ella bache sarja

Taija 34v

Kokemuksia, kommentteja? Aika kallis sarja, kertokaa kokemuksia te, jotka olette siirtyneet halpis sarjoista tähän, onko tullut positiivista muutosta nassuun?

Itsellä todella kuiva iho mutta myös epäpuhtautta jota ei edes kosmetologi saanut pois.

32

28800

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiiute

      mulla toimi tosi hyvin. purkit kestää pidempään kun halppikset ja sopii herkällekkin iholle. että kannattee.

    • tyytyväinen käyttäjä

      minun mielestäni tuo on todella ihana ja laadukas sarja, ehdottomasti suosikki! Kaikille ei tietysti kaikki käy ja toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta.

      Suosittelisin kuitenkin kokeilemaan, kosmetologi antaa varmaan mielellään näytteitä kokeiltavaksi tuotteista. Pyydä näyte myös creme intex2 voiteesta: tuote puhdistaa ihoa vähitellen ja antaa samalla kosteuttakin, ei siis kuivata ihoa. Aika paksua voidetta, hyvin pieni määrä siis riittää ja tuo purkki kestää siis ainakin puolesta vuodesta-vuoteen. Ja samasta sarjasta tuo naamiokin todella tehokas. Itselleni on kanssa pintakuiva epäpuhdas iho ja tuote tuote on minulle semmoinen mitä en vaihda.


      Nyt vaan näytteitä kyselemään!

      • minna y

        Auttoiko se Creme intex 2 sulle? Mutta jos sulla on kuiva iho, niin miten voit käyttää tuota rasvaiselle iholle tarkoitettua mömmöä?

        Mulla ei ole herkkä iho, vain tosi kuiva.

        Kuinka pian huomasit tuloksia tuolla creme intexillä?


      • voiteeseen
        minna y kirjoitti:

        Auttoiko se Creme intex 2 sulle? Mutta jos sulla on kuiva iho, niin miten voit käyttää tuota rasvaiselle iholle tarkoitettua mömmöä?

        Mulla ei ole herkkä iho, vain tosi kuiva.

        Kuinka pian huomasit tuloksia tuolla creme intexillä?

        Siis tuohan ei ole mitään kuivattavaa mömmöä, vaan samalla myös kosteuttaa. Itse käytän sitä yövoiteena ja päivisin kosteuttavampaa tuotetta. Jos on "kriisi päällä" eli finnejä pukkaa enempi, esim. kuukautiset, stressi tms. niin käytän aamuin-illoin ja saan kasvot nopeasti rauhoittumaan. Jos tuntuu et on finni tulossa, laittaa yöksi tuota voidetta niin ehkä ei finni puhkeakaan ollenkaan... ja parantaa finnit nopeasti. Kokeilin jonkin aikaa olla ilman, mut sit taas rupes naama kukkimaan ja palasin taas tuohon ja naama rauhottui... Toimii miulla siis loistavasti! ehkä ei kaikilla kuitenkaan, etten halua liikaa toivoa antaa!

        En nyt tarkkaan muista kui nopeesti ois alkanu auttamaan, noin viikon päästä jo tuntu iho rauhoittuvan ja parin kolmen viikon päästä, epäpuhtauksia selkeästi vähemmän ja iho kirkkaampi. Kuulostaa aika mainos puheelta, mut ei en ole tuote esittelijä! ;)


    • mutta..

      eli kävin kanssa ihonpuhdistuksessa kosmetologilla ja se suositteli kans tätä ella bache sarjaa ja anto näyte paketit, mut omasta mieletäni siitä jäi iholle tosi inhottava kalvo ja tuntu et iho oli jotenkin raskaan oloinen.. itselläni on pintakuiva iho, aika paljon musta päitä ja leuvan alueella sit on finnejä jonkin verran..

      sit kävin hakemassa toiselta kosmetoligilta cliniquen ihon hoitotuotteet ja tykästyin heti.. iho on parantunut jo huomattavasti kuukauden säännöllisen käytön jälkeen.. sarjalla on paljon vaihtoehtoja ihotyypin mukaan.. suosittelen, mut kannattaa käydä noit näytepusseja pyytämässä, koska se on kuitenkin aika iso sijoitus..

      toivottavasti löytyy sopiva tuotesarja =)

      • clinigue

        myös niinkuin ""testattua" tavaraa eikä vain kalliita kultareunuksillisia mainoksia?


