Seksikkäät naiset treffeillä..

Andy

Kuulostaa ehkä tyhmältä kysymykseltä, mutta miten teidän mielestä miehen pitäisi reagoida naisen seksikkääseen pukeutumiseen treffeillä? Tarkoitan tässä tyyliin noin ekoja-kolmansia treffejä. Pitäisikö olla niin kuin sitä ei olisikaan, vai kuitata se sanomalla "näytät hyvältä" vai mites? Vai saisiko sen että kokee naisen haluttavaksi ilmaista jotenkin konkreettisemmin? Kannattaako leffassa esim. pitää kättä naisen reidellä? Onko se naisesta kivaa vai ahdistavaa?
Olin itse kerran treffeillä tosi sexyn tytön kanssa jolla oli aivan jumalainen takapuoli ja vaikeahan siitä oli saada katsetta irti. Naiselle ei varmaan kuitenkaan voi treffeillä sanoa, että "sulla on muuten älyttömän hyvä perse" Vai mites? ;) Kommentoikaa naiset ja tytöt!

23

17080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katarzyna

      Naiselle voi vaikka sanoa, että hän näyttää mielestäsi hyvältä. Tissejä tai persettä ei kannata ylistää, itse ainakin kokisin sen vaivaannuttavana. Tuo käden reidelle laittaminen ei kuulosta kivalta, kosketa mieluummin jollain muulla tavalla. Kosketa hänen käsiään, halaa tai suutele jos tulee sopiva tilanne. :)

    • sexy & blond

      sanoa että on upea pylly, takapuoli tai mitä sanaa vain haluaa käyttää, minä en pahastu. Moni mies on sanonutkin mulle, melko varhaisessa vaiheessa, että mulla on upea peppu ! Sehän on kohteliaisuus samoin kuin jos sanotaan että sulla on kauniit silmät. Älkää naiset olko niin tylsiä, rohkeutta peliin !!
      Olen tietty blondi ja nyt varmasti saan kommentteja siitäkin...okei...olen fiksu, koulutettu, upea, muodokas, on upeat rinnat, peppu, kroppa yleensäkin, mutta on myös kauniit silmät, söpö nenä ja seksikkäät mutruhuulet...eli melkoisen täydellinen !!

      Ylpeä itsestäni ja ylpeä myös siitä että olen aito, suomalainen, eloveenablondi !!

      • ...rippuu...

        Riippuu muuten sitten todella paljon siitä uroosta. Toisen sanomana oisin tuosta "hyvä perse" kommentista seitsemännessä taivaassa, jonkun toisen, ns. matalamman profiilin edustajan sanomana taas ihan ...yök!!!!!!

        Eikö olla me naiset hankalia! :)


      • Nimetön

        sulla on aivan ihan itsetunto!!!!! pidä siitä kiinni!

        mun mielestä on aivan ihanaa kun miehet kutsuu mua herkuksi ;)

        ekoilla treffeillä on ehkä kivaa jos kundi kehuu vaan silleen tyyliin näytät hyvältä tai jotain muuta, mut sit kun tapailee enemmän ja seurustelee ni aivan ihanaa on kun mies kutsuu herkuksi.

        ..toi sana tuo tohon juttuun ja keskusteluun sähköä..ainaskin mun mielestä..kun alkaa miettii et mihin toi sana liittyy ja mitä mies sillä vihjaa...tajuukohan kukaan mitä tarkoitan? ;) noh pääasia et mä ite tiedän ;p

        herkullista joulua kaikille! ;)


      • ei blondeille

        Olet just sellainen tylsän näköinen blondi, joita näkee joka kadunkulmalla. Kyllä brunettea ei mikään voita, uskomattomia kaunottaria. Mutta kyllä eloveenoillekin ihailijansa löytyy.

        ps. Ethän vain maalaa huulia yli, että ne näyttäis niin mutruilta, se ei oo kivan näköstä, kaikilla kun ei oo täyteläisiä huulia luonnostaan, niin sitten kynällä vääristellään


