Halosta, joka salaa Stasi-listan?
=>Tarjan oma nimi ja SDP:n entinen ja osa nykyistä johtoa listalla.
Miksi äänestäisin Tarjaa, joka edelleen asettaa vaalipuheessaankin mamut suomalaisten edelle jopa niin, että meitä syrjitään omassa maassame?
Miksi äänestäisin Tarjaa, joka on hyväksynyt luonnottomat suhteet ja yhteiskunnan maksaman lastenteon ko. yhteisöihin?
Miksi äänestäisin Tarjaa virkaan, jota hän on hoitanut 6v korkeintaan välttävin arvosanoin?
Miksi äänestäisin Tarjaa joka ei ylipäällikkönä tiedä organisaationsa arvomerkkejä, luuletteko että arvon ylipäällikkömme olisi tiennyt edes montako varuskuntaa maassamme on? Tai mikä on tuon organisaation koko ?
Vai yksi syy ja ratkaiseva sellainen:
Tarjan kaudella ei Suomea liitetä NATOON.
Ei tule jenkit, kidutuskammiot ja ohjussiilot Suomeen vielä seuraavaan 6 vuoteen.
Ehkä siihen mennessä nousee joku SUOMENMIELINEN
henkilö presidentiksi, jolla on kanttia katsoa Suomalaisten etua ja pitää meidät suurvaltojen valtapelin ulkopuolella. Ja ehkä kansa viisastuu ja älyää myös äänestää sellaista.
Siksi äänestän Tarjaa, tosin vasta toisella kierroksella.
Paras mies, Timo Soini, ei saa tältä ay-mafian aivopesemältä kansalta tarpeeksi ääniä sinne selvitäkseen.
miksi
5
164
Vastaukset
Ainoa syy, miksi suostut sittenkin äänestämään tuota ehdokasta, jonka virheluetteloa tuossa näytit, ei ole pätevä.
Kukin Naton jäsenmaa saa itse omissa parlamenteissaan päättää, miten paljon se tahtoo osallistua Naton operaatioihin(vrt. Saksan ja Ranskan poisjäänti Irakin offensiivista) tai millaisia puolustuslaitteita se maaperälleen ottaa.
Joten epäilys pois! Päästetään Halonen eläkkeelle...et äänestä niin älä. minä äänestän, siinä ei sinun itkuvirtesi auta.
- ???
Muuten hyvin pistelit, mutta mikä ihme on ay-mafia? Onko se se, joka puolustaa suomalaista työntekijää tässä kenenkään hallitsemattomassa kvartaalikapitalismissa? Onko se se, joka yrittää pitää kiinni viimeisistä suomalaisen työn rippeistä?
Haluatko sinä niille vielä jäljellä oleville työpaikoille joka-aamuiset huutokaupat, että se saa tehdä, joka halvimmalla tekee? Näinhän tule tapahtumaan, kun "ay-mafiasi" on romutettu. Ei ole työehtosopimuksia, ei palkkataulukoita, kaikki päätetään ihanan vapaasti ja paikallisesti. Sitäkö tarkoitit?- niin NIIN
niinhän ne ovat kansalle kertoneet tekevänsä.
ENNEN OLI ENNEN JA NYT ON NYT. - -pä
niin NIIN kirjoitti:
niinhän ne ovat kansalle kertoneet tekevänsä.
ENNEN OLI ENNEN JA NYT ON NYT....on duuni maasta lähtenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881845Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781567Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 110958
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751