mulla yläkroppa kokoa 38 ja alakroppa kokoa 42.. aika huvittavan näköinen. Yläkroppa normaali ja sitten lantiosta alaspäin aivan jotain muuta.
Eli peppua ja reisiä pitäs saada pienemmäksi, keinoja ?
eriparia
6
652
Vastaukset
- Nimetön
painoinen ja pituinen olet? Eli onko sinulla paljon läskiä vai kaipaatko vain kiinteytystä? Oletan että kyse on läskistä (kuten itsellänikin), joten siihen auttaa rasvanpoltto ja kiinteyttävät liikkeet. Suomeksi siis monipuolinen säännöllinen liikunta ja huonot rasvat ruokavaliosta pois yms.
- mitat
pituutta on kertynyt 163 cm ja painoa on tällä hetkellä 68 kg. Joo läskiä varmaan alaosassa on ja ne pitäs tosiaan saada sulamaan.
- Wilma
mitat kirjoitti:
pituutta on kertynyt 163 cm ja painoa on tällä hetkellä 68 kg. Joo läskiä varmaan alaosassa on ja ne pitäs tosiaan saada sulamaan.
Olet siis muodoltasi päärynä, kuten minäkin. Ihan perinteiset painonpudotuskeinot auttaa vaivaan, itse (167cm) olen tiputtanut juhannuksesta 84kg:sta nyt 10kg vuoroin pisteitä,vauiroin kaloreita laskeskellen. Ja välillä en ole sitten laskenut lainkaan, mutta paino on tippunut hiljakseen.
Onnellista tässä päärynälihavuudessa on se, että tuo keskivartalopömppö on vaarallisempaa. Eli jotain hyvääkin on geeneissä tullut :)
Itselläni kyllä näkyy kadonneet kilot selvemmin yläkropassa, mutta kyllä housukokokin on pienentynyt. Sinnikkyyttä, kyllä ne reidet ja peppukin kapenee, kunhan paino vielä laskee.
Tsemppiä! - :) :) :)
Wilma kirjoitti:
Olet siis muodoltasi päärynä, kuten minäkin. Ihan perinteiset painonpudotuskeinot auttaa vaivaan, itse (167cm) olen tiputtanut juhannuksesta 84kg:sta nyt 10kg vuoroin pisteitä,vauiroin kaloreita laskeskellen. Ja välillä en ole sitten laskenut lainkaan, mutta paino on tippunut hiljakseen.
Onnellista tässä päärynälihavuudessa on se, että tuo keskivartalopömppö on vaarallisempaa. Eli jotain hyvääkin on geeneissä tullut :)
Itselläni kyllä näkyy kadonneet kilot selvemmin yläkropassa, mutta kyllä housukokokin on pienentynyt. Sinnikkyyttä, kyllä ne reidet ja peppukin kapenee, kunhan paino vielä laskee.
Tsemppiä!minäkin olen laskeskellut pisteitä ja kyllä tarkkaan tulee katottua mitä suuhun laittaa, mutta hitaasti tuntuvat läskit lähtevän...
Yläkroppa onkin ihan ookoo, mutta sitten housujen sovittaminen onkin yhtä tuskaa ja nykyajan mallit ovat niin kapeita ja aika ihmeen mallisia, että ei mee kuin polveen saakka ja sitten jumii.
Mutta kyllä uskon, että kesään mennessä alakroppa on myös kokoa 38 :) tai ainakin lähelle sitä.
Tsemppiä myös sulle !
- Yksi päärynä
Kuulostaa NIIN tutulta!! :oP Tuntuu, että päärynävartalosta ei ikinä saa sellaista sopusuhtaisen näköistä, oli paino mikä hyvänsä!
Olen 170 cm pitkä, ja painoni on vaihdellut todella paljon, mutta mikään ei ole ollut hyvä! Kuitenkin hoikempana on ollut esim. vaatteiden löytäminen helompaa, ja ylä- ja alakropan kokoero on pienentynyt.
Vielä kun on todella kapea vyötärö, ainakin lantioon verrattuna! Isot lantioluuni törröttävät jo nyt, mutta kaikki läski onkin takapuolessa ja reisissä.
Yläkroppa on jopa luiseva, mutta reisissä on kunnon satulalaukut!!
Tänään yritin taas kerran löytää housuja, ja myyjä kantoi minulle niitä läjäpäin, ja välillä hameitakin, valehtelematta sovitin varmaan n. 15 housut, mutta yhdetkään ei istuneet, ei ollut edes lähellä! Turhauttavaa!
Tai no, yksistä olisi saanut jotenkin sopivat, kun olisi ottanut vyötäröltä n. 5 senttiä sisään ja lahkeista saman verran. Esim. koon 36 housut olivat aina vyötäröltä liian isot, mutta takapuolesta ja reisistä usein tiukat.
Tulipas vuodatusta... :oP
Ainut konsti minkä olen keksinyt, on paljon aerobista liikuntaa, jotta läski palaa, ja yläkroppaan mahdollisuuksien mukaan lihasmassaa, jotta vähän kokoero tasapainoittuisi. Mutta... On se lihasmassan saaminen vaan niin kovin vaikeaa, ainakin minulla. :o/- Yksi päärynä
Niin, en maininnut, että tällä hetkellä painan 57 kg, eli en ole suinkaan alipainoinen, vaikka yläkroppani on jo luiseva ja isot lantioluut törröttää. Satulalaukut on ja pysyy, pitäisi vaan oppia elämään tämän kropan kanssa. Mutta vaatekaupoissa sitä vaan tulee niin kovin toivoton olo! :o/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261