Olen kaunis,

as a matter a fact I'm good...

hoikka, pitkä, älykäs, huumorintajuinen nainen, joka rakastaa miestään, lapsiaan ja omaa kotiaan. Olen loistava kokki ja kodinhoitaja, olen akateemisesti koulutettu ja hyvin menestynyt työssäni. Olen empaattinen , ystävällinen ja seuraa rakastava (ja myös seksiä oman mieheni kanssa rakastava)... Ja viihdyn erittäin hyvin kotona. Miksi sitten mieheni ei viihdy niin hyvin kotona kuin minä?? Olenko nainut sitoutumaan kykenemättömän miehen vai onko minussa joku vika kun ei seurani kelpaa??
Kaipaan niin oman mieheni läheisyyttä enkä ymmärrä miksi hän viilettää mennä yöelämässä milloin työkavereiden, milloin muiden kavereiden tai harrastusten parissa. ...

70

5124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vieläpä...

Vaatimaton, ympäristöään (ei itseään) huomioiva?

Ei vaan, leikki leikkinä. Totta kai omat hyvätkin puolensa pitää osata sanoa ääneen, vaikka suomalainen kulttuuri sitä kammoaakin. Mutta tilanteestasi: Onko miehen käytös muuttunut, vai onko se ollut aina samanlaista? Se on ihan persoonallisuuskysymys, kuka on "koti-ihminen" ja kuka ei, kenelle riittää sen yhden ihanan ihmisen seura ja kuka kaipaa enemmän vuorovaikutussuhteita, vaikka se yksi olisi kuinka laadukas.

Oletko tylsä? Anteeksi, en tarkoita mitään pahaa, mutta mietin vain, että yritätkö olla miehellesi hyvä laittamalla ruokaa, tiskaamalla ja harrastamma seksiä? Ehkä miehelle syntyy sellainen mielikuva, että haluat itse olla vain stereotypian täyttämä kotirobotti, et hupsutteleva tai innostuva tai filosofinen iltaseuralainen. Repäise =) Ehkä miehestä tuntuu, että viehättävä persoonasi on hukkunut arkirutiineihin, ja hänestä tuntuu pahalta kun hänen suuren, intohimoisen rakkautensa kohteesta on tullut harrastuskuljetuksista ja perunankeitosta stressaava tiskiharjan jatke?

Mies voisi tietysti itsekin repäistä, ostaa tiskikoneen ja viedä sinut tanssimaan, mutta ajattelin vain muutaman näkökulman heittää =) Mitä todennäköisimmin ajatukseni menivät niin pahasti metsään kuin on mahdollista, mutta ainakin sormet lämpeni kun kirjoitin... jotain hyötyä sentään.

• as a

niin...omasta mielestäni olen kaikkea muuta kuin tyksä ( hei otan suihin ja takaapäin ja levitän hervotonta huumoria =D tätähän ajoit tietenkih takaa---) mutta herätti kyllä ajatuksia.. Pienten lasten kanssa ( thank god I have something to have as an excuse) tuntuu ettei ole heidän hereillä ollessaan muuta kielötä kuin lasten ohjaus ja oi, kuinka nautinkaan niistä harvoista hetkistä kun hanit nukkuvat sängyissään ja pääsen esittelemään miehelleni estotonta ei niin tylsää ihmistä...Mutta kun niin tapahtuu harvoin! Hän on niin vähän kotona... etten ehdi/kykene tätä tekemään...

• ...koska vaikutat...

...täydelliseltä naiselta. Täydelliset ihmiset ilman puutteita ovat äärettömän tylsiä. Virheet, säröt ja rosot ihmisessä ovat mielenkiintoisia ja omalla tavallaan kiihottaviakin. Sinä vaikutat yhtä kiihottavalta ja mielenkiintoiselta kuin kirurgin steriloitu skalpelli.

• as a matter a fact I'm good...

eikö sinua kiihota seksi täydellisen ihmisen kanssa??

• ...koska vaikutat...
        as a matter a fact I'm good... kirjoitti:

eikö sinua kiihota seksi täydellisen ihmisen kanssa??

...Barbie-nuken kanssa. Siinä ei ole mitään sytyttävää. Aivan sama kuin jos ajaa uudelle Corollalla. Virheetöntä ja huomaamatonta ajoa, hajutonta ja maautonta kyytiä. Ei mitään särmää.

Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa joka haisee välillä. Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa jolla rinnat vähän roikkuu. Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa joka on vähän tyhmä. Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa jolla on vähän liian iso peppu. Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa joka tietoisena virheistään hymyilee avoimesti ja kutsuvasti...

Joku älypää kohta kirjoittaa, että "kirjoitatko omasta vaimostasi". Siinähän arvailette ;=)

• as a
        ...koska vaikutat... kirjoitti:

...Barbie-nuken kanssa. Siinä ei ole mitään sytyttävää. Aivan sama kuin jos ajaa uudelle Corollalla. Virheetöntä ja huomaamatonta ajoa, hajutonta ja maautonta kyytiä. Ei mitään särmää.

Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa joka haisee välillä. Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa jolla rinnat vähän roikkuu. Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa joka on vähän tyhmä. Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa jolla on vähän liian iso peppu. Minusta on ihanaa rakastella naisen kanssa joka tietoisena virheistään hymyilee avoimesti ja kutsuvasti...

Joku älypää kohta kirjoittaa, että "kirjoitatko omasta vaimostasi". Siinähän arvailette ;=)

olen siis synnyttänyt, ja varmasti rinnat roikkuu (Hankkisin silikonit, mutta mies totesi, että miehet tuijottaisivat minua vain enemmän.). En niinkään esitä oloani Barbiena vaan naisena joka ei ymmärrä miksi mies ei viihdy kotona. Minä tekisin kaikin puolin hänen olonsa hyväksi..

• Sinä olet orja
        as a kirjoitti:

olen siis synnyttänyt, ja varmasti rinnat roikkuu (Hankkisin silikonit, mutta mies totesi, että miehet tuijottaisivat minua vain enemmän.). En niinkään esitä oloani Barbiena vaan naisena joka ei ymmärrä miksi mies ei viihdy kotona. Minä tekisin kaikin puolin hänen olonsa hyväksi..

Et mikään nainen. Kyökkipiika ja kotiorja.

Miehesi haluaa sinun pysyvän kotona myös siksi, ettei hän jää kiinni vieraissa hyppimisestään (joku voisi valistaa sinua baarissa) ja siksi toisekseen hän pelkää menettävänsä sisäkön, jos totuus paljastuu ja päätät lähteä kävelemään.

Ihan totta, kultaseni, ei miehesi sinua rakasta. Sinä olet vain käyttöesine.

• ...koska vaikutat...
        as a kirjoitti:

...siletä virheitä sinustakin kun vähän raaputtaa. Aloitit nimittäin tuon avauksesi:

"Olen kaunis,
        Kirjoittanut: as a matter a fact I'm good... 10.12.2005 klo 21.00

hoikka, pitkä, älykäs, huumorintajuinen nainen,joka rakastaa miestään, lapsiaan ja omaa kotiaan. Olen loistava kokki ja kodinhoitaja, olen akateemisesti koulutettu ja hyvin menestynyt työssäni. Olen empaattinen , ystävällinen ja seuraa rakastava (ja myös seksiä oman mieheni kanssa rakastava)..."