      • itse olen..
        clinigue kirjoitti:

        myös niinkuin ""testattua" tavaraa eikä vain kalliita kultareunuksillisia mainoksia?

        nyt jonkin aikaa käyttänyt ja tykännyt hirveästi.. sopii just mun ongelmaiselle iholle.. siis onhan se kallis sarja, itselläni meni 110e kun kävin koko sarjan ostamassa (puhdistusaine, kasvovesi ja päivävoide, sekä yövoide joka on huonolle iholle ( finnejä vähän ja isot ihohuokkoset yms, mustapäitä)) mulla on toiminut, mut eihän se niin sanottua ole että toimis myös sulla.. sit sain kaupanpäälle, sellaisen luomiväri paletin, ja ne on myös ollu paljon parempia verrattunu näihin ns. halppis tuotteisiin.. kyl se vaan pitää paikkansa et kun sijoittaa rahaa vähän enemmän niin laatukin on huomattavasti parempi.. tosin myyjä sanoi mulle et esim. puhdistussaippuan pitää kestää lähes vuoden, et muuten sitä on käyttänyt liikaa..

        mut hae noita näytepusseja mahdollisimman monelta merkiltä niin löydät sen omas.. itse otin riskin ja se toimi.. =)

        p.s clinique


      • ...
        itse olen.. kirjoitti:

        nyt jonkin aikaa käyttänyt ja tykännyt hirveästi.. sopii just mun ongelmaiselle iholle.. siis onhan se kallis sarja, itselläni meni 110e kun kävin koko sarjan ostamassa (puhdistusaine, kasvovesi ja päivävoide, sekä yövoide joka on huonolle iholle ( finnejä vähän ja isot ihohuokkoset yms, mustapäitä)) mulla on toiminut, mut eihän se niin sanottua ole että toimis myös sulla.. sit sain kaupanpäälle, sellaisen luomiväri paletin, ja ne on myös ollu paljon parempia verrattunu näihin ns. halppis tuotteisiin.. kyl se vaan pitää paikkansa et kun sijoittaa rahaa vähän enemmän niin laatukin on huomattavasti parempi.. tosin myyjä sanoi mulle et esim. puhdistussaippuan pitää kestää lähes vuoden, et muuten sitä on käyttänyt liikaa..

        mut hae noita näytepusseja mahdollisimman monelta merkiltä niin löydät sen omas.. itse otin riskin ja se toimi.. =)

        p.s clinique

        niin ja cliniquen toutteet on täysin hajusteettomia, mistä itse tykkään allergioiden takia..


      • sinä ne
        itse olen.. kirjoitti:

        nyt jonkin aikaa käyttänyt ja tykännyt hirveästi.. sopii just mun ongelmaiselle iholle.. siis onhan se kallis sarja, itselläni meni 110e kun kävin koko sarjan ostamassa (puhdistusaine, kasvovesi ja päivävoide, sekä yövoide joka on huonolle iholle ( finnejä vähän ja isot ihohuokkoset yms, mustapäitä)) mulla on toiminut, mut eihän se niin sanottua ole että toimis myös sulla.. sit sain kaupanpäälle, sellaisen luomiväri paletin, ja ne on myös ollu paljon parempia verrattunu näihin ns. halppis tuotteisiin.. kyl se vaan pitää paikkansa et kun sijoittaa rahaa vähän enemmän niin laatukin on huomattavasti parempi.. tosin myyjä sanoi mulle et esim. puhdistussaippuan pitää kestää lähes vuoden, et muuten sitä on käyttänyt liikaa..

        mut hae noita näytepusseja mahdollisimman monelta merkiltä niin löydät sen omas.. itse otin riskin ja se toimi.. =)

        p.s clinique

        niinkin edullisesti sait? Ainakin Tampereella maksaa joka purkki 40-50 eur/kpl. Eli täältä ei saa kuin 2-3 purkkia tuolla summalla.


