ohjeissa lukee et jos aloittaa e-pillerit kuukautisten ekana päivänä niin ehkäisyteho alkaa heti, mut jos aloittaa kuukautisten viimeisinä päivinä pitää syödä niitä 7 päivää niin sitten se teho vasta alkaa. Itse aloitin viikon kuluttua kuukautisten loppumisesta ja syönyt nyt 10 päivää ja mietin et toimiiks ne nyt vai ei? Kun oon jostain kuullut et pitää syödä eka liuska kokonaan ja vasta seuraavaa aloittaessa alkaa ehkäisyteho.. Siis miten asia on?
Milloin e-pillereiden vaikutus alkaa?
Diane Novat
2
1112
Vastaukset
- pieni
siis ite soitin samasta asiasta johonki ehkäisysysteemin aikoinaan. Ne sano just sitä et pitää syödä koko liuska jos ei oo alottanu sillo menkojen alkaes. Muuten niitten ehkäisyteho ei oo tarpeellinen. Uskottava kai on :/
Arvaa vituttiko :/- Diane Novat
mun pitää sit odottaa viel joku 3 vk :S :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862