Nyt Pukinkonttiin partavesien kuningasta Menneniä!
Vihreä vesi erottaa pojat miehistä,kun muut partavedet tuoksuvat hyvin naismaisilta hajuvesiltä,
niin Mennen tuo muistoja menneisyydestä.
Aito! Rehellinen! Iskee kuin Thorin-Vasara! Virkistää! Viilentää! Huumaa! Kuumaa! Tanssilava!
Koivu! Juhannus! Pullo halkopinossa! Piilossa!
Saunan jälkeen! Niin Äijä!
Joksikin aikaa unohdettu ja halveksittu,mutta nyt
taas nousee sitkeästi,kuin vaivaiskoivu tunturilla,
"tuoksuja" tulee ja menee,mutta Mennen säilyy!
Mennen partavesi,
20
15330
Vastaukset
- Opiskelija
Niin ja karkottaa ihmiset ympäriltä. On sitä sitten kiva yksin tanssia jussina.
- mieleen
Mennen tullen palatessa...tuoksuuhan se halatessa...
- juu
mieleen kirjoitti:
Mennen tullen palatessa...tuoksuuhan se halatessa...
Valitettavasti
- kuin Axet
Axe on teinix,kaikki niin saatanan imeliä hajuja.
En kyllä käytä kumpaakaan. Sitä en kiistä,etteikö
Mennen olisi vanha ja ehkä "legendaarinen".
Omaleimainen tuoksu,vähän mentholinen.- ei naisia
Naisena kommentoisin tuohon menneniin. Itse en suosittelisi kellekään naisseuraa hakevalle Menneniä, itse ainakin tansseissa kaukaa kierrän Mennen-miehet. Mutta todella hyvä on Clasier sarja miehille Oriflamelta.
- LaureliaN
ei naisia kirjoitti:
Naisena kommentoisin tuohon menneniin. Itse en suosittelisi kellekään naisseuraa hakevalle Menneniä, itse ainakin tansseissa kaukaa kierrän Mennen-miehet. Mutta todella hyvä on Clasier sarja miehille Oriflamelta.
käyttää myös tuota Menneniä, ei mikään maailman paras tuoksu mun mielestä..Ja sitten vielä kun sitä pitää pistää suurinpiirtein puoli purkkia kerralla niin huh huh:)
- Valppu92
LaureliaN kirjoitti:
käyttää myös tuota Menneniä, ei mikään maailman paras tuoksu mun mielestä..Ja sitten vielä kun sitä pitää pistää suurinpiirtein puoli purkkia kerralla niin huh huh:)
Tappaa sisällä ja puutarhassa! ;) :D jestas kun töissä meinasin tukehtua kun joku oli laittanu vähä parfyymia.
- potenssiin kolme
Toinen hyvä on HEGA-partabalsami,vanha kuin taivas.
- hjuyte
Suviseurat 29.6. - 3.7.2017 Porissa älä juo enää.
- womennen
onhan se mennen nyt kuitenkin parempi kuin pas...n haju
- menneniä nuollut
On täysin älytöntä käyttää partavettä, josta ei ole mitään hyötyä. Jos tuoksua haluaa, niin suihkautus eau de toilettea vaikka rintaan ja paita päälle, ei haise liikaa eikä maistu..
- Anonyymi
Itse kehittelen Saapin, Volvon ja tojotan hajusia partavesiä.
Tulevaisuudessa myös ehkä Voorti ja Massey Verkuson.- Anonyymi
Massey Ferguson tuoksu maailmaan kuuluu mielestäni ehdottomasti hien- punaisen nortin. ja sonnan haju. Perustuvat lapsuuden kokemuksiin maalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massey Ferguson tuoksu maailmaan kuuluu mielestäni ehdottomasti hien- punaisen nortin. ja sonnan haju. Perustuvat lapsuuden kokemuksiin maalla.
On se hieno tuoksu. Ja menneniä kyllä alan käyttään. Sama naisille. Tykkääkö vai ei.
- Anonyymi
On se niin vetovoimaista myrkkyä että karkottaa villisiatkin! 😜
– Naapuri oli laittanut kasvimaan ympärille lippusiimaa ja sivellyt siihen sitä pahanhajuista partavettä, vihreää Menneniä. Kolmella kympillä oli hakenut purkkeja Tokmannilta. Se oli toiminut ja siat olivat vain kulkeneet aitauksen ympäryksen mustalle mullalle, Helli Kauppinen sanoo.
https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Klassikkopartavesi-karkottaa-kovimmankin-karjun/725269?pwbi=a5ab31ad04cae1736a944ae0d3a5b770 - Anonyymi
Mennen on paljon parempi hyttyskarkote kuin OFF.
- Anonyymi
Yrittäkääpä löytää jostain menneniä tänä päivänä.
- Anonyymi
Kärkkäiseltä löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärkkäiseltä löytyy.
Jaa anteeksi eipä löydykään. No on siellä Adidas.
- Anonyymi
Tyhjään pullon tilkka tervaa. Ja sit lisätään vettä, ravistus ja sitä kun sivelee niin on MIEHEKÄS TUOKSU.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446