.
8.Ota puolisosi mukaan kaikkeen perhettä ja varsinkin häntä koskeviin virallisiin päätöksiin,älä tee sitä virhettä että "minä hoidan,ole huoletta".Kerro erilaisista päätöksistä ja tapahtumista niin monta kertaa ja niin monella kielellä että hän ymmärtää.Pyydä apua joltain jos ei onnistu.
9.Ensitilassa suomen kieltä opettelemaan,kansalaisopistot tarjoaa Suomen kielen kursseja lähes ilmaiseksi,jatkossa voi hakeutua työvoimapoliittiseen Suomen kielen kurssiin.Puhu kotonasi mahdollisimman paljon Suomen kieltä.
10.Ennen lapsen hankintaa,antakaa aikaa toisillenne,rakastakaa/elkaa...ensin on tutustuttava toiseen ennen lasta,lapsen teon jälkeen molempien huomio kiinnittyy lapseen,aikuisten välinen suhde/oppiminen jää väliin...
11.Nettiyhteydet kuntoon,kotimaahan yhteyden pitäminen elinehto!!
12.Ajokortti ensi tilassa,se avaa puolisollesi "oven" ulkomaailmaan eikä tarvitse jumittaa kotona eikä sinun tarvitse olla aina "kuskina".
13. KAIKKEIN TÄRKEINTÄ,ANNA PUOLISOSI YMMÄRTÄÄ ETTÄ HÄN ON AIVAN YHTÄ TARKEÄSSÄ ASEMASSA KODISSA,SUOMESSA,KULTTUURISSA JA ELÄMÄSSÄ KUN SINÄ!!!
Kun toinen tulee kotiisi,jossa on pääasiassa sinun tavarasi,sinun elämäsi,hän tuntee olonsa automaattisesti ulkopuoliseksi,kun siihen lisää vielä sen että hän tulee toiseen maahan,kulttuuriin,kieleen,ikävä kotimaahansa ja jossain tapauksessa jopa eri värinen (niinkuin minun x-puolisoni)se vaatii sinulta tosi paljon,paljon enemmän kun Suomalainen puoliso.MUTTA,se myös antaa sinulle paljon,se avaa silmäsi,konkreettisesti opit toisen kulttuurin,kielen,lapsistasi tulee monikulttuurisia -ja kielisiä,hyvä mahdollisuus matkustaa puolisosi kotimaahan jne...
Näillä pääsee jo alkuun,toivotan onnea ja rakkautta elämäänne. - SISSI11
TSAUKKITAUKKI kirjoitti:
Tavattiin netissä,mentiin naimisiin vaimon kotimaassa,hän muutti suomeen,lapsia ja ero.Syitä eroon..?
Noh,tavanomaiset,syitä on monia eikä ne ole missään tekemisissä siihen mikä on kotimaa tai edes rotu!!
Nyt seurustelen Ukrainalaisen kanssa...tuskinpa edes "osaisin" tulla toimeen Suomalaisen kanssa...
Tämän kokeneena voin vihjata muutaman vinkin tuleville "ulkomaalaisen kanssa kanssa naimisiin meneville" joita suomalaisen kanssa ei "välttämättä" tarvitse muistaa...
1.Älä anna ylimielistä,positiivista kuvaa tilanteestasi (machoilu) tai Suomesta.
6.Sovi ensi tapaaminen (jos mahdollista) johonkin puolueettomaan paikkaan,vaikka vkn loppu.
3.Kuuntele,ymmärrä
6.Ota huomioon,alussa puolisollasi ei ole ketään muuta kun sinä (on yksi syy että haluaa lapsen pikaisesti),joudut/saat olla hänen kanssaan paljon enemmän kun "normaalisti".
7.Jos puolisollasi on suomeen vakituinen oleskelulupa,hän on oikeutettu vaikka kelan päivärähaan,koeta säätää taloutesi niin että puolisosi saa käyttöön tuon "oman" rahan.
8.Ota puolisosi mukaan kaikkeen perhettä ja varsinkin häntä koskeviin virallisiin päätöksiin,älä tee sitä virhettä että "minä hoidan,ole huoletta".Kerro erilaisista päätöksistä ja tapahtumista niin monta kertaa ja niin monella kielellä että hän ymmärtää.Pyydä apua joltain jos ei onnistu.
9.Ensitilassa suomen kieltä opettelemaan,kansalaisopistot tarjoaa Suomen kielen kursseja lähes ilmaiseksi,jatkossa voi hakeutua työvoimapoliittiseen Suomen kielen kurssiin.Puhu kotonasi mahdollisimman paljon Suomen kieltä.
