Ihana olla vapaa! Saa tulla mennä oman mielensä mukaan. Ei vain baareissa, reissata ja matkustaa miten tykkää. Ja tutkia uusia ihmissuhteita! Nauttia kehoista ja villistä seksistä.. Ah tunnen eläväni ensimmäistä kertaa!
Nautin
7
647
Vastaukset
- Sanna
Veit sanat suustani. Nyt 23- vuotiaana vietän tähän astisen elämäni parasta aikaa SINKKUNA. Sitä kun on lähes koko ns. viriilin iän seurustellut/ ollut avoliitossa niin nyt mennään ja lujaa sinkkuna. Ja minä tyttö nautin ! AAH !
- Ihmetyskummitus
On aivan taivaallista, kun ei tarvitse miettiä esim. sellaisia asioita, että " millä ruoalla osoitan tänä lauantaina klo.18 olevani loistava kokki, kun mies on kutsunut pari mulle entuudestan tuntematonta ihmistä syömään".;-)Saa mennä ja tulla niin kuin haluaa, ja miesseuraakin kuitenkin löytyy aina tarvittaessa. Baarissa en jaksa nykyisin ihan joka viikonloppu juosta (sitä kulttuuria on sen verran paljon tullut koettua..), kun diggailen joskus vaan olla verkkareissa himassa. Sit vasta kun kyllästyn tähän, niin uutta miestä kehiin.;-)
- meikkis
Ihmetyskummitus kirjoitti:
On aivan taivaallista, kun ei tarvitse miettiä esim. sellaisia asioita, että " millä ruoalla osoitan tänä lauantaina klo.18 olevani loistava kokki, kun mies on kutsunut pari mulle entuudestan tuntematonta ihmistä syömään".;-)Saa mennä ja tulla niin kuin haluaa, ja miesseuraakin kuitenkin löytyy aina tarvittaessa. Baarissa en jaksa nykyisin ihan joka viikonloppu juosta (sitä kulttuuria on sen verran paljon tullut koettua..), kun diggailen joskus vaan olla verkkareissa himassa. Sit vasta kun kyllästyn tähän, niin uutta miestä kehiin.;-)
siitä, että osaan nykyään seuloa tollaset siiderihoro "sinkkunaiset" jo ekoilla treffeillä pois.
- E Liisa
Ihanaa aikaa. Omaa rauhaa. Yllätyksiä. Ei tiedä koskaan, kehen törmää. Intohimoa ja trimmattua kroppaa. En vaihtais. Elämä on seikkailu.
- Jossu
Olet oikeassa. Yöt ovat kuumempia ja lyhyempiä kuin seukka-aikoina. Uutta miestä "putkeen" ja elämä on ihanaa!
- aloittaja
Oikeasti reilu parikymppinen kaveri. Halusin vain nähdä mitä te naiset ajattelette sinkkuudesta. Itsellä on pitkä seukka takana ja sinkkukausi alkanut muutama kk sitten. Voin vain sanoa aika helvettiä on ollut. Aikaa ja vapautta on liikaa. Ihmissuhteita ei. Oliskin yhtä ihanaa kuin teillä.
- Sanna
Kaikkihan siitä ei osaa nauttia koskaan mutta sulle sen verran et en minäkään siitä heti vaikean eron jälkeen nauttinu. En todellakaan. Kyllä siihen meni lähemmäs puol vuotta ennen ku oppi tähän itekseen oloon kunnolla ja sen myötä ottamaan kaiken ilon siitä irti. Nyt tätä ns. vapautunutta sinkkuelämää takana puol vuotta ja tästä en luovu ellei mies tosissaan vie jalkoja alta ! Se on muuten lahja osata nauttia myös pelkästään omasta seurasta. Minä oon täsin sillä kannalla et ensin pitää löytää se onni itsekseen itsestään ja vasta sen jälkeen voi olla onnellinen toisen kanssa. Mutta tämähän on siis minun mielipiteeni! Kaikki tavallaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298