Tällainen nainen haussa

alex86

Olisiko seuraavanlaista naista n. 20-25v pks.seudulta: Pidät älykkäistä miehistä, joilla on laajat kiinnostuksen kohteet (yhteiskunnalliset asiat, filosofia, psykologia jne). Arvostat rauhallisia keskusteluja ja aitoutta teennäisen small talkin sijaan. Etsit miestä, joka on valmis sitoutumaan ja puhumaan tunteistaan (ei kuitenkaan mikään ns. "lässyttäjä"). Pidät arkipäiväisestä "hulluttelusta", vaikkapa improvisaatiosta kahden kesken erilaisia hauskoja rooleja esittäen, piristäen näin tylsää päivää. Ilahdut, kun mies hemmottelee sinua kukilla ja pienillä yllätyksillä silloin tällöin ja vie sinut luonnon äärelle piknikille esim. suomenlinnaan kesäisin nauttimaan hyvistä viineistä ja kesäisestä tunnelmasta. Mielestäsi ihmiseen tutustuminen vie aikaa, ja suhteen alkuvaiheessa pitää kunnioittaa niin omaa kuin toisenkin etenemissvauhtia suhteessa. Et pane paheksesi herrasmiesmäisiä ominaisuuksia ja osaat arvostaa kohteliaisuuksia. Elämän tärkeimmät asiat ovat rakkaus ja onnellisuus.

2

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_.

Varmasti kelpaat, mutta älä ole NIIN vilpitön. Tulit baarista kolmelta tänne nettiin pyytämään naista. Lisäksi olet nuori johon täällä takerrutaan, lisäksi sinua varmasti haukutaan homoksi tms. Parasta on kai laittaa sinkut.net tai treffit.suomi24 ilmoitus. Toisaalta sielläkin merkitsee valokuvan näyttäminen aika paljon. Itse olen jo reilusti sinua vanhempi, mutta tuollainen olin minäkin 19-vuotiaana. Pari kertaa olen nyt seurustellut sen jälkeen, mutta totuus on se, että ei haluamaani naista niin vaan löydy. Ota itsellesi myös joku teennäinen harraste, eli älä ole niin vilpitön. Ala harrastamaan jotain ihan vaan naisten takia, luultavasti itsekin siitä voisit pitää. Älä kuitenkaan tyrkytä itseäsi. Itse valitsin ratsastuksen ja kävin tallilla kolmekin vuotta, koska tykkäsin metsäkeikoista ja hevosista. Alussa samassa alkeisporukassa oli 4 muuta miestä jotka sitten 2kk jälkeen jättäytyivät pois. Heillä oli sama idea, mutta ihan toivottomia tapauksia. Minua jopa iskettiin siellä tallilla.

• ghjk

Olet 19 v ja haluat itseäsi reilusti vanhemman naisen, miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      3010
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2702
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      56
      2476
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2427
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1978
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1509
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1502
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      73
      1434
    9. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1419
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1379
    Aihe