      • eeyore4
        sinä ne kirjoitti:

        niinkin edullisesti sait? Ainakin Tampereella maksaa joka purkki 40-50 eur/kpl. Eli täältä ei saa kuin 2-3 purkkia tuolla summalla.

        eli stockalta mä ne kävin ostamassa.. mut ostin vain sen pienen kasvovesi purkin, se nyt ehkä kympin hintaa tiputtaa.. en sit tiedä onko ne saman hintaisia pienissä putiikeissa kun isoissa kaupoissa..
        ja kaupan päälle tosiaan sain monta hajuvesi näytettä ja cliniquen tuotteista mm. huulipunan, silmänympärysvoiteen, pienen shampoon ja silmämeikinpoisto aineen (silloin tais kyl olla joka kampanja)..

        mut ei muuta kun hintoja vertaamaan niin ne edullisimmat vaihto ehdot löytyy..


      • hämmästynyt eeeee
        eeyore4 kirjoitti:

        eli stockalta mä ne kävin ostamassa.. mut ostin vain sen pienen kasvovesi purkin, se nyt ehkä kympin hintaa tiputtaa.. en sit tiedä onko ne saman hintaisia pienissä putiikeissa kun isoissa kaupoissa..
        ja kaupan päälle tosiaan sain monta hajuvesi näytettä ja cliniquen tuotteista mm. huulipunan, silmänympärysvoiteen, pienen shampoon ja silmämeikinpoisto aineen (silloin tais kyl olla joka kampanja)..

        mut ei muuta kun hintoja vertaamaan niin ne edullisimmat vaihto ehdot löytyy..

        Ai stoka myy niitä???


      • eeyore4
        hämmästynyt eeeee kirjoitti:

        Ai stoka myy niitä???

        eli sockalta löytyy cliniquen tuotteet =)


      • ei hölynpölylle

        Clinique on varma valinta.


      • linique
        itse olen.. kirjoitti:

        nyt jonkin aikaa käyttänyt ja tykännyt hirveästi.. sopii just mun ongelmaiselle iholle.. siis onhan se kallis sarja, itselläni meni 110e kun kävin koko sarjan ostamassa (puhdistusaine, kasvovesi ja päivävoide, sekä yövoide joka on huonolle iholle ( finnejä vähän ja isot ihohuokkoset yms, mustapäitä)) mulla on toiminut, mut eihän se niin sanottua ole että toimis myös sulla.. sit sain kaupanpäälle, sellaisen luomiväri paletin, ja ne on myös ollu paljon parempia verrattunu näihin ns. halppis tuotteisiin.. kyl se vaan pitää paikkansa et kun sijoittaa rahaa vähän enemmän niin laatukin on huomattavasti parempi.. tosin myyjä sanoi mulle et esim. puhdistussaippuan pitää kestää lähes vuoden, et muuten sitä on käyttänyt liikaa..

        mut hae noita näytepusseja mahdollisimman monelta merkiltä niin löydät sen omas.. itse otin riskin ja se toimi.. =)

        p.s clinique

        Mitään järkeä ei ole ostaa täydellä hinnalla. Tuotteita tulee alennukseen ja tarjouksiin ja giveawayt ja muut jos vain jaksaa odottaa ja olla tarkkana.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        niin ja cliniquen toutteet on täysin hajusteettomia, mistä itse tykkään allergioiden takia..

        Cliniquessa on silikonia! Aiheuttaa aknea ja tukoksia!

        Seela Sella kertoi haastattelussa että käyttää Ellan voidetta, joten tuo suositus riittää minulle.

        Parhaat sarjat saa vaan kosmetologilta ostettua.


