mun anoppini on täys kusipää.kun hän dokaa niin hän haukkuu mut mun miehelle jne.että mä olen pilannut poikansa elämän ja mulla ei ole täydellistä ammattia..pitäs olla ylioppilas kato!!!siis mitä vittua se ei tule mun nenän eteen sanomaan.jätkä on ihan raivona mutsilleen mutta kuitenkin kuuntelee enemmän häntä...sitten anoppini kerran kapakassa sattui mua vastaan niin oli kuin mitään ei olis tapahtunu ja pyysi kylään jne et hänellä ei ole mua vastaan mitään!kuiteskin hän inhoaa mua yli kaiken enkä tiedä miksi...eihän me olla kauan tunnettu mutta hän ei taida antaa aihetta edes siihen tutustumiseen...mä olen yrittäny ja ymmärtänuyt häntä ja mun miestä niin mikään ei ole hyvin...kerran hän kännissä tuli riehumaan mun ja mun mieheni kaverille grillibileisiin ja heitti pöydältä sillee sileäks pöydän niinku mun naamalle kaikki!mutta onneks ei osunu!ihan seko akka....ei hän ole hyväksynyt kyllä mieheni ex eikä hänen veljensä ja siskonsa partnereita...eli mitä mun pitäs tehdä?
vituttaa...
16
2594
Vastaukset
- anopit
otas ero.mulle aina sattunut kohalle hyviä anoppeja.nykyinenkin aina laittaa ruuat ku pesueen sinne vien ja nyt laittaa joulun kotiinsa josta saamme lapsineemme nauttia.
- jessica
ottaakkin kun ei tästä tule mitään...sulla on hyvä säkä noitten anoppien kanssa.mulla taas kaikki on että ne ei tykkäää musta...kurjaa mutta totta...
- TUURIA
jessica kirjoitti:
ottaakkin kun ei tästä tule mitään...sulla on hyvä säkä noitten anoppien kanssa.mulla taas kaikki on että ne ei tykkäää musta...kurjaa mutta totta...
OLLUTKIN.OLEN TYYTYVÄINEN NYKYISEEN ANOPPIINI,VAIKKA ANTAA VITTUMAISTA PALAUTETTA VÄLILLÄ.KÄYTIN SITÄ JOULUOSTOKSILLA NI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ TULI VITTUILEMAAN KIITOKSEKSI.ONHAN MEIT MONEEN JUNAAN.PYYSI KYL ANTEEKSI.
- anopit
"vittumaisia olla" sulle nyt vaan on käyny huono tuuri, niinkuin meille anopeillekin joskus sattuu käymään.ei sun tartte anopilta tuollaista käytöstä sietää, sano se hänelle, mutta sillon, kun on selvä
- ajattelen vaan
Mitä jos raakkaisit kiroilun pois tekstistäsi, niin ehkä anoppi ymmärtää paremmin asiasi. Jospa hän ei saa selvää mitä tarkoitat.
Menee tekstisikin lyhyemmäksi ja vanhan on senkin vuoksi helpompi tajuta, lyhyemmässä ajassa.- ajatukset oli
minulla.Karmeaa luettavaa kun lähes joka toinen sana on veellä alkava.Kannattais vilkasta itse jo peiliin.Anopilla on sairaus,alkoholi ongelma.
Sinulla omasi,nokkavuutesi jota säestät veellä.
Herneitä ei kannata vetää nenuun.Keskustelemalla asioista päästään suht hyvään tasapainoon.
Puolitiehen vastaan puolin ja toisin. - xnxnxnnxnnnx
olen samaa mieltä.
- jutella
anopilles sillo ku se on selvinpäin. Yritä olla välittämättä sillä eihän tuo näytä arvostavan muidenkaan lapsien valintoja. Itselläni ollut kaksi aivan ihanaa anopppia.
- Gerga
Ehkä sun olisi oikeasti kannattanut käydä se lukio. Suomen kielen tunneilla olisit oppinut muutaman tärkeän asian:
1. Lause alkaa isolla kirjaimella.
2. Lause loppuu pisteeseen, ja kolmea pistettä (...) ei kannata käyttää turhaan. Kaksi pistettä on kardinaalivirhe.
3. Pisteen jälkeen tulee välilyönti.
4. Tekstiin pyritään tekemään kappalejako.
5. Kun ilmaiset itseäsi julkisesti, ei käytetä kirosanoja.
Täytyy sanoa, että jos oma poikani seurustelisi naisen kanssa, jolla on noin karsea sanankäyttö ja kirjallinen ilmaisutaito, käskisin hänen etsiä fiksumpaa seuraa.- älä viitsi
tuo meni jo ohi asian
- jos jotain sanoit?
älä viitsi kirjoitti:
tuo meni jo ohi asian
Älä viitsi, no joo hei, tuo meni jo ohi asian. Oliko tuolla jotain asiaa?
- justiina
Sama juttu!
Aikoinani minäkin sain raivoisan anopin, ei meinanut suopua millään, aikaahan siihen meni, mutta viimein olin anoppin "lellikki", ja anopin mielestä emme ole riielleet koskaan.
Kuultuani kuinka anoppia oli sorrettu miehensä
kotona, annoin anopille anteeksi ja välit parani paljon!
Tänään toivon että olisin lapsilleni ja heidän tuleville puolisoilleen tasapuolinen anoppi ja mummi joka jakaa tasaisesti huomionsa lastenlapsille.
Hyvää joulunalusaikaa
tv. oodi- haloo
eihän tää silti ole äidinkielentunti ??
- sinulle voi puhua
Jos Sinulla on aina karvat pystyssä ja vituttaa, kun näet anoppisi tai kuulet hänestä.
Tuo Sinun kielenkäyttösi on sitä luokkaa, että jokainen ymmärtää anoppisi olevan oikeassa. Minä olen appiukko. Ei minunkaan miniäni aina niin kultainen ole. Hän kyllä osaa sanoa sanottavansa ihan siististi, vaikka se olisi vastenmielistä kuultavaa. Voisi melkein sanoa, että hän vittuilee. Mutta tosiasia on kuitenkin se, että minä en ole millään tavoin vaikuttanut siihen, että hänestä on tullut suvun jäsen. Se oli puhtaasti poikani oma asia. Me tunnemme mielihyvää, kun lapset tulevat mielellään mummolaan yökylään.
Mutta itseasiassa. Jos Sinä haluat riehua ja öykkäröidä vihassasi, niin sano anopillesi ja miehellesi samanaikaisesti, miten paljon ja mikä Sinua nyt vituttaa. Se voi antaa Sinulle uusia suuntaviivoja ja selventää kotisi henkeä.
Samalla näet onko tekstisi sitä itseään. .. - kysyy hän
mitä varten sitten et ole ylioppilas?
- jessica
huvittanut lukea...olen tällä hetkellä siivousfirman yrittäjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328