10.Ennen lapsen hankintaa,antakaa aikaa toisillenne,rakastakaa/elkaa...ensin on tutustuttava toiseen ennen lasta,lapsen teon jälkeen molempien huomio kiinnittyy lapseen,aikuisten välinen suhde/oppiminen jää väliin...
12.Ajokortti ensi tilassa,se avaa puolisollesi "oven" ulkomaailmaan eikä tarvitse jumittaa kotona eikä sinun tarvitse olla aina "kuskina".
13. KAIKKEIN TÄRKEINTÄ,ANNA PUOLISOSI YMMÄRTÄÄ ETTÄ HÄN ON AIVAN YHTÄ TARKEÄSSÄ ASEMASSA KODISSA,SUOMESSA,KULTTUURISSA JA ELÄMÄSSÄ KUN SINÄ!!!
Kun toinen tulee kotiisi,jossa on pääasiassa sinun tavarasi,sinun elämäsi,hän tuntee olonsa automaattisesti ulkopuoliseksi,kun siihen lisää vielä sen että hän tulee toiseen maahan,kulttuuriin,kieleen,ikävä kotimaahansa ja jossain tapauksessa jopa eri värinen (niinkuin minun x-puolisoni)se vaatii sinulta tosi paljon,paljon enemmän kun Suomalainen puoliso.MUTTA,se myös antaa sinulle paljon,se avaa silmäsi,konkreettisesti opit toisen kulttuurin,kielen,lapsistasi tulee monikulttuurisia -ja kielisiä,hyvä mahdollisuus matkustaa puolisosi kotimaahan jne...
Näillä pääsee jo alkuun,toivotan onnea ja rakkautta elämäänne."Tsaukkitaukki" kirjoitti asiallisen vastauksen.Niitä näkee täällä harvoin.
Itsekkin pidän yhteyttä ukrainalaiseen naiseen ja tietenkin on mielessä ollut miten hän mahtaisi tänne sopeutua.Vaikka hän onkin erittäin kielitaitoinen,työssäkäyvä,itsenäinen ja koulutettu nainen niin työnsaanti saattaa viedä aikaa.Jos nyt joskus suostuu tänne kylmään takapajulaan muuttamaan,edes kokeeksi.
Täytyy muistaa että varsinkin eteläisen Ukrainan ja Krimin tytöt ovat tottuneet aika mukavaan ilmastoon ja pitävät kovasti merestä.Suomen ilmasto taas on heille kuin nyrkki silmään varsinkin marraskuussa!
Se kuva että kaikki CIS-maiden tytöt hinkuvat Suomeen on kyllä suomalaisten itse keksimä juttu!
Muuttaisin itse koska vain esim. Odessaan jos vain saisin sieltä koulutusta vastaavan työpaikan.Venäjää tai Ukrainaa osaamattomana se on sula mahdottomuus. - Avatkaa silmänne
TSAUKKITAUKKI kirjoitti:
3.Kuuntele,ymmärrä
Näillä pääsee jo alkuun,toivotan onnea ja rakkautta elämäänne.Täytyy sanoa, että kirjoittajalla on erittäin hyvin sana hallussa. Nuo mainitut seikat pitäisi muistaa riippumatta siitä, onko puoliso Suomesta vai muualta.
Erittäin osuvasti kirjoitettu.
Itselläni on huonoja kokemuksia Suomalaisista (tai sanotaanko suomalaisesta) naisista. Tuntuu, että me täällä pienessä Suomessa luulemme tietävämme kaiken ja ihan kaikesta. Voin sanoa kokemuksesta, että näin ei ole. Asuin muutaman vuoden Englannissa, jossa tutustuin mitä moninaisimpiin kulttuureihin ja onneksi niin. Se avasi silmiäni. Tosin olin jo ennen sitä hyvin avoin eri kulttuureille ja ihmisille.
Suomessa kun saa hieman nappulaa, julkisuutta tai yleistä hyväksyntää, niin aika monilla ihmisillä täyttyy sieraimet vesisateella.
Me olemme pieni ja yritteliäs kansa. Älkäämme pilatko itseämme jonninjoutavalla ylpeydellä.
Mitä vikaa on olla rehellinen ja oma itsensä. Miksi pitää päteä ja näyttää jotain mitä ei sydämmessään ole.
Hyvää Joulun odotusta... - bidraldi
TSAUKKITAUKKI kirjoitti:
3.Kuuntele,ymmärrä
Näillä pääsee jo alkuun,toivotan onnea ja rakkautta elämäänne.Miksipä ei naisillekin ja ylipäätään kaikkiin suhteisiin sovelluttaen.
pienet sovellutus lisät ja huomiot lopussa suluissa.
1-5 samoja sovelluttaen...