    • ÄÖL

      Paljon esim. joku absorboiva naamio maksaa ? löytyykö tämän merkkisiä tuotteita esim. jostain sokoksesta ? vai mistä ? (:

    • kuiva ja rasvainen iho

      olen kokeillut niin tavaratalojen tarjoamat tuotteet kuin apteekin tuotteetkin ihon puhistamiseen. vaan eipä ole mikään auttanut.
      kosmetologini suositteli ella bache tuotteita ja tuloksia näkyi jo parin päivän jälkeen.
      ihoni on raikas ja suht puhdas. oikein käytettynä sarja on paras kaikista!
      kannattaa kuitenkin pyytää kosmetologia tekemään analyysin ihostasi, jotta saat oikeat tuotteet käyttöösi. näin saat varmemmin hyviä tuloksia. :)

      • raikkautta iholle

        Olen luullut että, Ella Bache ja creme intex 2 on jo menneen talven lumia. Itsekin käytin niitä 80-luvulla sekaiholleni ja sain siitä aikaan todella rajun finnireaktion. Jo silloin pidin kyseisiä tuotteita vanhanaikaisina ja vieläkin silloinen poikaystäväni tavatessamme muistelee minun valkoista, kalanhajuista naamaani.
        Nyt 17-vuotias poikani käyttää pintakuivaan sekaihoonsa Dermalogican tuotteita ja itse käytän saman sarjan elvyttävämpiä voiteita. Kyllä tämän hetkinen moderni kosmetiikka tekee ihan eri olon iholle kuin nämä vanhanaikaiset tökötit.


      • lilli.vanhatalo
        raikkautta iholle kirjoitti:

        Olen luullut että, Ella Bache ja creme intex 2 on jo menneen talven lumia. Itsekin käytin niitä 80-luvulla sekaiholleni ja sain siitä aikaan todella rajun finnireaktion. Jo silloin pidin kyseisiä tuotteita vanhanaikaisina ja vieläkin silloinen poikaystäväni tavatessamme muistelee minun valkoista, kalanhajuista naamaani.
        Nyt 17-vuotias poikani käyttää pintakuivaan sekaihoonsa Dermalogican tuotteita ja itse käytän saman sarjan elvyttävämpiä voiteita. Kyllä tämän hetkinen moderni kosmetiikka tekee ihan eri olon iholle kuin nämä vanhanaikaiset tökötit.

        Olen samaa mieltä, ella bache on tosi vanhanaikainen ja jättää epämiellyttävän tunteen iholle. Itse käytän Nu Skinin tuotteita, se on amerikkalainen sarja, jonka tuotteet perustuvat uusimpaan teknologiaan ja huippuunsa vietyyn tutkimukseen. Se on Suomessa aika uus juttu ja niitä ostetaan netistä. Jos tuotteita ostaa itsenäisen Nu Skin jakelijan kautta, ne tulevat lisäksi tosi halvoiksi, mutta jos ostaa netistä ilman jakelijalta saamaansä käyttäjätunnusta ja salasanaa, niin hintaa on 30% enemmän.

        Nu Skinin tuotteet tuntuu ihanalta ja imeytyy hyvin, ne on sopineet mulle tosi hyvin vaikka mulla on herkkä ja kuiva iho. poistavat myös epäpuhtauksia. Mun miehen paha akne hoitui näillä ja itseltäni häivyttäneet mm. tummat silmänaluset ja kosteuttaneet kuivan ja kutisevan ihon. Suosittelen! Mä en itse ole jakelija, mutta mun äiti on, siltä sain tietää tästä.

        Jos joku haluaa tietää lisää, niin mulle voi lähettää sähköpostia [email protected].


      • facepolis
        lilli.vanhatalo kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ella bache on tosi vanhanaikainen ja jättää epämiellyttävän tunteen iholle. Itse käytän Nu Skinin tuotteita, se on amerikkalainen sarja, jonka tuotteet perustuvat uusimpaan teknologiaan ja huippuunsa vietyyn tutkimukseen. Se on Suomessa aika uus juttu ja niitä ostetaan netistä. Jos tuotteita ostaa itsenäisen Nu Skin jakelijan kautta, ne tulevat lisäksi tosi halvoiksi, mutta jos ostaa netistä ilman jakelijalta saamaansä käyttäjätunnusta ja salasanaa, niin hintaa on 30% enemmän.

        Nu Skinin tuotteet tuntuu ihanalta ja imeytyy hyvin, ne on sopineet mulle tosi hyvin vaikka mulla on herkkä ja kuiva iho. poistavat myös epäpuhtauksia. Mun miehen paha akne hoitui näillä ja itseltäni häivyttäneet mm. tummat silmänaluset ja kosteuttaneet kuivan ja kutisevan ihon. Suosittelen! Mä en itse ole jakelija, mutta mun äiti on, siltä sain tietää tästä.