      • Elton
        ei blondeille kirjoitti:

        Olet just sellainen tylsän näköinen blondi, joita näkee joka kadunkulmalla. Kyllä brunettea ei mikään voita, uskomattomia kaunottaria. Mutta kyllä eloveenoillekin ihailijansa löytyy.

        ps. Ethän vain maalaa huulia yli, että ne näyttäis niin mutruilta, se ei oo kivan näköstä, kaikilla kun ei oo täyteläisiä huulia luonnostaan, niin sitten kynällä vääristellään

        Brunettejahan on maailma pullollaan. Blondit ovat häviävä luonnonvara....
        Kyllä pitkäsäärinen ja pitkähiuksinen blondi hivelee mun silmiäni enemmän.


      • paavonpoika

        Juu... kävin vaan kattoo kuvasi, oma ilmaisusi profiilistasi todella pitää paikkansa. Olen todella jokapojan päiväuni nainen.

        Suureksi ihmetyksekseni ihmettelen ett oot viel a) sinkku ja b) ja ettei sulla oo viel lasta.

        Ehkäpä kaikki aikanaa, mutt nämä kun viel otat kiinni - olet silmissäni täydellinen.

        Ja jos ehdokkaista on pula niin tiedät mihin ottaa yhteyttä, hih.

        ktsh.

        t: vp


    • lue tämä

      Äijä ei sanonut mitään, tavattiin ensi kerran

      Sanoi mennään kahville, vei mut syömään

      Sitten kotiinsa

      Yllätti kun musiikki soi ja tanssimme

      En koskaan ollut saanut kunnon seksiä elämässäni, tämä "puputupuna" tiesi miten naista hierotaan ja sitten aivan kuolin sen käsiin. (seksin puuttessa olin ollut 25-vuotta eli koko seksi-ikäni, helppo nakki kokeneelle naistenmiehelle).

      silloin sain jopa eka orkkuni, miehen alla. orkkuja ei tosin ollut tarjoilla elämässäni muutenkaan 3 sek. seksissä.

      se oli ikimuistoinen kesäni, naimme varmaankin toistakymmentä kertaa.

      mies ei ikinä sanonut minun olevan sexy, tai muutenkaan haluttava, vaikka minusta tuntui sanatonta himoa, halua.

      mies oli hiljaa, ei paljastanut tunteitaan.

      Voisitko sinä vastata minulle että tunsiko hän minua kohtaan mitään, vai olinko vain "ilmainen huora" ???

      kysymysmerkit jäivät päähäni ja kuolen niiden kysymysmerkkien takia joskus, tuskin kukaan vastaa, tuskin sinäkään, vai mitä ???

      näin se elämä menee, tuhansien kysymysmerkkien lomassa, kyyneleet silmissä ?

      se löysi toisen, niin se sanoi...

      mitä voisitte sanoa..

      kiitos kuitenkin jo etukäteen kaikista sanoista... muuta en kykene kirjoittamaan ..kyyneleet valuvat pitkin poskiani..joskus unohdan minäkin ja kyyneleet loppuvat...

      • Been there!

        Voimia sinne siskoseni!! Olen itse ollut samassa tilanteessa kuin sinä.
        JOs mies ei olisi pitänyt sinua millään tavalla seksikkäänä, tuskin hän olisi sinua nainut.
        Ajattele posiivisesti; sait kokea hyvää seksiä ja siitä on hyvä jatkaa.
        Useammat miehet eivät tunteistansa puhu, ex-poikaystäväni ei ikinä kehunut ulkobäköä ja kun otin asian puheeksi, hän sanoi, että sehän on niin ilmeistä, että olen hyvännäköinen, joten miksi siitä jauhamaan.
        MIesten aivot ovat rakennettu erilailla kuin meidän naisten.
        Nyt kuivaat kyyneleesi nuori nainen ja pää ylös. Maailma on täynnä miehiä, jotka varmasti arvostavat sinua ja pitävät sinua maailman seksikkäimpänä olentona. KAikenlisäksi seksikkyys lähtee pitkälti myös hyvästä itsetunnosta ja seksikkyyttäsi on vaikea huomata, jos kuljet pää painuksissa ja kyyneleet silmissä!!