(naisille paikka, jossa on ihmisiä ja aina päiväsaikaan...)
(nämä oli erityisen hyviä ja itse olen noudattanut soveltaen näitä (mikään tae yhdessä olon onnistumiselle ei nämäkään tietysti ole mutta ainakin ulkomaalaisena elämä suomessa helpottuu ja tämän itsevarmuus lisääntyy))
(Tärkeää myös miehille)
3.Kuuntele,ymmärrä
(Odota myös, että sinua ymmärretään ja kuunnellaan)
(Pitäisi tulla luonnostaan molemmilta!)
(Miksi miehiä pitää aina muistuttaa tästä?)
6.Ota huomioon,alussa puolisollasi ei ole ketään muuta kun sinä (on yksi syy että haluaa lapsen
pikaisesti),joudut/saat olla hänen kanssaan paljon enemmän kun "normaalisti".
(Mutta ulkkismiehen pitäisi olla jo töissä.... ja lapsi vain jouduttaa oleskelulupaa:P)
(Hyvä pointti! Varmasti monet tekee ylihuolehtivuusvirheen asioidensa nopeuttamiseksi kuten myös käyttävät englantia "turhaan" kun puoliso jo osaa suomen perusteita.)
(TODELLA TÄRKEÄÄ. Vinkkinä: opettele myös itse puolisosi kielen perusteet, jotta voit edistää häntä opiskelussa ja pysyt mukana niissä jutuissa, joissa hän omaa kieltään käyttää.)
(mielenkiintoinen havainto mutta pitää varmaan paikkansa)
11.Nettiyhteydet kuntoon,kotimaahan yhteyden pitäminen elinehto!! (totta)
(Sekä oma auto tai hyvä polkupyörä... Ajokortti tosin on plussaa töitä hakiessa kuten hygieniapassikin (siis jos haluaa tehdä tiettyjä töitä (ja monet joutuvatkin varmaan aloittamaan näistä vieraassa maassa)))
(Erityisesti naiselle varmasti tärkeää mutta voi soveltua myös ulkom. mieheen, joka tuntee ettei ole mukana uusissa ympäristöissä paitsi puolisonsa kautta. Tärkeää myös suomi-suomi pareilla. Itse asiassa, jos kaikki miehet ajattelisivat ja toimisivat näin ei olisi mitään tasa-arvo vaatimuksia;D)
- onko kellään kokemus
varmaan tulijoita olisi se on varma. Kyllä tollaselle pintapuoliselle (rahaa löytyy ja ulkonäköä ja vaatimustaso korkea varsinkin naisen ulkonön suhteen) äijälle ottajia löytyy kyseisestä maasta. Tottahan toki niistä deittisivustoista löytyy nättejä ja hoikkia tyttöjä, ethän sinä mitään tavallista tyttöä ottaisikaan, kun varmaan olet itsekkin joku erikoistapaus!!
- Paasikivi
Itä-Eurooppalaiset deittisivustot on usein huijareiden ylläpitämiä.
- Виктор
Itsellani on vaimo ukrainalainen ja mitaan kulttuurieroavaisuuksia en ole ainakaan huomannut. Luulen etta ukrainalaisten tapauksessa erot ovat lahinna henkilokohtaisella tasolla jos sellaisia on. Ovat kuitenkin eurooppalaisia toisin kun jotkut thaikut tms. Suomalaisnaisiin verrattuna pitavat itsestaan enemman huolta kuten myos kodista. Toisaalta myos vaativat samaa miehelta. Mutta kuten sanoin, ovat erot yksilollisia, senverran samanlainen kulttuuri siella on. Olen itsekin asunut Ukrainassa ja kodikasta oli!
- rajaton_rakkaus
Moro
Luvin juuri tätä palstaa ja haluaisin kysyä pari kysymystä, jotka tulee seuraavaksi.
- Miten suku, työkaverinne, kaverit ja eteenkin nais ystävänen suhtautui asiaan? Tuliko riitoja?
- Missä teillä oli ensitapaaminen, jos oli suomessa tai ukrainassa niin miten matka järjestelyt sujui? - piste yulian päälle
Ja mistäs se mahtaa johtua että pitävät itsestään huolta? Tottakai minäkin olen meinannut joutua noiden seireenien viettelemäksi vaan on hermot pysyneet lujana. Minun varallisuutta ja omaisuutta eivät ukrainalaiset kommarit vie.
- ukrainalover
Piste tyhmyydelle. Nuo Ukrainalaiset naiset ovat naisia siinä missä muutkin naiset. Vieläpä lähempänä Eurooppalaista naista kuin jotkut venäläiset.