        Jos joku haluaa tietää lisää, niin mulle voi lähettää sähköpostia [email protected].

        Oon kuullut Ella Bachesta että ei mikään paras sarja, mutta ei huonoinkaan. Kuulemma ovat uudistaneet tuotteitaan vuosien varrella hyvin, ja ovat nykyään ihan kelpotuotteita, ennen ei kuulemma ollut niin hyviä. Mutta kaikki muuttuu aikanaan, tämä sarja kuulemma nykyään parempaan suuntaan. Kosmetologini käyttää tätä, enkä ole huomannut mitään vikaa.

        Ja niinhän se menee että joku sopii toiselle ja joku toinen taas toiselle.


      • 10 years younger!
        facepolis kirjoitti:

        Oon kuullut Ella Bachesta että ei mikään paras sarja, mutta ei huonoinkaan. Kuulemma ovat uudistaneet tuotteitaan vuosien varrella hyvin, ja ovat nykyään ihan kelpotuotteita, ennen ei kuulemma ollut niin hyviä. Mutta kaikki muuttuu aikanaan, tämä sarja kuulemma nykyään parempaan suuntaan. Kosmetologini käyttää tätä, enkä ole huomannut mitään vikaa.

        Ja niinhän se menee että joku sopii toiselle ja joku toinen taas toiselle.

        Hei! Olen ammatiltani kosmetologi ( myös kampaaja) ja olen käyttänyt jo 20 vuotta sitten Ellaa ja ihastuin täysin sarjan hoitavaan puoleen. Olen 46 v. ja toiminut alalla kohta 26 v.
        Teille, joilla on iho-ongelmia, suosittelen kääntymään ammatti-ihmisen puoleen, koska he osaavat neuvoa hoidot ja tuotteet. Tietenkin, mitä enemmän ihossa on ongelmia, sitä enemmän vaatii hoitolakäyntejä ja todella perehtymistä kotihoitoon, mikä on jutun a ja o!
        On turha kuvitella ,jos käy kalliissa hoidossa yhen kerran ja iho on hetken ihana, että vaikutus on ikuinen, mikäli ei itse hoida ihoansa kotona kunnon tuotteila ja huolellisesti päivittäin aamuin illoin!!!
        Ihonhoito kannattaa iskostaa jo nuorena päivittäisiin rutiineihin, aivan kuin hampaidenpesu tm aamu / ilta toimet!
        Tuotteiden laadulla on todellakin merkitys. Kokeilemalla ja hintoja vertailemalla löytää itselleen sopivat tuotteet, paitsi kokeilut voi tulla kalliiksi ,jos ostaa kemppareista (stokka, sokos yms) uskoen myyjän ammattitaitoon. Olen huomannut, että läheskään kaikilla ei ole riittävää ammattitaitoa seisoa kosmetiikkatiskin takana. Nim. kokemusta on! Siellä myynti on valttia. Suosittelen ostamaan kosmetologilta tuotteet kun ihoanalyysi on tehty. Varmempaa. Tietenkin kemparit ok, jos tietää mitä ostaa.
        Olen hoitanut ihoani päivittäin 20v lähtin huolellisesti ja en omista vielä ainuttakaan ryppyä, joita huomaan ikätovereillani jo. ( erään kerran olin ravintolassa ystäväni kanssa, joka oli 3v. minua vanhempi. Eräs mies kysyi sit ,että onko ystäväni äitini!!!!! Oli todella noloa! )
        Mutta palataksemme Ellaan, on totta, että tuotteet on erittäin rasvaisia, mutta mannaa ihon kimmoisuudelle ( rypyille- tuleville ja oleville). Jos ei tykkää päivällä rasvaisuudesta, voi valita kevyemman voiteen päiväksi ja yöksi "ihanan rasvaisen voiteen" hoitamaan ja ravitsemaan ihoa yön ajaksi. Aamulla poistaa kunnon puhdistusaineella ja kasvovedellä ( jos haluaa sisältäen alkoholia, rasvaiselleiholle ainakin ok. Kuivalle iholle ei suositeltavaa) ylimääräisen rasvaisuuden pois ja kevyt voide päälle. Ei rasvoitu päivän aikana. Talvella voi olla, et ei ehkä riitä ( voiteen vaihto tuhdimpaan riippuen ihosta)
        Ella Bache rulettaa!!! Hyvä sarja, mutta on paljon muitakin tietysti!
        Rypyt pysyy loitolla!