      • lue tämä
        Been there! kirjoitti:

        Voimia sinne siskoseni!! Olen itse ollut samassa tilanteessa kuin sinä.
        JOs mies ei olisi pitänyt sinua millään tavalla seksikkäänä, tuskin hän olisi sinua nainut.
        Ajattele posiivisesti; sait kokea hyvää seksiä ja siitä on hyvä jatkaa.
        Useammat miehet eivät tunteistansa puhu, ex-poikaystäväni ei ikinä kehunut ulkobäköä ja kun otin asian puheeksi, hän sanoi, että sehän on niin ilmeistä, että olen hyvännäköinen, joten miksi siitä jauhamaan.
        MIesten aivot ovat rakennettu erilailla kuin meidän naisten.
        Nyt kuivaat kyyneleesi nuori nainen ja pää ylös. Maailma on täynnä miehiä, jotka varmasti arvostavat sinua ja pitävät sinua maailman seksikkäimpänä olentona. KAikenlisäksi seksikkyys lähtee pitkälti myös hyvästä itsetunnosta ja seksikkyyttäsi on vaikea huomata, jos kuljet pää painuksissa ja kyyneleet silmissä!!

        kiitos ihanasta vastauksestasi ;)

        en vain hetkeen tajunnut että sellaisiahan ne miehet varmaan ovatkin, aika parantaa haavat ;)


      • muuan mies

        ...siitä, että hän himoitsi sinun vartaloasi. Hän ei välittänyt sinusta itsestäsi syvemmin. Ei tuossa ole ole ollut hänen kohdallaan kyse mistään erikoisemmista tunteista, vain sukuvietistä ja sukupuolisesta himosta. Se on totuus, sattuu tai ei. Kysymysmerkit voit jo heittää menemään, sillä asia on niin selvä, ettei siinä todellakaan ole mitään salaperäistä. Kyse ei ollut hänen osaltaa mistään rakkaustarinasta vaan pelkästä seksistä, piste.


      • lue tämä
        muuan mies kirjoitti:

        ...siitä, että hän himoitsi sinun vartaloasi. Hän ei välittänyt sinusta itsestäsi syvemmin. Ei tuossa ole ole ollut hänen kohdallaan kyse mistään erikoisemmista tunteista, vain sukuvietistä ja sukupuolisesta himosta. Se on totuus, sattuu tai ei. Kysymysmerkit voit jo heittää menemään, sillä asia on niin selvä, ettei siinä todellakaan ole mitään salaperäistä. Kyse ei ollut hänen osaltaa mistään rakkaustarinasta vaan pelkästä seksistä, piste.

        tarvitsin juuri tuollaisen vastauksen, kiitän sinua

        sitähän se oli, seksin himoa, massaseksinkäyttäjämieheltä, joka panee kaikkia mikä liikkuu, siksi niin helposti sitten jätti minut ja löysi uuden

        mutta en kadu vaikka ihastuin korviani myöten. en kadu siksi että ainakin sain edes kerran elämässäni sellaista seksiä, jota en tiennyt olevan olemassa. eli en ollut pelkästään hyväksi käytetty. olin oppilaansa elämässäni ja sain hyvän elämänkokemuksen. vaikka se kouraisi myös lohkareen sydämmestäni.

        ehkä en enää ikinä koe vastaavaa seksiä mutta ainakin nyt tiedän mitä pitää etsiä. vastaisuudessa en tyydy siihen 3 sek. mihin olin elämäni aikana joutunut tyytymään.

        etsin kunnes löydän sun..sanotaan laulussakin, täytyypi piristyä ja alkaa taas hakemaan...


      • Peluri35

        Me miehet ja naiset olemme siinä erilaisia, että meille miehille seksin ja tunteiden erottaminen käy helpommin kuin teillä naisilla. Me miehet voimme nauttia mukavan naisen kanssa hyvästä seksistä vain hyvänä seksinä ilman, että siihen liittyy mitään syvempiä tunteita.

