Korvakipu vaivaa. Lääkäriin menossa. Kertokaa mitä voisi kokeilla ensiavuksi kipuun kunnes pääsen lääkärin luo...
Ensiapua korvakipuun
9
4469
Vastaukset
- sinulle...
Burana, Ibuxin tai Ibumax parasetamoli särkylääke.Vaikutus alkaa noin puolen tunnin kuluttua. Lisäksi pumpulia korvaan.
Muuta en nyt keksi tähän hätään.
Milloinkas sulla on lääkäriinmeno?
Tänäänkö?
Jos myöhemmin, niin mene apteekkiin ja hae Ciloprin puuduttavat korvatipat. Vaikuttaa heti.- Susanna
Tänään kävin ja nyt poden siis välikorvantulehdusta. Kipeä on näin aikuisiällä tämä lastentauti. No lääkkeet sain. Eiköhän se siitä...
- Kansan Parantaja
Susanna kirjoitti:
Tänään kävin ja nyt poden siis välikorvantulehdusta. Kipeä on näin aikuisiällä tämä lastentauti. No lääkkeet sain. Eiköhän se siitä...
Lämpö edesauttaa parantumista.
- janni
Voi pyhä tyhjyys teitä ihmisiä. Mikä ensiavuksi kipuun, kysytään. Kipulääke? Tyhmempikihän sen ymmärtää! Näinä aikoina ei kyllä osata mitään vaivaa hoitaa itse, joka risauksesta rynnätään lääkäriin. Ei osata itse hoitaa kurkkukipuja, selkäkipuja, korvakipuja vaan kaikkeen pitää saada antibiootti ym. Tiesitkö että n. 85 % korvatulehduksista paranee ilman antibioottiakin?
- kipua
Niin lääkäri-isänikin sanoi. Kyllähän se paranee mutta kivut ovat todella kovat! Itse sairasranut lapsena kaksi ja teini-iällä kaksi korvatulehdusta.
- tehokasta.
Halkaise tavallinen sipuli kahtia. Pidä korvaasi vasten. Ei ota, jos ei annakaan. Minua auttoia.
- Puhallus
Meillä isä puhalsi mynnillä tupakisavua korvaan se auttoi.
En tiedä onko mynnejä enää olemassa, mutta kokeile vaikka purkaa kuulakärkikynä ja sen putkella joku puhaltaa tupakinsavua sun korvaas !
- korvalle
Eli kokeile puolikasta sipulia korvan päälle/alle/tyynylle... Sipulissa jotain eteeristä öljyä, joka korvakipuun auttaa.
Kohoasento nukkuessa.
Särkylääke. - Anonyymi
Pumpuli tuppoon sipulimehua ja tuppo korvaan. Puuduttaa korvan kivasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770