      • 10 years younger! kirjoitti:

        Hei! Olen ammatiltani kosmetologi ( myös kampaaja) ja olen käyttänyt jo 20 vuotta sitten Ellaa ja ihastuin täysin sarjan hoitavaan puoleen. Olen 46 v. ja toiminut alalla kohta 26 v.
        Teille, joilla on iho-ongelmia, suosittelen kääntymään ammatti-ihmisen puoleen, koska he osaavat neuvoa hoidot ja tuotteet. Tietenkin, mitä enemmän ihossa on ongelmia, sitä enemmän vaatii hoitolakäyntejä ja todella perehtymistä kotihoitoon, mikä on jutun a ja o!
        On turha kuvitella ,jos käy kalliissa hoidossa yhen kerran ja iho on hetken ihana, että vaikutus on ikuinen, mikäli ei itse hoida ihoansa kotona kunnon tuotteila ja huolellisesti päivittäin aamuin illoin!!!
        Ihonhoito kannattaa iskostaa jo nuorena päivittäisiin rutiineihin, aivan kuin hampaidenpesu tm aamu / ilta toimet!
        Tuotteiden laadulla on todellakin merkitys. Kokeilemalla ja hintoja vertailemalla löytää itselleen sopivat tuotteet, paitsi kokeilut voi tulla kalliiksi ,jos ostaa kemppareista (stokka, sokos yms) uskoen myyjän ammattitaitoon. Olen huomannut, että läheskään kaikilla ei ole riittävää ammattitaitoa seisoa kosmetiikkatiskin takana. Nim. kokemusta on! Siellä myynti on valttia. Suosittelen ostamaan kosmetologilta tuotteet kun ihoanalyysi on tehty. Varmempaa. Tietenkin kemparit ok, jos tietää mitä ostaa.
        Olen hoitanut ihoani päivittäin 20v lähtin huolellisesti ja en omista vielä ainuttakaan ryppyä, joita huomaan ikätovereillani jo. ( erään kerran olin ravintolassa ystäväni kanssa, joka oli 3v. minua vanhempi. Eräs mies kysyi sit ,että onko ystäväni äitini!!!!! Oli todella noloa! )
        Mutta palataksemme Ellaan, on totta, että tuotteet on erittäin rasvaisia, mutta mannaa ihon kimmoisuudelle ( rypyille- tuleville ja oleville). Jos ei tykkää päivällä rasvaisuudesta, voi valita kevyemman voiteen päiväksi ja yöksi "ihanan rasvaisen voiteen" hoitamaan ja ravitsemaan ihoa yön ajaksi. Aamulla poistaa kunnon puhdistusaineella ja kasvovedellä ( jos haluaa sisältäen alkoholia, rasvaiselleiholle ainakin ok. Kuivalle iholle ei suositeltavaa) ylimääräisen rasvaisuuden pois ja kevyt voide päälle. Ei rasvoitu päivän aikana. Talvella voi olla, et ei ehkä riitä ( voiteen vaihto tuhdimpaan riippuen ihosta)
        Ella Bache rulettaa!!! Hyvä sarja, mutta on paljon muitakin tietysti!
        Rypyt pysyy loitolla!

        Niinpä minäkin olen käyttänyt sitä kalanhajuista Intexiä jo teini-iässä, ja nyt liki viisikymppisenä sekaihon T-alueelle kosmetologin suosituksesta. Mitä havaitsinkaan? Ihossani on aina ollut isot huokoset ja se on ollut meikittä kirjava kuin mikä, mutta Intexin käyttöpä pienensi huokoset ajan kanssa ja tänään viimeksi ihmettelin naamaani päivänvalossa: kirjavuuskin on häipynyt, eli puhtaalla nassulla kehtaa todella hyvin kulkea meikittäkin.

