Kuinka toimitaan ihastuneiden/flirttailevien työkavereiden kanssa?! Olen töissä miesvaltaisella alalla ja teen ajoittain töitä yhden miesporukan kanssa; olen asiantuntija ja ohjeistan näitä miehiä työssään. Miten saisin nämä miehet sivuuttamaan sen, että olen nainen??!! Flirttailua saan enemmän kuin haluaisin ja yksi jopa "tunnusti tunteensa" minua kohtaan.
On kaiketi ihan ymmärrettävää, että joukkion ainoa nainen saa huomiota osakseen, mutta nyt tämä huomion laaatu alkaa olla jo sen suuntaista etten enää hallitse tilannetta kuten haluaisin.
Varsinaisissa työtilanteissa homma toimii ihan o.k ja minuun suhtaudutaan asiallisesti, mutta toisinaan kahdenkeskisissä tilanteissa flirtti on niin suoraa etten enää tiedä miten suhtautua. Tilannetta pahentaa ilmeisesti se, että kaksi miestä on ihastunut minuun ja molemmat ovat mustasukkaisia huomiostani. Mielessä on käynyt, että nämä miehet olisivat lyöneet vetoa saako jompi kumpi minut sänkyyn tms, mutta en kuitenkaan usko että tässä on sellaisesta kyse.
En pukeudu paljastavasti, en itse flirttaa työkavereille aktiivisesti enkä ole millään tavalla antanut ymmärtää että minulta olisi mahdollista saada seksiä.
Tilanne on kamalan kiusallinen. Pieni flirtti piristää, mutta tämä on jo ahdistavaa. Olen sanonut molemmille miehille että pidän heistä kovasti, mutta he ovat minulle työkavereita eikä minulla ole muunlaista kiinnostusta heitä kohtaan. Toinen on sitäpaitsi naimisissa ja voisi olla ikänsä puolesta isäni.
En halua alkaa ilkeäksi, mutta kohta on pakko kun tilanne ei muutu ystävällisesti keskustellen. Hyvät välit pitäisi saada säilytettyä jo ihan sen vuoksi, että voisimme tehdä jatkossakin töitä yhdessä.
Onko muilla kokemuksia kiusallisen ihastuneista/flirttaavista/ahdistelevista työkavereista? Kuinka olette tilanteen hoitaneet?
ihastuneet työkaverit
4
2433
Vastaukset
- ukollesi
niin tiedät mitä tapahtuu.
- enpäs tiedä
Mitä omia ihastuksiani pohdin, niin sanoisin, notta tehokkaimmin ihastuminen lakkaa, kun tajuaa, että toinen ei olekaan ihastuttava.
Voisitko vaikka jollain tavalla nolata nämä pahimmat flirttailijat? Kerrot vaikka ruokatunnilla kaikkien kuullen, kuinka kiusallista se on kun nämä etunimi sukunimi ja etunimi sukunimi ovat niin vihjailevia. Ihastunut tuskin kaipaa kaikkien tietoon ihastumistaan, joten sen pitäisi olla tarpeeksi nöyryyttävää. Saanet rauhan muiltakin miehiltä.- katarzyna
Tulin itsekin siihen tulokseen että täytyy olla vähän ilkeä. Pientä julkista nöyryytystä ehkä, ei mitään liian pahaa mutta sellaista, että kohteet huomaavat ja varovat vastaisuudessa käytöstään.
- .adsjfalk
Kerrot itsestäsi jotain ällöttävää, niin heidän ihastuksensa sinuun vähenee. Ripulituokioista ja synnytyksistä. Kaivat nenää, pieret ja röökaat. Kerrot dokausreissuista ja kiroilet. Kyllä ne siitä katoaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744