Alunperin Ukraina ei ole mikään kommunistinen maa. Sitäpaitsi mitä hyvää yltiökapitalistinen omaan napaan tuijottaminen on tuonut muuta kuin ison kaljamahan ja pinnallisen materialistisen ajattelun? - parasta maan päällä
Ehdottomasti voin suositella vaimoa/tyttöystävää Ukrainasta! Ovat kyllä todellakin oikeita NAISIA! Ei mitään persjalkasia thaimaalaisia vaan kaikkea sitä mitä NAISEN pitääkin olla! Omani löysin tämän treffisivun kautta http://tinyurl.com/vaimo-ukrainasta
- karvasia ovat
Ja rahaa paloi....Liekö edes tullut sulle paketti perille.
- se sama MIES
karvasia ovat kirjoitti:
Ja rahaa paloi....Liekö edes tullut sulle paketti perille.
Kateellisten panettelua! Ei ole mikään suomalainen nettikusetus tuo sivusto vaan ihan on oikeita naisia! Mutta jyystä sitä sitä Tavjaa ja kiroa paskaa elämääsi, me muut nautitaan naisellisista naisista!
- kokemusta_on
Adonis älä anna suomalaisten kliseekäsitysten vaikuttaa. Nämä stoorit venäläisistä naisista jotka viettelevät suomipojat avioon ja sitten pettävät, vievät järjen, rahat ja puolet talosta ovat hauskoja. Niiden kertojia riittää. Itse löysin elämäni naisen 3 vuotta sitten. Aito Ukrainan venäjänkielinen lady. Kaunis fiksu naisellinen nainen jota etsin puolet elämästäni. Lisäksi koulutettu sivistynyt huumortintajuinen ihminen jolla on vahvat perhearvot.
Tässä muutamia vinkkejä etsintään:
- Niinkuin yleensä deittailussa pidä järki päässä vaikka tunteet tahtovat voittaa. Se mikä näyttää liian hyvältä ollakseen totta on juuri sitä; liian hyvää ollakseen totta.
- Venäläiseen deittailuun liittyy aina riski päätyä ammattihuijareiden uhriksi. Etene hitaasti ja käytä järkeä.
- Suosittelen etsimään Suomessa asuvia naisia. Täällä asuu paljon myös Ukrainasta jo Suomeen muutaneita. He ovat jo tottuneet Suomalaiseen kulttuuriin ja oppineet kieltä.
- Älä kuvittele olevasi naisen pelastaja siksi että hänen kotimaassaan asiat ovat huonommin kuin Suomessa.
- Ukrainalaiset naiset etsivät todellista miestä. Ole sitä niin sinusta pidetään hyvää huolta. Heidän kulttuurissa mies on mies ja nainen on nainen. Naiset odottavat mieheltä päättäväisyyttä mutta myös arvostusta naista kohtaan. He pitävät itsestään ja kauneudestaa hyvän huolen ja olettavat mieheltä samaa.
- Monet Suomeen tulevista Ukrainalaisista ja Venäläisistä naisista ovat koulutettuja ja haluavat tehdä töitä Suomessa. Jos etsit vain kotirouvaa niin Ukrainalainen nainen ei ehkä ole paras vaihtoehto.
Onnea etsintään! - pate2000
huomenna treffeille ukrainalaisnaisen kanssa ;O)
- eskotampereelta
Onnea sille, kirjoita sitten miten kävi.
- hyväsuomi
Suomessa on paljon ulkomaalaisia naisia, jotka ovat eronneet suomenmieheistä.
Suomimies löysi virosta ukrainalaisen ristiverinen, se aina käy baarissa. Mies on tossun alla. vaimo huuta koko ajan, tyhmä tyhmä - Anonyymi
Sodan aikana ongelmaksi tulee kalliit matkakulut Ukrainasta Suomeen. Oletko valmis maksamaan ne? Sitä ennen pitäisi viestitellä ja kertoa naiselle, että jos hän tulee Suomeen, täällä hänen pitää tehdä töitä ja opetella kieli. Mitään avioliittoa ei kannata suunnitella ennen kuin huomaat kuinka ahkera nainen on. Seurustella voit hänen kanssaan, mutta kokonaan et voi elättää häntä. Hänen itsensä on ruvettava töihin. Jos tämä ei toimi, hän joutuu lähtemään maasta takaisin.
- Anonyymi
Tähän voit lisätä, että jos menet avioliittoon naisen kanssa, muista tehdä avioehto ja testamentti. Avioehto niin, että eron tullessa pidät itselläsi kaiken oman omaisuutesi. Testamentin voit tehdä naisen hyväksi, jos huomaat että hän on sen ansainnut.
- Anonyymi
Paitsi että sodan takia ei käännytetä takaisin, koska on tilapäinen suojelu.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379