        Enpä olisi vielä puoli vuotta sitten uskonut moista!


      • Hyvää elämää on
        lilli.vanhatalo kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ella bache on tosi vanhanaikainen ja jättää epämiellyttävän tunteen iholle. Itse käytän Nu Skinin tuotteita, se on amerikkalainen sarja, jonka tuotteet perustuvat uusimpaan teknologiaan ja huippuunsa vietyyn tutkimukseen. Se on Suomessa aika uus juttu ja niitä ostetaan netistä. Jos tuotteita ostaa itsenäisen Nu Skin jakelijan kautta, ne tulevat lisäksi tosi halvoiksi, mutta jos ostaa netistä ilman jakelijalta saamaansä käyttäjätunnusta ja salasanaa, niin hintaa on 30% enemmän.

        Nu Skinin tuotteet tuntuu ihanalta ja imeytyy hyvin, ne on sopineet mulle tosi hyvin vaikka mulla on herkkä ja kuiva iho. poistavat myös epäpuhtauksia. Mun miehen paha akne hoitui näillä ja itseltäni häivyttäneet mm. tummat silmänaluset ja kosteuttaneet kuivan ja kutisevan ihon. Suosittelen! Mä en itse ole jakelija, mutta mun äiti on, siltä sain tietää tästä.

        Jos joku haluaa tietää lisää, niin mulle voi lähettää sähköpostia [email protected].

        Minä olen myös alkanut kokeilemaan noita Nu Skinin tuotteita ja muutoksia terveydentilassani ja ihoni hoidossa hyvään suuntaan on tapahtunut. Olen erittäin tyytyväinen noihin tuotteisiin. Olen kohta käyttänyt näitä tuotteita vuoden verran ja minun ei tarvitse enää etsikellä kauppojen hyllyiltä vastaavia ja tämä on suuri helpotus, koska olen ollut koko elämäni erilaisten tuotteiden kokeilija, minulle sopivaa ei ole löytynyt.

        Yleiskuntoni on kohentunut ja vointini on parantunut ja minulla on sellainen käsitys, että minut on nostettu sängynpohjalta ihmisten ilmoille. Muisti on vireytynyt, väsymys on kaikonnut ja muutoinkin tunnen itseni energiseksi ja jaksavaksi, vaikka ikää mittariin on kertynyt kohta seitsemänkymmentä vuotta. Olen miettinyt paljon sitä, että miten tehokas olisinkaan ollut työelämässä jos olisin käyttänyt näitä Nu Skinin tuotteita silloin.

        Ihoni on ollut erittäin herkkä ja allergian takia ei juuri ole lsopivaa voidetta löytynyt kauppojen hyllyiltä, mutta Nu Skinin Moisture Restore toimii. Ihoni ei ole enää korppukuiva pesunkaan jälkeen ja ei huuda voidetta. Kaiken kukkuraksi tuo tuote on hajusteeton ja tämän takia sopii juuri minulle eli allergiselle. Samoin tuo kokovartalovoide Epoch Body Butter on toiminut tosi hyvin ja ihoni on kuin seitsemäntoistakesäisen iho.

        Mielenkiintoinen kokeiluvaihe on päällä ja ihmiset eivät oikein usko, että näin hyvää on tapahtunut ja pienessä ajassa. Mutta näin vaan on tapahtunut, ainakin minun kohdallani.

        Tämä kirjoitelma ei ole mainos, vaan rehellinen mielipide Nu Skinin tuotteiden käyttäjäkokemuksesta.


    • 9f9pd9dooo

      Mä epäilen ella bacheeta koska sitä ei oikeastaan näe missään ja jos joskus törmää, tuotteet ei ole mitenkään erikoisia, mutta vähemmän ihonhoidon maailmasta tietävät asiakkaat tuntuvat tulevan käynneiltä aina jotenkin uskossa pois, liian innokkaina, mainospuheen pyörryttäminä. Muistakaa tutkia myös muita tuotteita. Tieto on valtaa.