        Teille naisille taas usein hyvästä seksistä seuraa suuria tunteita, aivan kuten sinullekin on tässä tapauksessa käynyt.

        Sinä et tehnyt mitään väärin, eikä toisaalta se mieskään. Kyse on vain luonteidenne ja varsinkin sukupuolenne välisistä eroista.

        Ota tuo yhtenä rikastuttavana kokemuksena ja kasvatuksena myöhempää elämääsi varten. Nyt ainakin tiedät mitä hyvä seksi on ja toivottavasti osaat vaatia sitä myöskin tulevilta miehiltäsi. Sinulla on oikeus onneen ja oikeus hyvään seksiin. Älä tyydy vähempään, vaan pane ne 3 sekunnin miehet "kiertoon".

        Ole onnellinen että kohtasit tuollaisen partnerinsa hyvin huomioon ottavan ja osaavan rakastajan. Kaikille naisille ei ole moista onnea suotu koskaan.


    • sdsdd

      Älä hyvä mies mokaa sönköttämällä jotain tollaista ja yritä hiplailla. Kestä nyt muutamat treffit vielä.

    • Peluri35

      Naisen kaunista ulkonäköä ja pukeutumista kannattaa huomioida, mutta se pitää tehdä tyylillä ja välttäen ylilyöntejä.

      Jos daamilla on esim. hyvä perse, niin perse sanaa ei todellakaan kannata käyttää. Voi vaikka sanoa "Täytyy sanoa, että olet näytät olevan tosi timmissä kunnossa. Mitä sinä olet treenannut kun sinulla on noin kiinteät ja muodokkaat pakarat?" Siitä pääsee samalla eteenpäin harrastuksiin...

      Vaatteiden, pukeutumisen ja ulkonäön suhteen pätee se perussääntö, että ne kannattaa huomioida yhden kerran per treffit. Jos kehut naista liian monta kertaa hän ei joko ota kehujasi tosissaan, pitää niitä imarteluna tai voi pitää sitä jopa vittuiluna.

      Naiset ovet usein HYVIN herkkiä ulkonäköön ja pukeutumiseen liittyvistä kommenteista, joten tässä on syytä pitää kieli keskellä suuta.

      Leffassa naista kannattaa ottaa ainakin ensin kädestä kiinni ja katsoa miten hän reagoi ennen kuin menee reisille. Hyvä tyyli on ottaa naisen kädestä kiinni ja jos hän reagoi siihen positiivisesti, hänen kätensä voi siirtää omalle reidelle ja vasta sen jälkeen voi laittaa omansa hänen reidelleen.

      Nämä ovat käytännön harjoituksissa hioutuneita omia havaintojani. Naiset, saa kommentoida...

      • lue tämä

        ensitreffeillä käsistä pitäminen riittää. on kurja jos ei saa tutustua toiseen rauhassa, koska toinen hamuilee puseron tai housujen sisään.

        ok tuo sinun kirjoituksesi


      • Paras vitsi

        "Täytyy sanoa, että olet näytät olevan tosi timmissä kunnossa. Mitä sinä olet treenannut kun sinulla on noin kiinteät ja muodokkaat pakarat?"

        Siinä se tuli. :D Kuultu on monta kertaa ja kuka ton keksinyt? Anteeksi nyt, pakko olla hieman ivallinen, mutta... Jos tuon päästää suustaan ulos treffeillä niin on ainakin tytöillä täällä päin maailmaa hauskaa seuraavana päivänä. Toiseksi paras kiertoilmaisu, mitä miehet on suustaan ulos saaneet; paras on aamulla neljältä esitetty "jos vaikka keittäisit meille kahvit sun luona..." Sekin on hyvon käytössä kulunut. ;)


      • Peluri35
        Paras vitsi kirjoitti:

        "Täytyy sanoa, että olet näytät olevan tosi timmissä kunnossa. Mitä sinä olet treenannut kun sinulla on noin kiinteät ja muodokkaat pakarat?"