Nyt siis rinnat jo roikkuu. Vähän vielä kun raaputetaan lisää paljastuu varmaan, että sinulla on paljon raskausarpia ja et sinä nyt aivan gourmet-kokki olekkaan ja ainakin tähänastisista kirjoituksistasi päätellen et ole kauhean huumorintajuinenkaan...

Ehkä sinun kannattaisi suunnata kysymyksesi enemmänkin tuolle kavereidensa kanssa menevälle miehellesi. Hän nyt viime kädessä tietää asiasta totuuden...

• as a

...siletä virheitä sinustakin kun vähän raaputtaa. Aloitit nimittäin tuon avauksesi:

"Olen kaunis,

hoikka, pitkä, älykäs, huumorintajuinen nainen,joka rakastaa miestään, lapsiaan ja omaa kotiaan. Olen loistava kokki ja kodinhoitaja, olen akateemisesti koulutettu ja hyvin menestynyt työssäni. Olen empaattinen , ystävällinen ja seuraa rakastava (ja myös seksiä oman mieheni kanssa rakastava)..."

Nyt siis rinnat jo roikkuu. Vähän vielä kun raaputetaan lisää paljastuu varmaan, että sinulla on paljon raskausarpia ja et sinä nyt aivan gourmet-kokki olekkaan ja ainakin tähänastisista kirjoituksistasi päätellen et ole kauhean huumorintajuinenkaan...

Ehkä sinun kannattaisi suunnata kysymyksesi enemmänkin tuolle kavereidensa kanssa menevälle miehellesi. Hän nyt viime kädessä tietää asiasta totuuden...

mutta todellakin olen gourmetkokki ja omasta mielestäni edelleenkin huumorintajuinen =D , mutta toki , kaikilla on akilleen kantapäänsä, minulla se on..

• ...koska vaikutat...
        as a kirjoitti:

mutta todellakin olen gourmetkokki ja omasta mielestäni edelleenkin huumorintajuinen =D , mutta toki , kaikilla on akilleen kantapäänsä, minulla se on..

...jos sinulla se on roikkuvat rinnat niin ole tyytyväinen. Olet siis pitkä, hoikka ja tyylikäs nainen jolla on roikkuvat rinnat. Hienoa. Mennäänkö sänkyyn?

• as a

...jos sinulla se on roikkuvat rinnat niin ole tyytyväinen. Olet siis pitkä, hoikka ja tyylikäs nainen jolla on roikkuvat rinnat. Hienoa. Mennäänkö sänkyyn?

olet mies niin mennään vaan.. ai niin mä olen vielä naimisissa, en voikaan..

• ...koska vaikutat...
        as a kirjoitti:

olet mies niin mennään vaan.. ai niin mä olen vielä naimisissa, en voikaan..

...eikä minua haittaa vaikka oletkin roikkurintainen ja naimisissa. Onpahan mukana sitä särmää...

• as a

...eikä minua haittaa vaikka oletkin roikkurintainen ja naimisissa. Onpahan mukana sitä särmää...

on.. hauskaa että olet mies =) naisten kanssa on vähän hankalampaa.. Mutta pieniä laatuvaatimuksia mulla kuitenkin olisi ja se että saan oman mieheni kanssa täydellistä seksiä on nyt vähän haittapuolena.. siis silloin kun hän sattuu olemaan kotona... Mutta keskustelukumppania enemmän hain, onko sinusta siihen vai vain panomieheksi?

• ...koska vaikutat...
        as a kirjoitti:

on.. hauskaa että olet mies =) naisten kanssa on vähän hankalampaa.. Mutta pieniä laatuvaatimuksia mulla kuitenkin olisi ja se että saan oman mieheni kanssa täydellistä seksiä on nyt vähän haittapuolena.. siis silloin kun hän sattuu olemaan kotona... Mutta keskustelukumppania enemmän hain, onko sinusta siihen vai vain panomieheksi?

...kaikkeen mitä kulloinkin vaaditaan. Mikä sinut saa kuvittelemaan, että sinun laatuvaatimuksesi kiinnostavat minua? Minähän kerroin jo. Barbien kanssa seksi ei ole kiinnostavaa...

• as a

...kaikkeen mitä kulloinkin vaaditaan. Mikä sinut saa kuvittelemaan, että sinun laatuvaatimuksesi kiinnostavat minua? Minähän kerroin jo. Barbien kanssa seksi ei ole kiinnostavaa...

se?? Niin, minun laatuvaatimukset ei varmaan kiinnosta sinua pätkääkään. En ole Barbie , mutta haluan keskustella ihmisten kanssa.. jos olsin Barbie.. niin en olisi täällä vaan Kenin kanssa Santa Monicassa solailemassa... Mutta se mitä mieheltä ensisijassa vaadin että hän on läsnä, niin arjessa ja pyhässä , enkä ymmärrä miksei niin ole!

• ...koska vaikutat...
        as a kirjoitti:

se?? Niin, minun laatuvaatimukset ei varmaan kiinnosta sinua pätkääkään. En ole Barbie , mutta haluan keskustella ihmisten kanssa.. jos olsin Barbie.. niin en olisi täällä vaan Kenin kanssa Santa Monicassa solailemassa... Mutta se mitä mieheltä ensisijassa vaadin että hän on läsnä, niin arjessa ja pyhässä , enkä ymmärrä miksei niin ole!

"Ei kiinnosta seksi...
        Kirjoittanut: ...koska vaikutat... 10.12.2005 klo 21.36

...Barbie-nuken kanssa. Siinä ei ole mitään sytyttävää. Aivan sama kuin jos ajaa uudelle Corollalla. Virheetöntä ja huomaamatonta ajoa, hajutonta ja maautonta kyytiä. Ei mitään särmää."

Ymmärrykseesi voi vaikuttaa se, että et kykene ymmärtämään miestäsi. Siihen taas voi vaikuttaa se oletteko keskustelleet aiheesta "olla läsnä pyhässä ja arjessa". Jos ette ole niin ihmettelen kovasti. Pidän hieman erikoisena, että ongelmatilanne tuodaan esille internetin keskustelupalstalla jos et ole ensin yrittänyt ratkaista sitä kotikonstein. Olitko muuten sinä joka kertoi kirjottavansa XO-maistissa?

• as a

"Ei kiinnosta seksi...

...Barbie-nuken kanssa. Siinä ei ole mitään sytyttävää. Aivan sama kuin jos ajaa uudelle Corollalla. Virheetöntä ja huomaamatonta ajoa, hajutonta ja maautonta kyytiä. Ei mitään särmää."

Ymmärrykseesi voi vaikuttaa se, että et kykene ymmärtämään miestäsi. Siihen taas voi vaikuttaa se oletteko keskustelleet aiheesta "olla läsnä pyhässä ja arjessa". Jos ette ole niin ihmettelen kovasti. Pidän hieman erikoisena, että ongelmatilanne tuodaan esille internetin keskustelupalstalla jos et ole ensin yrittänyt ratkaista sitä kotikonstein. Olitko muuten sinä joka kertoi kirjottavansa XO-maistissa?