    • toinen kosmetologi

      Itse suosittelen Ella Baché sarjaa pääsääntöisesti yli 30-vuotiaille, sillä sieltä sarjan helmet alkavat. Uudistunut hydra sarja on aivan mahtava, mutta nuoremmille olen todennut sen aiheuttavan ikävää näppylää. Myös bulle temps ja eternite linjat ovat omaa luokkaansa. Tämä miesten linja on myös loistava, mutta onko miehillä kanttia käyttää ELLA Baché nimistä sarjaa... Nuoremmille tuotteita kuitenkin vaihtelevasti, joka onkin sarjan suuri miinus..

    • jakelija

      Jos joku on kiinnostunut nu skin tuotteista ,niin minä toimin jakelijana Jyväskylässä,annan kokeiltavaksi omakustannushintaan.Voit tiedustella lisää sähköpostilla: [email protected]

      • Tanjaaa

        Helsingista www.finta.nsedreams.com

        Saat tilatut totteet kotiin 3-5 työpäivä.

        [email protected]


    • ounou2

      Voi hyvää päivää. Lilli vanhataloko ei ole jakelija? Minulle kerroit aloittaneesi Suomessa NuSkin toiminnan ensimmäisenä. Onneksi en lähtenyt toimintaasi mukaan, kun siinä pitää valehdella keskustelupalstoilla.

      • TyytyväineNuSkinKäyttäjä

        Kannaittaiskohan ehkä kattoo tuota päivämäärää milloin lilli on kommenttinsa laittanut?!? ehkei tuollon alkuvuojesta ole ollut jakelija mutta loppuvuojesta ja nykyään on...


    • tyytyväinen

      Ostin Ella Bache sarjan tuotteita kirpputorilta, vähän aikaa sitten avatut, mutta vielä aivan täydet pakkaukset. Myyjä vaikutti luotettavalta, muutoin kirppikseltä ei ehkä kannata ostella kosmetiikkaa tai hajusteita, voi olla kopioita, joita ei voi erottaa alkuperäisestä.

      Nyt kokeillut molempia ostettuja ja mielenkiintoiselta vaikuttaa. Yöksi laitoin Ella Bache Spirulines joka tuntui melko tuoksuvalta mutta muuten ei lainkaan niin rasvaiselta kuin kuvittelin, oikein miellyttävältä tuote tuntui iholla.

      Nyt aamulla laitoin Creme Tomate voidetta ja ihon näyttää todellakin virkeältä..

      Näistä riittää pitkäksi aikaa, tulipa hyvä ostos 45€.

    • AN791

      Ostin kuluvana vuonna itse kauneushoitolasta erään saman sarjan tuotteen ja aloin käyttää sitä pakkasvoiteena. Hyvin toimii.

    • Anonyymi

      Kyllä on vain hyvää sanottavaa Ella Bache:n Creme index 2:sta monien vuosikymmenien ajan ollut jo käytöstä, n.45v. ajan; Taustoja iho-ongelmien kanssa taistelleena alkaen 20v. lähtien, jolloin jouduin pakosti käymään ihotautilääkärillä eikä sielläkään löydetty ratkaisua iho-ongelmiin ja sen hoitoon; silloin selvisi vain muuta, että ihon on ohut, jolloin ulkopuoliset bakteerit pääsevät jylläämään ohuella pinnalla ja näin aiheuttaen tulehduksia.
      Ihotautien erikoislääkärin ohje: ”Ei saa pestä ihoa liian usein, joten voi olla/saa olla päiviäkin pesemättä, tällöin ihon omat suojabakteerit ei tuhoudu eikä häviä. Yksinkertaisesti kiellettiin pesemästä. Tähän vihdoin sain lisähelpotusta ihotautilääkätiltä reseptin antibioottista DALACIN-nestettä, jota laitan iltaisin vain silloin kun on vaikea ihotulehdus päällä ja sen lisäksi vielä käytän Ella Bache Creme index 2, aina joka yöksi. Nämä neuvot/ohjeet ovat olleet hyviä: ei saa pestä liian usein, Dalacin-antibioottia käytetään vain ihotulehduksen aikana. Jokaisena iltana käytän Ella Bache Creme index2.
      Ihotulehdukset pysyy poissa ja iho hyvänä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe