Kylläpä petyin eilen raskaasti,kun poikaystäväni ilmoiti lähtevänsä iltaa viettämään kavereittensa kanssa. Kaikki kaverit ovat pariskuntia,naimisissa ja hänen pitkäaikaisia kavereita.Poikakaverini sanoi minulle,että se on niinkuin sisäpiirijuttu.Mihinkähän minä sitten kuulun?Vahavastikko ulkopiiriin?Ollaan oltu jo 4kk yhdessä.Menee yksin sinne pariskuntien kanssa. oUTOA ON.
pettynyt
3
1006
Vastaukset
- kulppersson
Ei se välttämättä sua petä, mutta tuo kertoo että kaverit on sille tärkeämpiä kuin sinä. Yksinkertaisesti kavereiden kanssa on hauskempaa ja saa puhua hävyttömyyksiä rauhassa. Todennäköisesti pooikaystäväsi on kuitenkin täysi pelle niiden "kavereidensa" silmissä, sen hän huomaa sitten kun ilta venyy pidemmälle ja "kaverit" vetäytyvät naistensa kanssa kahden kesken. Sitten poikaystäväsi jää yksin, ja alkaa soittelemaan sinulle kuinka kaipaa sinua. Kävikö näin?? Tai sitten se ei soita, vaan juo yksikseen siellä siideriä ja yrittää jutella naisten kanssa, mutta saa pakit kaikilta. Sano mun sanoneeni, mutta tuntuu näin yhtäkkiä että poikaystävä pelkää menettävänsä enemmän kaverit kuin sinut. Mieti itse oletko tuollaisen hyypiön kanssa vai et..
- varmaan
harkita kannattaako tuommoisen tyypin kanssa jatkaa. Itse loukkaantuisin kyllä sydänjuuriani myöten jos mulle tehtäis tollai. Omat entiset kaverit näyttävät olevan hänelle tärkeämmät mitä sinä. Ei näytä oikein arvostavan sinua ja sinun seuraa ja jos tässä vaiheessa alkaa tuommoin aliarvostus niin sitähän se on tulevaisuudessakin sanoo nimimerkki kokemusta on.
- been there done that
Hei,
Mulla oli aikannan tuollainen mies joka makeili ystäviensä kanssa silloin kun hänelle sopi parhaiten. Nyt annan hyvän neuvon VAADI kunnon selitys moiselle käytökselle ja MIETI miksi olette yhdessä? Jos mies pitää sinua tavallaan kotona varalla ja nyt ei ole kysymys pettämisestä vaan ihmisen kunnioittamisesta! Niin kysyppä häneltä miksi te olette yhdessä? Keskenkasvuista sanoa että kuuluu sisäpiiriin. Se on henkistä väkivaltaaa sanoa rakkaalleen tuollaisia ulkoa opittuja latteuksia nyt kova kovaa vasten ja tsemppiä! Tulet löytämään paremman vaihtoehdon aivan varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774