Minä juon xo konjakkia, olenhan täydellinen naine =D aah , mutta viski sopisi vielä paremmin .... Ajeleln kyllä autolla ja mielelstäni Barbie-Doll vertaus sopii paremmin johonkin Audi A6 eikä mihinkään löysään Toytotaan..My point is that you cannot understand men.

• as a

"Ei kiinnosta seksi...

Olen yrittänyt hänen kansaaan keskustella asiasta vaikka kuinka paljon, mutta hra tunttuu olevan kykenemätön keskusteluun... Miksi haluat tietää konjakista?

• ...koska vaikutat...
        as a kirjoitti:

Minä juon xo konjakkia, olenhan täydellinen naine =D aah , mutta viski sopisi vielä paremmin .... Ajeleln kyllä autolla ja mielelstäni Barbie-Doll vertaus sopii paremmin johonkin Audi A6 eikä mihinkään löysään Toytotaan..My point is that you cannot understand men.

...koska tuo XO saa sinut kirjoittamaan tuollaista:
        "My point is that you cannot understand men."

Vertasin Corollaa sinuun lähinnä siitä syystä, että molemmat olette niin helposti ja yleisesti saatavissa. Hajuttomia ja mauttomia. Ylläpitokaan ei ole kovin kallista. Oikein taviksien taviksia.

Mutta nyt sitten siis yksinäsi (lasten kanssa) lipittelet XO-juomaa ja odottelet miestäsi kotiin, että pääsette harrastamaan sitä täydellistä seksiä. Tuossa vaimoni kanssa olemme koneella, vaimo luki tätä kirjoitusketjua ja piti sinua lähinnä provona. Mitenköhän lienee?

• ...koska vaikutat...
        as a kirjoitti:

Olen yrittänyt hänen kansaaan keskustella asiasta vaikka kuinka paljon, mutta hra tunttuu olevan kykenemätön keskusteluun... Miksi haluat tietää konjakista?

...humalaiselta. Humalatilassasi et oikein kykene vakuuttamaan täällä ihmisiä. Surullista.

• as a

...humalaiselta. Humalatilassasi et oikein kykene vakuuttamaan täällä ihmisiä. Surullista.

että täällä pitäisi vakuuttaa ihmisiä ...ajatelin lähinnä herättää keskustelua siitä , kuinka paljon miehet käyvät ulkona jne. Se että vedän kännit XO konjkailla on minun oma asianí ja tiedoksi... mieheni ei tule pitkään aikaan kotiin... Aikaisempaan viestiin... Otan kunniana että joku luulee minua provoksi.. Kiitän ja kumarran..( Ps. Yhden xo:n vain join...) Kuulostaa niin kotoisalta että siellä vaimon kanssa jotkut surffailee..sniif.

• ...koska vaikutat...
        as a kirjoitti:

että täällä pitäisi vakuuttaa ihmisiä ...ajatelin lähinnä herättää keskustelua siitä , kuinka paljon miehet käyvät ulkona jne. Se että vedän kännit XO konjkailla on minun oma asianí ja tiedoksi... mieheni ei tule pitkään aikaan kotiin... Aikaisempaan viestiin... Otan kunniana että joku luulee minua provoksi.. Kiitän ja kumarran..( Ps. Yhden xo:n vain join...) Kuulostaa niin kotoisalta että siellä vaimon kanssa jotkut surffailee..sniif.

...mutta yksinään juominen ei ole kotoisaa. Se on huolestuttavaa. Jaamme vaimoni kanssa melko paljon harrastuksia, surffailu on yksi niistä. Kohta lähdemme sen mieliharrastuksemme pariin kunhan hän joutaa tuolta mesestään...

Alkoholi ei ratkaise ongelmia. Alkoholi on usein syy niihin.

• as why I am doing this...

...mutta yksinään juominen ei ole kotoisaa. Se on huolestuttavaa. Jaamme vaimoni kanssa melko paljon harrastuksia, surffailu on yksi niistä. Kohta lähdemme sen mieliharrastuksemme pariin kunhan hän joutaa tuolta mesestään...

Alkoholi ei ratkaise ongelmia. Alkoholi on usein syy niihin.

kenen kanssa tänäänkin joisin sen XO - konjakin???
        Mieheni on vetämässä perseet olalle kavereidensa kanssa. Miksi en minä saisi? Pidä hauskaa vaimosi kanssa ja arvosta häntä! Sillä sitä vaimot tarvitsee!

• A bystander

"Olen kaunis,

Alkuperäisen lainauksen perusteella hän ei muuten kehunut ulkonäköään (muuten kuin, että on hoikka ja pitkä, onko se ulkonäön kehumista, on makuasia ;-) eli ei kieltänyt, etteivätkö rinnat roikkuisi. Eikä raskausarvet ole pois myöskään poissuljetut.

No, jotkut tarttuivat alkuperäisen vedättävään kirjoitustapaan.

• vaihdan sit nimmaria
        A bystander kirjoitti:

Alkuperäisen lainauksen perusteella hän ei muuten kehunut ulkonäköään (muuten kuin, että on hoikka ja pitkä, onko se ulkonäön kehumista, on makuasia ;-) eli ei kieltänyt, etteivätkö rinnat roikkuisi. Eikä raskausarvet ole pois myöskään poissuljetut.

No, jotkut tarttuivat alkuperäisen vedättävään kirjoitustapaan.

vastata mutta herjattiin samanlaiseksi..Eli naiislle olennaista lienee ettei raskausarpia mainita (synnyttäneellä aika tavallisia ja jopa myös sellaisella joka ei ole synnyttänyt)ja en kehu ulkönäköäni sanomalla että olen hoikka ja pitkä ( päinvastoin) Ja vedättävästä tyylistä... sanoisin että herättävästä tyylistä, eikä muut ole kuin yksi vastanneet miksi on näin, kaikki muut vain kritisoi!

• as a
        Sinä olet orja kirjoitti:

Et mikään nainen. Kyökkipiika ja kotiorja.

Miehesi haluaa sinun pysyvän kotona myös siksi, ettei hän jää kiinni vieraissa hyppimisestään (joku voisi valistaa sinua baarissa) ja siksi toisekseen hän pelkää menettävänsä sisäkön, jos totuus paljastuu ja päätät lähteä kävelemään.

Ihan totta, kultaseni, ei miehesi sinua rakasta. Sinä olet vain käyttöesine.

Ja oliko sun nimi???

• vanhemman näkemys
        as a kirjoitti:

Täydellistä seksiä SINULLE!!!:)
        Jos se olisi sitä miehellesikin, niin hän ei lähtisi kotoa mihinkään ylimääräiseen, vaan vaanisi sinua herkeämättä heti iskeäkseen, kun tilaisuus tulisi.

Jos seksi on kovin teoreettista, niin se ei kiihoita ketään. Sinulta tuntuu puuttuvan luontainen ja luonnollinen seksuaalisuus...jota voi löytyä paljon todellakin "pahemmankin" näköisessä naisessa. Etkö koskaan mieti, kuinka mielestäsi joku täydellinen seinäruusu vetää miehiä puoleensa kuin herhiläisiä?