        Siinä se tuli. :D Kuultu on monta kertaa ja kuka ton keksinyt? Anteeksi nyt, pakko olla hieman ivallinen, mutta... Jos tuon päästää suustaan ulos treffeillä niin on ainakin tytöillä täällä päin maailmaa hauskaa seuraavana päivänä. Toiseksi paras kiertoilmaisu, mitä miehet on suustaan ulos saaneet; paras on aamulla neljältä esitetty "jos vaikka keittäisit meille kahvit sun luona..." Sekin on hyvon käytössä kulunut. ;)

        ..ehkä se kuitenkin on parempi kuin "Sulla on muuten hyvä perse"?

        Jos olet kuullut tuon monta kertaa, niin ilmeisesti sulla on kiinteät ja muodokkaat pakarat? Mitä olet oikein treenannut? ;-D


      • sulla, peluri

        "Mitä olet treenannut kun sinulla on noin kiinteät ja muodokkaat pakarat?" Yök, ei todellakaan kannata noin sanoa, todella limaista, ei suinkaan tyylikästä.

        Ikuiseksi peluriksi jäät noilla taidoilla.


      • yökkistä
        sulla, peluri kirjoitti:

        "Mitä olet treenannut kun sinulla on noin kiinteät ja muodokkaat pakarat?" Yök, ei todellakaan kannata noin sanoa, todella limaista, ei suinkaan tyylikästä.

        Ikuiseksi peluriksi jäät noilla taidoilla.

        Ei todella kannata sanoa mitää tollasta. Itse en pitäisi koko tissi-perse-jutusta ollenkaan, mulla ne on ihan ok, mutta en silti haluais kuulla sitä ensitreffeillä. Nainen ei halua olla pelkästään hyvännäköinen. Tai itse en ainakaan halua.

        Käden reidelle laittaminen on kamalaa ja ahistavaa! Älkää nyt niin tehkö. :/


      • pikku.nainen

        olet kyllä aivan oikeillä jäljillä. Mutta toisaalta kovin suorat kehut ulkonäöstä voivat hämmentää. On olemassa asioita, jotka vain yksinkertaisesti tiedostaa, esim. jos mies pitää naista viehättävänä. Ja mikäli niistä puhuu ääneen väärässä tilanteessa, se kuulostaa lattealta.

        Kaikki on tietysti yksilöllistä, mutta minä en esimerkiksi pidä siitä jos/kun mieheni kehuu ulkonäköäni tai muita 'fyysisiä' ominaisuuksiani esim. ruokapöydässä. 'Tietyissä tilanteissa' taas pidän siitä suunnattomasti.

        Täytyy aina yrittää saada selville, missä tilanteessa kannattaa sanoa mitäkin. Minä ainakin hätkähtäisin jos mies alkaisi kehua ulkonäköäni ensitreffeillä juodessamme kahvia...

        Muuten vinkkisi kyllä kuulostavat aivan hyviltä.


    • Höpsykkä

      No mulle on ainakin sanottu jälkikäteen vasta..Ja siis kyllähän se nainen sen kattelun huomaa :D Ei siinä mitään pahaa ole, jos katselee, kunhan ei kuola poskella tuijota. Semmonen, että heti kun näkee toisen niin koko naama kirkastuu; se on paras kohteliaisuus mitä ainakin itse olen saanut, semmosta ilmettä ei voi nimittäin teeskennellä, ja se ulottuu silmiin asti.

    • eevastiina

      Itse kun aloin seurustella mieheni kanssa, hän kertoi ensitapaamisestamme jälkikäteen, että hänen polvet notkahtivat kun hän näki minut! Oli tosi kiva kuulla tuo ;) Myös eräiden treffien jälkeen (alkuvaiheessa) hän lähetti tekstarin, jossa kehui minua kauniiksi ja seksikkääksi, vaikka käyttäytyi koko illan ihan herrasmiesmäisesti. Tee nainen onnelliseksi ja kerro se "jotenkin."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe