Halusin vain tehdä tässä tälläisen virallisen ilmoituksen koko suomen kansalle, koska poikaystävänikin puhuu minusta paskaa ircissä.
Poikaystäväni on pienimunainen, joka ei onnistu sängyssä.Hän on lapsellinen pelkuri joka luulee itsestään aivan liikoja!Kaksinaamainen teinityttöjen kuvia katseleva kusipää. Hän ei koskaan seiso sanojensa takana, yrittää päästä niinkuin koira veräjästä, on läski, ei pidä itsestään yhtään huolta ja kaikinpuolin muutenkin kaikkea muuta kuin unelmieni mies.
Hä selittää minun haukkumiseni ja loukkaamiseni, että se oli vain läppää, hej beibi......!!!!!!!!Kusettaa mua sen minkä ehtii...Valittaa että älä nyt nosta tästä mitään meteliä ja kaiken lisäksi väittää että hei, puhun mä äitistänikin siellä herjaavaan sävyyn, ja silti rakastan sitä!Hän on siis todella pieniaivoinen sen pieni munaisuuden lisäksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kaikki sanovat että jätä se, ei se saa kuin jonkun kanan ja sellaisen se kyllä vaan ansaitseekin!!!!Kirjoittelee jollekin uudelle tuttavuudelle ircissä, että miksihän sitä tulikaan lähdettyä äidin helmoista ja pitäisikö mennä takaisin ja mun pitäisi vain ymmärtää!!!!!Ja sitten kun ollaan erossa ja puhutaan puhelimessa, niin tämä kirjoittelee ircissä että vähä on "perseestä" ja "kaatuis nyt netti pliiiiiis" ja "lopettais nyt jo pian" ja samalla lässyttelee mulle kun ei oo vaan miestä sanoa mitä haluaa!!Ja kaiken huipuksi hän kohtelee minua kuin koiraa kun vaadin selityksiä tälläiselle..................voi helvetti mä voin vain halveksia tollasta!!!!!!ja miksi olen vieläkin hänen kanssaan?No siksi että jostain käsittämättömästä syystä rakastan häntä(ainakin vielä) ja toivon että saisin jonkinlaisia vastauksia tai kunnioitusta..........ja hei, tämähän oli sitten vain pelkkää läppää jos herra kusipäiden johtaja sattuisi tämän lukemaan!
Halveksin
poikaystävääni!!!!!!!!!!!!!...
2
869
Vastaukset
- taputtaa
Isä/äiti/kaverit printtaavat tämän ja lähettävät kaikille tuntemilleen ihmisille, osaapa meidän tytteli heittää läppää.
- uy98
Mikä nikki sillä on galleriassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286