Aito seksuaalisuus ja naisellisuus loistavat metrien päähän ja siihen liittyy myös varmuutta itsestään, jota sinulla puuttuu kokonaan. Siksihän täällä kyseletkin!:)

Älykkönaiset ovat lähes poikkeuksetta kylmiä, laskelmoivia ja ilman tunneälyä varustettuja..Ulospäin todella harvoin seksikkäitä!..

Vielä yksi pointti, jota kannattaa miettiä! Pidät nähtävästi lapsia elämässäsi etusijalla, joten miehesi on ns. "kerjääjä" omassa kodissaan. Hänkin kaipaisi hiukan enemmän huomiota, sillä elätte parisuhteessa ja jos siinä on kaikki hyvin, niin oikea asetelma on aviopuoliso tärkein ja sitten molemmille lapset yhdessä..Lapset ovat vain lainassa, mutta avioliittosi ja rakkautesi pitäisi kestää hautaan asti. Satsaa nyt heti siihen, sillä pian se onkin liian myöhäistä, kun mies ottaa hatkat rakastuttuaan tavikseen, jolta saa lämpöä elämäänsä!

• khljolö

Oletko nyt aivan varma, että olet älykäs?

Pari kyssäriä:
      a) Menikö miehesi samalla tavalla jo seurusteluaikoinanne, ennen lapsia?
      b) Jos kyllä, miten olit niin typerä, että kuvittelit hänen muuttavan tapojansa?
      c) Tuliko mieleesi, että miehesi elämän keskipiste EIVÄT ole sinä, etkä lapsesi. Kaikkia ei ole tehty vanhemmiksi.
      d) Miksi sinä et nauti laskuvarjohypyistä, kuten minä? Pointti: ihmiset ovat erilaisia ja kiinnostuneita erilaisista asioista.

Lopuksi: seurasi ei kelpaa, koska sinä et enää kiinnosta. Onko syynä oma tylsyytesi, miehen kiinnostus muualle, vai pako lapsista, en voi tietää.

Sorry, kuulosti ilkeältä, mutta ei sinun tilannettasi auta alkaa sievistelemäänkään -ellet sitten ole niitä ihmisiä, jotka haluavat kuulla vain mieleisiään selityksiä kuten "kyllä se miehesi sinua rakastaa, mutta kaipaa vain tuulettumista." Grow up.

• as a

uskon ettei miestäni ei ole tehty vanhemmaksi. Mutta kun lapsia on tehty niistä (ja tietenkin minusta) hänen pitäisi pysytyä tuntemaan vastuuta. Ja jos ei pysty niin hän voisi ilmoittaa suorin asnoin että haluaa avioeron.

• sadfkhkh

Jo se, että indikoit itsesi ensimmäiseksi kauniiksi ja korostat sitä tuomalla sen keskustelualueelle otsikoksi, ilmaisee sinusta sen, että näet itsesi ennen kaikkea kauniina katsella ja panna, mutta eipä sitten juuri muuta. Tuo paneminen tulee toisesta viestistäsi, jossa kehut puolestasi kykyä puuhastella sängyssä.

Miksi luulet, että miesten perimmäinen halu on saada nainen, joka näyttää hyvältä ja jota saa paneskella? Miehillekin tärkein naisen ominaisuus löytyy pään sisältä. Tai no... jos olet tuollaisiin miehiin törmännyt, tietänet itsekin, etteivät he naista arvosteta lelua kummempana. Lelusta pidetään, mutta siihen ei kiinnytä ja vierailla leluillakin saa leikkiä aina kun huvittaa. Got the point?

Mieti muuten hetki itsekin, miksi otsikoit "Olen kaunis", vaikka ongelmasi on "Mies ei viihdy kotona". Otsikkoa ei selitä se, että jatkoit sisätekstissä varsinaiseen ongelmaan.

• sdgasghsa
        as a kirjoitti:

uskon ettei miestäni ei ole tehty vanhemmaksi. Mutta kun lapsia on tehty niistä (ja tietenkin minusta) hänen pitäisi pysytyä tuntemaan vastuuta. Ja jos ei pysty niin hän voisi ilmoittaa suorin asnoin että haluaa avioeron.

Kysymykseni eivät olleet monivalitakysymyksiä. Kysymykset olivat vain luetteloitu alfanumeerisesti. Jos ne olisivat olleet monivalintakysymyksiä, olisin kehottanut sinua valitsemaan oikean vastauksen.

Muuten, miksi hemmetissä menit tekemään lapsia miehen kanssa, joka EI HALUA olla isä? Ei kai vain kyse ollut siitä, että sinä halusit lisääntyä huolimatta miehen mielipiteestä? Mies ei varmaankaan ollut koskaan innolla mukana, eikä myöskään luvannut osallistua niiden kasvattamiseen.

• as a
        sadfkhkh kirjoitti:

Jo se, että indikoit itsesi ensimmäiseksi kauniiksi ja korostat sitä tuomalla sen keskustelualueelle otsikoksi, ilmaisee sinusta sen, että näet itsesi ennen kaikkea kauniina katsella ja panna, mutta eipä sitten juuri muuta. Tuo paneminen tulee toisesta viestistäsi, jossa kehut puolestasi kykyä puuhastella sängyssä.

Miksi luulet, että miesten perimmäinen halu on saada nainen, joka näyttää hyvältä ja jota saa paneskella? Miehillekin tärkein naisen ominaisuus löytyy pään sisältä. Tai no... jos olet tuollaisiin miehiin törmännyt, tietänet itsekin, etteivät he naista arvosteta lelua kummempana. Lelusta pidetään, mutta siihen ei kiinnytä ja vierailla leluillakin saa leikkiä aina kun huvittaa. Got the point?

Mieti muuten hetki itsekin, miksi otsikoit "Olen kaunis", vaikka ongelmasi on "Mies ei viihdy kotona". Otsikkoa ei selitä se, että jatkoit sisätekstissä varsinaiseen ongelmaan.

saadakseni huomiota tietenkin... Oh, minä haluan huomiota jostain, jos en sitä alati poissaolevalta mieheltäni saa niin sinulta ehkä. Kuten sanoi, olen erittäin älykäs ja kykenen myös manipuloimaan ihmisiä pitkälle, mutta.. ehkä mieheni on vielä älykkäämpi kun en pysty manipuloimaan häntä pysymään kotona ja viettämään aikaa kanssani ja tottakai seksi on suhteesta enemmän kuin 79 %

• sgasgf
        as a kirjoitti:

saadakseni huomiota tietenkin... Oh, minä haluan huomiota jostain, jos en sitä alati poissaolevalta mieheltäni saa niin sinulta ehkä. Kuten sanoi, olen erittäin älykäs ja kykenen myös manipuloimaan ihmisiä pitkälle, mutta.. ehkä mieheni on vielä älykkäämpi kun en pysty manipuloimaan häntä pysymään kotona ja viettämään aikaa kanssani ja tottakai seksi on suhteesta enemmän kuin 79 %

Ihan rehellisesti... et sinä todellakaan vaikuta miltään erityisen älykkäältä, koska et kykene elämääsi edes tuon vertaa analysoimaan. Jokainen kommenttisi kielii yksinkertaisesta barbiesta (kuten joku toinen sanoikin), joka tahdottomana tekee kaiken, kuten käsikirjoitukseen kuuluukin. Ei kovin kiinnostavaa, joskin itsensä huvittamisen kohteena kohtuullisen viihdyttävä.

Minä pidän älykkyyden rajana virallista Mensaa. Mitä sinä pidät mittarinasi, jolla päättelet kuuluvasi erittäin älykkäiden ryhmään?

• as a
        sdgasghsa kirjoitti:

Kysymykseni eivät olleet monivalitakysymyksiä. Kysymykset olivat vain luetteloitu alfanumeerisesti. Jos ne olisivat olleet monivalintakysymyksiä, olisin kehottanut sinua valitsemaan oikean vastauksen.

Muuten, miksi hemmetissä menit tekemään lapsia miehen kanssa, joka EI HALUA olla isä? Ei kai vain kyse ollut siitä, että sinä halusit lisääntyä huolimatta miehen mielipiteestä? Mies ei varmaankaan ollut koskaan innolla mukana, eikä myöskään luvannut osallistua niiden kasvattamiseen.

Itse asiassa meillä ei asiasta edes keskusteltu, mies jätti kondomin pois heti hääpäivän jälkeen ja mistä ihmeestä miehestä tietää ettei hän ole juuri tuolla hetkellä isämateriaalia. Omat traumat tulevat esille vasta oikeassa ( ja lapsille väärässä) tilanteessa.

• sdfsdf
        as a kirjoitti:

Itse asiassa meillä ei asiasta edes keskusteltu, mies jätti kondomin pois heti hääpäivän jälkeen ja mistä ihmeestä miehestä tietää ettei hän ole juuri tuolla hetkellä isämateriaalia. Omat traumat tulevat esille vasta oikeassa ( ja lapsille väärässä) tilanteessa.

No niin...

Tuo selittääkin kaiken. Asioista ei edes keskustella. Eikö tuon olisi pitänyt jo olla riittävän hyvä merkki siitä, ettei mies ole isäainesta? Eikö oma pää kertonut, että kannattaisi syödä esimerkiksi pillereitä.

Oikeastaan melko säälittävää, ettet uskalla keskustella miehesi kanssa edes lisääntymisestä. Tahdoton Barbie. Kasva aikuiseksi, hanki itseluottamusta ja tule naiseksi, älä jää tuotteeksi.

• as a
        sgasgf kirjoitti:

Ihan rehellisesti... et sinä todellakaan vaikuta miltään erityisen älykkäältä, koska et kykene elämääsi edes tuon vertaa analysoimaan. Jokainen kommenttisi kielii yksinkertaisesta barbiesta (kuten joku toinen sanoikin), joka tahdottomana tekee kaiken, kuten käsikirjoitukseen kuuluukin. Ei kovin kiinnostavaa, joskin itsensä huvittamisen kohteena kohtuullisen viihdyttävä.

Minä pidän älykkyyden rajana virallista Mensaa. Mitä sinä pidät mittarinasi, jolla päättelet kuuluvasi erittäin älykkäiden ryhmään?

Minä en välitä siitä mitä sinä pidät älykkyyden mittarina. Kysyn vain, miksi miehet eivät pysy kotona vaikka siellä olisi hyvä olla. (And I know I am an intelligent person and I do not care what you think. I think that is one point in beeing an intellectual.

• as a
        sdfsdf kirjoitti:

No niin...

Tuo selittääkin kaiken. Asioista ei edes keskustella. Eikö tuon olisi pitänyt jo olla riittävän hyvä merkki siitä, ettei mies ole isäainesta? Eikö oma pää kertonut, että kannattaisi syödä esimerkiksi pillereitä.

Oikeastaan melko säälittävää, ettet uskalla keskustella miehesi kanssa edes lisääntymisestä. Tahdoton Barbie. Kasva aikuiseksi, hanki itseluottamusta ja tule naiseksi, älä jää tuotteeksi.

kun selitit kaiken niin, oi oraakkeli, annanko miehelleni kenkää vai vieläkö kärvistelen ettälapset täyttää 20? Tahdoton barbie... I love this internet where yoy can say all kinds of stuff and never ever you have to responsible about it..

• asggs
        as a kirjoitti:

Minä en välitä siitä mitä sinä pidät älykkyyden mittarina. Kysyn vain, miksi miehet eivät pysy kotona vaikka siellä olisi hyvä olla. (And I know I am an intelligent person and I do not care what you think. I think that is one point in beeing an intellectual.

Englannin kielen taitaminen ei tee kenestäkään älykästä. Tässä yhteydessä jatkuva englannin kielisten ilmaisujen mukaan työntäminen tekee sinusta lähinnä pellen. Yrität korostaa älykkyyttäsi lisäämällä vieraskielisiä sanoja, vaikka vaikutus on päinvastainen. Tarve käyttää vierasperäisiä sanoja ilman perusteltua syytä on usein merkki tarpeesta kohottaa itsetuntoa.

Ei silti, englantia taidat ihan kelpoisesti verrattuna väestöön keskimäärin, vaikket täyteen virheettömyyteen täytteissäsi kyennytkään.

• täytteiden kaihtaja
        as a kirjoitti:

Jokainen asia tarvitsee mittarin. Miten muuten voisimme sanoa esimerkiksi kuinka kylmää ulkona on, ellei meillä olisi olemassa yhteistä mitta-asteikkoa, joka antaa kaikille saman käsityksen ulkona vallitsevasta lämpötilasta.

Älykkyyskin on suhteellinen käsite ilman mittaria. Kehitysvammaiset pitävät alle normaaliälykkyyden olevaa ihmistä nerona ja superälykkäät pitävät mensalaisiakin vähän yksinkertaisena sakkina. Kaveripiirin fiksuin ei siis välttämättä tarkoita, että omasta piiristä ulos siirryttäessä status pysyisi.

• =D as an open mouth
        asggs kirjoitti:

Englannin kielen taitaminen ei tee kenestäkään älykästä. Tässä yhteydessä jatkuva englannin kielisten ilmaisujen mukaan työntäminen tekee sinusta lähinnä pellen. Yrität korostaa älykkyyttäsi lisäämällä vieraskielisiä sanoja, vaikka vaikutus on päinvastainen. Tarve käyttää vierasperäisiä sanoja ilman perusteltua syytä on usein merkki tarpeesta kohottaa itsetuntoa.

Ei silti, englantia taidat ihan kelpoisesti verrattuna väestöön keskimäärin, vaikket täyteen virheettömyyteen täytteissäsi kyennytkään.

niin .. minullahan tämä itsensä korostaminen on jäänyt vähän päälle täällä netissä.. ja virheistä syytän kyllä XO konjakkia

• A bystander
        as a kirjoitti:

kun selitit kaiken niin, oi oraakkeli, annanko miehelleni kenkää vai vieläkö kärvistelen ettälapset täyttää 20? Tahdoton barbie... I love this internet where yoy can say all kinds of stuff and never ever you have to responsible about it..

And gee, you can even annoy people by switching language to English in a discussion group at a web page "suomi24.fi"... see the irony??

Nyt kun luin pidemmälle viestejäsi huomaan, ettet vaikuta järin älykkäältä. Muut luettelemasi ominaisuudet saattavat pitää kyllä kutinsa (hoikka, pitkä, perhe-keskeinen, hyvä kokki jne.)

Sille, että miehesi ei niin välitä olla perheensä kanssa voi olla vaikka kuinka monta syytä. Outoa on, että asettelit kysymyksen hieman seuraavaan tapaan: "Miksi mieheni ei viihdy kotona, vaikka täällä olisi hänelle tarjolla omasta puolestani kaikki mitä voi toivoa" Todennäköisesti miehesi haluaa elää vielä nuoruutta/sinkkuelämää. Otapa asia puheeksi, kotioloja parantamalla tuskin miestäsi takaisin voitat.

A bystander kirjoitti:

And gee, you can even annoy people by switching language to English in a discussion group at a web page "suomi24.fi"... see the irony??

Nyt kun luin pidemmälle viestejäsi huomaan, ettet vaikuta järin älykkäältä. Muut luettelemasi ominaisuudet saattavat pitää kyllä kutinsa (hoikka, pitkä, perhe-keskeinen, hyvä kokki jne.)

Sille, että miehesi ei niin välitä olla perheensä kanssa voi olla vaikka kuinka monta syytä. Outoa on, että asettelit kysymyksen hieman seuraavaan tapaan: "Miksi mieheni ei viihdy kotona, vaikka täällä olisi hänelle tarjolla omasta puolestani kaikki mitä voi toivoa" Todennäköisesti miehesi haluaa elää vielä nuoruutta/sinkkuelämää. Otapa asia puheeksi, kotioloja parantamalla tuskin miestäsi takaisin voitat.

niin varmaan haluaakin, mietin tässä että annanko hänelle mahdollisuuden viettää sitä lopullisesti ilman meitä..Olen asiasta hänen kanssaan puhunut, mutta kun hän EI puhu. niin. And I can do whatever I want if i want ! Atleast here...Mutta on se oikeasti sekin hassua, miksi se muka ärsyttää, minua se lähinnä kiinnostaa jos joku puhuu/kirjoittaa muulla kielellä kuin suomeksi ja kiitos vain sullekin kun lyttäsit älykkyyteni päin suonsuvantoa...

• jo ennen
        as a kirjoitti:

Miehen kelpoisuus isämateriaaliksi pitäisi tietää jo ennen naimisiin menoa. Se, joka menee naimisiin tietämättä puolison kykenevyyttä ja tahtoa vanhemmaksi, menee naimisiin tuntemattoman kanssa. Se ei ole kovin aikuismaista ja vastuuntuntoista toimintaa.

Tässä mennäänkin useimmiten pieleen: ei olla tarpeeksi kypsiä keskustelemaan edes lisääntymisestä ja kondomin käytön poisjättämisestä, mutta tunnetaan olevan valmiita tehdä (ehkä) elämän kestävä päätös mennä naimisiin -ja lisääntyä asiasta edes keskustelematta. Halusitko edes sinä niitä lapsia?

Miksi te ylipäänsä menitte naimisiin?

• Ratikkakuski

Pienestä pitäen tytöillä on yksi bestis. Kolmen tytön ryhmässä kateus jo rehottaa, kun halu olla jollekin se tärkein on niin suuri, että joku syrjäytyy. Pojat sen sijaan laumasieluina pelailevat pelejään porukalla.

Teini-iässä vastakkainen sukupuoli alkaa kiinnostaa. Tytön bestis vaihtuu poikaystäväksi, eikä maailmaan muuta mahtuisikaan. Tyttö tuntee suurta mustasukkaisuutta pojan kavereita kohtaan.

Aikuisuudessa sama kuvio jatkuu. Nainen asettaa parisuhteensa ja perheensä kaiken edelle. Miehellä on edelleen ne omat menonsa ja kaverinsa. Nainen ei millään suostu ymmärtämään, että miehelle perhe ja omat menot täydentävät toisiaan. Naisen mielestä ne kilpailevat miehen sydämessä ja tuntee jäävänsä kakkoseksi, jos mies ei jatkuvasti laiminlyö ystävyyssuhteitaan ja vakuuttele naiselle hänen tärkeyttään elämän keskipisteenä.

Niin pitkään, kun nainen ei suostu tätä sukupuolten eroa tunnustamaan, hän tuntee itsensä riittämättömäksi. Näin nainen on tehnyt itsestään onnettoman, vaikka syyttääkin onnettomasta elämästään miestään.

• Nainen takapenkiltä

Sinulla tuntuu olevan paljonkin naisia vastaan.
        Jos sinua on satutettu, älä anna sen tehdä itsestäsi kyynistä naisvihaajaa, joka kirjoitusten perusteella tunnut olevan.

mielenkiinnolla olen lukenut viestejäsi tänä iltana, kiitos niistä! En ole tylsä... enkä ikinä ole ollut vain yhden kaverin kaveri vain minulla on ollut ( ja tulee olemaan) useita ystäviä aina. Sanon vielä tähän sen, mitä en aikaisemmin sanonut, että minua hän ei päästä mihinkään menemäänkään, jos haluaisin työpaikkani pikkujouluihin mennä kerran vuodessa mieheni suhtautuu asiaan erittäin kielteisesti eikä näin ollen aiheuta minulle tarvittavaa juhlamieltä. Hän on minulle kuitenkin sanonut että olen täydellinen vaimo... en siis täydellinen nainen

• Ratikkakuski
        Nainen takapenkiltä kirjoitti:

Sinulla tuntuu olevan paljonkin naisia vastaan.
        Jos sinua on satutettu, älä anna sen tehdä itsestäsi kyynistä naisvihaajaa, joka kirjoitusten perusteella tunnut olevan.

Ei minulla ole mitään naisia vastaan. Joitain naisten käyttäytymismalleja vastaan kylläkin.

Naiset luulevat omaavansa jonkun absoluuttisen totuuden siitä, kuinka hyvässä parisuhteessa eletään. Jo mies ei ymmärrä elää näiden naisten luomien parisuhteen sääntöjen mukaan, naisen raivolla ei ole rajoja. Minusta se on iljettävää.

• Vaikuttaa hyvin tutulta kuviolta. Vaimollani oli tosin paljonkin kavereita ja 2 ns. bestistä. 1-2 vuotta seurusteltuamme hän oli jo "hyljännyt" kaikki kaveri ja pari vuotta myöhemmin loppui kaikki yhteyden pito myös näihin bestiksiin.

Minun kavereistani hän ei ole koskaan pitänyt ja jos minä haluan tavata kavereitani...niin voi herranen aika. Kerran tai kaksi kuukaudessa vietän saunailtaa kavereideni kanssa ja kestän sitten sen parin päivän mykkä koulun ja mökötyksen.

• Nainen takapenkillä
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei minulla ole mitään naisia vastaan. Joitain naisten käyttäytymismalleja vastaan kylläkin.

Naiset luulevat omaavansa jonkun absoluuttisen totuuden siitä, kuinka hyvässä parisuhteessa eletään. Jo mies ei ymmärrä elää näiden naisten luomien parisuhteen sääntöjen mukaan, naisen raivolla ei ole rajoja. Minusta se on iljettävää.

Yleistät kaikilla naisilla olevan käyttäytymismalleja, joista et pidä. Eli sinua ovat siis satuttaneet monet naiset?

Eikä miehillä ole pienintäkään halua/taitoa selvittää parisuhteen ongelmia ja tehdä kompromisseja!
        Ja sekös vasta inhottaakin.

• Ratikkakuski
        Nainen takapenkillä kirjoitti:

Yleistät kaikilla naisilla olevan käyttäytymismalleja, joista et pidä. Eli sinua ovat siis satuttaneet monet naiset?

Eikä miehillä ole pienintäkään halua/taitoa selvittää parisuhteen ongelmia ja tehdä kompromisseja!
        Ja sekös vasta inhottaakin.

Pahoittelen yleistämistä, näin ei toki aina ole. Eihän vaimollanikaan ole näitä vastenmielisiä käyttäytymismalleja.

Naiset eivät ole minua pahemmin satuttaneet. Minulla on ollut kunnia seurustella hienojen naisten kanssa. Joukkoon on valitettavasti eksynyt myös näitä oikeassaolemisenpakkoon sortuneita kanssasisariasi.

En usko, että kompromissientekemisenhalu olisi mitenkään sukupuolisidonnaista. Monesti mielipiteet vain ovat niin kaukana toisistaan, että kompromissi ei tyydytä kumpaakaan. Tämä kavereiden tapaaminen ja omat menot ovat yksi malliesimerkki. Jos mies haluaa käydä kavereidensa kanssa ulkona jokainen perjantai ja lauantai ja nainen kerran vuodessa pikkujoulussa. Miehen mielestä kompromissi on kerran viikossa ja naisen mielestä kaksi kertaa vuodessa. Mielipiteet ovat vielä kovin kaukana toisistaan ja nainen tuntee itsensä laiminlyödyksi.

• as a
        Richartti kirjoitti:

Vaikuttaa hyvin tutulta kuviolta. Vaimollani oli tosin paljonkin kavereita ja 2 ns. bestistä. 1-2 vuotta seurusteltuamme hän oli jo "hyljännyt" kaikki kaveri ja pari vuotta myöhemmin loppui kaikki yhteyden pito myös näihin bestiksiin.

Minun kavereistani hän ei ole koskaan pitänyt ja jos minä haluan tavata kavereitani...niin voi herranen aika. Kerran tai kaksi kuukaudessa vietän saunailtaa kavereideni kanssa ja kestän sitten sen parin päivän mykkä koulun ja mökötyksen.

saa aina tulla kaikki kaverit kylään enkä tosiaan katso ketään kieroon, en milloinkaan. Mulla on paljon ystäviä jotkä käy kylässä , mutta yllättäen kun mainitsit, niin miehelläni ei näitä ystäviä ole, vain kun hän käy viemessä hietä firman bileisiin niin liuta ukkoja ja emänti ilmoittautuu..

• Nainen takapenkillä
        Ratikkakuski kirjoitti:

Pahoittelen yleistämistä, näin ei toki aina ole. Eihän vaimollanikaan ole näitä vastenmielisiä käyttäytymismalleja.

Naiset eivät ole minua pahemmin satuttaneet. Minulla on ollut kunnia seurustella hienojen naisten kanssa. Joukkoon on valitettavasti eksynyt myös näitä oikeassaolemisenpakkoon sortuneita kanssasisariasi.

En usko, että kompromissientekemisenhalu olisi mitenkään sukupuolisidonnaista. Monesti mielipiteet vain ovat niin kaukana toisistaan, että kompromissi ei tyydytä kumpaakaan. Tämä kavereiden tapaaminen ja omat menot ovat yksi malliesimerkki. Jos mies haluaa käydä kavereidensa kanssa ulkona jokainen perjantai ja lauantai ja nainen kerran vuodessa pikkujoulussa. Miehen mielestä kompromissi on kerran viikossa ja naisen mielestä kaksi kertaa vuodessa. Mielipiteet ovat vielä kovin kaukana toisistaan ja nainen tuntee itsensä laiminlyödyksi.

Edelleenkin kirjoituksistasi huokuu halu loukata vastakkaista sukupuolta, tai osaa sen edustajista. Toisten kirjoittajien loukkaamisen lisäksi, joiden sukupuolesta sinulla ei ole havainnonpalaakaan.
        Siksi pidänkin kirjoitustyyliäsi erittäin huonona, eikä viestisi pointti tavoita lukijaa.

Huomaatko, että pienellä ärsyttämisellä syyllistyt itse muissa huomaamaasi vikaan; pakko olla oikeassa, tai ainakin nokkelampi, kuin tuo toinen?

• edes

kirjoittamaan englantia oikein, niin voit ainakin siltä osin itseäsi fiksuksi väittää...:)
      Eli; as a matter OF fact! Ja ihmistä kuvaamaan ei tuossa kyseisessä lauseessa sovi käytettävän good...paitsi jos tarkoitit esim., että olet good in doing something..:)

• duunari

löytyihän sieltä itseään kunnioittava enkun maikka ( vrt. äikän maikka) joka pitää tärkeimpänä arvona sitä että teksti on kirjoitettu oikein..

• mutta
        duunari kirjoitti:

löytyihän sieltä itseään kunnioittava enkun maikka ( vrt. äikän maikka) joka pitää tärkeimpänä arvona sitä että teksti on kirjoitettu oikein..

Juu virheitähän voi olla, mutta luulisi akateemisesti koulutetun osaavan englantia, nimittäin se kirjoitettuna noin koko ajan..

Hän vaan niin korosti älykkyyttään ja osaamistaan..

• Ratikkakuski

Palatakseni alkuperäiseen kysymykseesi: Kuinka usein miehelläsi on näitä menoja?

• as a

kaikki merkannut kalenteriin, mitään säännöllisyyttä ei ole , mutta siellähän on kaikki jääkismatsit varattuna ja 2 kertaa viikossa reissupvä plus sitten nämä "jonkun firma tarjoaa jollekin kännit , jossain kaukana poissa paikasta".. Sille joka käy kaksi kertaa vuodessa ulkona, niin ihan liian usein..

• N35

Valitettavasti näissä parisuhde asioissa ei riitä että ihan oikeasti on liki täydellinen. Kun ihmiselle tulee ikää yli 30.v niin silloin hän viimeistään alkaa taas ottaa omia vapauksiaan.
      Niin ja miksei molemmilla saisi olla omaa elämää? Tavallisesti miehet ovat niitä, jotka "ottavat omia vapauksia" kun taas nainen ei sellaista kaipaa, koska varsin hyvin viihtyy kodissaan. Meilläkin miehelle sopi erittäin hyvin, että minua ei kiinnostanut kodin ulkopuoliset juoksut vaan pysyin kiltisti kotona kotia ja lapsia hoitamassa. Naiselle on tyypillistä, että hän haluaa työpäivän jälkeen kotiin perheensä luo ihanaa arkielämää viettämään kun taas mies tulee kotiin ylitöiden ja monen mutkan kautta.

Ehdottaisin sinulle, että hankit itsekkin kodinulkopuolisia menoja ettei sinun rooliksi jää miettiä missä mies menee ja tulee. Olisi reilua miehelle. Turha silloin on valittaa, jos itse ei edes halua lähteä mihinkään. Lähde välillä miehen mukaan niin saatte sitä yhteistä aikaa.

• as a

ja kiitos fiksusta viestistä!
        Yritän hommata itselleni ja miehelleni näitä yhteisiä menoja, mutta meillä on krooninen lastenhoitajapula (niin varmaan monella) ja kun haluan itse mennä, koen että se on silloin perheen yhteisestä hyvästä pois.... käyn kyllä jumpalla lasten ohjelmien aikaan, mutta kun mies viettää niin erilaista elämää menojensa suhteen; hän aina etusijalla ja muut mukailee..

• N35
        as a kirjoitti:

ja kiitos fiksusta viestistä!
        Yritän hommata itselleni ja miehelleni näitä yhteisiä menoja, mutta meillä on krooninen lastenhoitajapula (niin varmaan monella) ja kun haluan itse mennä, koen että se on silloin perheen yhteisestä hyvästä pois.... käyn kyllä jumpalla lasten ohjelmien aikaan, mutta kun mies viettää niin erilaista elämää menojensa suhteen; hän aina etusijalla ja muut mukailee..

Olen tosiaan eronnut ja suurin virheeni parisuhteessa oli alla oleva asia mitä sinä mainitsit

Siis tämä ajattelutapa oli minullakin:
        "meillä on krooninen lastenhoitajapula (niin varmaan monella) ja kun haluan itse mennä, koen että se on silloin perheen yhteisestä hyvästä pois...."

Jälkeenpäin minusta tuntuukin, että yllä mainittu uhrautuva käyttäytyminen aiheutti parisuhteelle enemmän haittaa kuin hyötyä.
        Menevä mies meinaan tottuu, että vaimo tukee miehen uraa ja rietoja oman elämänsä kustannuksella. Kyllä minä mielellään miehen uraa kannustinkin oman akateemisen urani kustannuksella. Ajattelin että olemme yhtä ja olin tyytyväinen että pystyin tarjoamaan lapsille lyhyet päiväkotipäivät ja kivaa arkielämää.
        Seurauksena mies sitten halusi itselleen yhä enemmän asioita ja alkoi nähdä kotona "nyhjöttävän" naisensa ja lapset (2 x alle 3.v) tylsinä paikalleen jähmettyneinä ihmisinä.
        Niin ja sitten tulivat salarakaskuviot, koska eihän omaa vaimoa viitsinyt pyytää mihinkään, koska silloin olisi joutunut palkkaamaan lastenhoitajan.

Näin ollen teet suuren palveluksen miehellesi, itsellesi ja lapsillesi sillä, että hankitte ulkopuolista lastenhoitoapua ja hankit itsellesi kodin ulkopuolisia menoja. Jos mies ei suostu hoitamaan lapsia niin hanki lastenhoitaja.

• ...koska vaikutat...

...pitkä.

"Mieheni on vetämässä perseet olalle kavereidensa kanssa. Miksi en minä saisi?"

Saathan sinä aikuisena ihmisenä toki tehdä mitä haluat. Onko se järkevää jos molemmat vetävät perseet olalle?

Teillä siis ongelmia sekä parisuhteen viettotavoissa, että alkoholinkäytössä? Hei sieltähän alkaa tulla yhä enemmän ja enemmän totuuksia mitä pidemmälle ilta etenee.

• oh my god

Joo...... Ja miksi sinä olet kotona etkä ulkona liehuamassa muiden kanssa?? Oletko jostain syystö estoinen ettet voi juoda alkoholia?(= Uskonto) Siis mikä saa sinut pysymään vaimosi ja lastesi kanssa kotona!

• Ibi-fan

Tämän täytyy olla Ibi Love?!?!!
      Kukaan muu ei käytä yhtäpaljon huonoa englantia puhekielen seassa.
      Great to have you here!!! =D

• N24

Minä hoksasin saman asian heti ensimmäisessä viestissä ja epäilys vain vahvistui ketjua eteenpäin lukiessa... Eihän kukaan muu VOI olla noin yksinkertainen?? Vai apua, onko niitä kaksi???

• Joko viinapullo tyhjeni?

Älä nyt vielä hyydy. Ilta on vielä nuori.

• DonJane

Olisikohan tässä ihan perinteinen kuvio. Suomalainen itsekäs mies jolla harrastukset ja kaverit ykkösenä kalenterissa.
      Ehkä siinä sivussa vakihoito jolta saa vähän jännitystä elämään. Ehkä.
      Luonne ei ehkä ole samanlainen kuin sinulla, toiset kaipaavat läheisyyttä ja hellyyttä, toiset taas haluavat ottaa etäisyytta. Toisia ahdistaa kun "pitää" olla toisen lähellä.

Toiset vaan ovat typeriä, eivät ymmärrä kuinka paljon menettävät sillä että ovat paljon poissa lasten ja puolison luota.

Allekirjoittanut on mies ja hellyydenkipeä. On vaikea olla pois kotoa maailman ihanimman naisen luota, mutta välillä on välimatkaakin vähän otettava että elämää olisi muuallakin kuin kotona.
      Välillä(lue harvoin) ja vähän.

Meidän perheessä halataan joka päivä, nukutaan alasti lähekkäin ja pidetään muutekin toisesta hyvää huolta. Ei unohdeta sitä että joka päivä voi osoittaa rakkautta toiselle

• Viisastunut

Meillä myös periaatteessa samanlainen vaimo ; ), mutta miehellä vaan menojalkaa vipatti. Ei sen puoleen, etteikö itsellänikin olisi yhtään vipattanut. Mutta kyllä monta baari-iltaa viikossa on liikaa. Yritin pysyä mieheni perässä, ja niin kauan meni hyvin kun pysyin. Eli mentiin yleensä yhdessä.
      Väsyin kuitenkin siihen ainaiseen menemiseen ja lähdin vielä kerran, mutta lopullisesti. Kyllä sen jälkeen on perään itketty, mutta nyt minulla on mies joka viihtyy kanssani kotona. Nyt se olen minä joka joskus puoli väkisin raahaan mieheni menoihin. Näin päin on paljon parempi. On paljon levollisempi olo kun ei koko ajan tarvitse mennä.
      Minä en ikinä suostu kotona kököttäväksi pikku vaimoksi, joka odottaa miestään kotiin.

• dsaa

Se on niin että teidän suhteessa on se kuuluisa arki, joka tulee kaikkiin suhteisiin. Silloin seksi vähenee ja kaikki asiat arkistuu. Nyt on sitten aikaa ystäville ja harrastuksille. Tiedetään, että kyllä se muija siellä kotona on, kun ovesta sisään astuu. Sitten voi syödä, vaihtaa päivän kuulumiset, kattoa telkkua ja käydä nukkumaan....

• Nimetön

Ei tosiaankaan. Mies voi ottaa rakastajattarekseen ruman naisen, joka palvoo ja huolehtii ja on antelias. Varsinkin, jos kyseinen mies on lapsuudessa jäänyt ilman vanhempien huolenpitoa. Näin on tapauksessamme käynyt. Mies muuttui täysin "lampaaksi" sotilaskoulutuksestaan huolimatta, kun sai mulkosilmäisen naisen rakastajattarekseen. Ei siinä vaimon kauneus ja tyylikkyys merkinnyt mitään. Elämä on ihmeelllistä.

• Jaskac

Sinussahan ei mitään vikaa ole. Tyypillinen narsistin itkuvirsi...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe