Jos antaa

niin..

on jakorasia ja lumppu. Jos ei anna, on pihtari ja frigidi. Voisko sitä antaa sitten puoliksi? Vaikka vähän huulilla pyöriä, muttei sisään asti?

Mitä te miehet oikein haluatte?

Milloin voi antaa? Jos antaa vaikka kolmansien treffien päätteeksi, niin onko se liian pian? Exääni tapailin kolme kuukautta ennenkuin annoin, mutta nykyään en varmaan jaksaisi niin pitkään.

Miksi se yleensäkin on niin, että nainen antaa ja mies saa? Kyllä mä monesti ajattelen toisinpäin tuon asian. Näin sinkkuna sitä monesti ajattelee, että kylläpäs pa**ttaa... saispas m**aa..

Ja saako nainen puhua tällaisia? Entä luuletko, että tosiaan kysyisin siihen miehen lupaa? :D

16

2147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putas

...ainoa vaan, että et ole oikea nainen. Oikea nainen ei puhu noin.

Mutta valitse siitä, saat ilmaista itseäsi noinkin, jos kerran huvittaa.

• tämäpä

selvä. Miten oikea nainen sitten puhuu? Mikäs minä sitten olen? Leikkinainen? Vaiko peräti kenties mies? Minulla nyt vaan katsos on tapana puhua just niinkuin itseä huvittaa.. joillakin miehillä se aiheuttaa kivesten pakenemista, jotkut jopa tykkäävät.

Kun olet noin viisas, että osaat minustakin sanoa noin pätevästi, mikä olen ja mikä en, toivoisin, että olisit myös vastannut varsinaiseen kysymykseeni, jonka esitin.

Hyvät yöt sinullekin :D

• hah

ai ei puhu vai? Et ole sitten tainnut törmätä naisiin..

• yyyyyy

Naisella pitää olla itseluottamusta sen verran, että antaa silloin kun itsestään siltä tuntuu, olematta sen enempää kiinnostunut muiden mielipiteestä asiaa kohtaan.

On oikeasti ihan naurettavaa, kuinka paljon naiset pelkäävät jotain "leimautumista". Mitä vitun väliä, vaikka joku pitäisikin huorana tai frigidinä. Kaikkia ei voi aina miellyttää. Sä elät omaa elämääsi ja panet silloin kun panettaa.

• siksi

Ei kai sillä olekaan väliä, mutta kun juoru-ukot pistää ties mitä juttuja ja valheita liikkeelle niin on hiukan pakko varoa tekemisiään.

• s_h_
        siksi kirjoitti:

Ei kai sillä olekaan väliä, mutta kun juoru-ukot pistää ties mitä juttuja ja valheita liikkeelle niin on hiukan pakko varoa tekemisiään.

Niinpä. Mulla oli hirveän vaikea tilanne siinä vähän yli parikymppisenä. Mut raiskattiin, ja menin siitä aika ... huonoon jamaan. Muutaman kuukauden toimin just niinkuin toikin ohje kuului, menin ympäri kaupunkia, enkä välitänyt muiden puheista. Mut ihan oikeasti; hain kyllä sitä syliä, joka olis ollut turvallinen ja ihan jotain muuta kuin se mun kokemus. Ihastuin yhteen tyyppiin vähän. Sekin vaikutti kuin olis ihastunut minuun. Nähtiin vaan baarissa, ja sen jälkeen hänen kämpillä.
        Sit kuulin muutaman tapaamisen jälkeen, miten hän oli puhunut mun pomolle ja työkavereille (!), että olen ihan hirveä huora. Sama iso työnantaja siis. Nämä kaverit sitten puhuivat ja juorusivat sitä baarissa seuraavana viikonloppuna.

Ja tässä puhutaan kolmikymppisestä miehestä. Ei mistään just ja just täysikäsestä.

• yyyyyy
        s_h_ kirjoitti:

Niinpä. Mulla oli hirveän vaikea tilanne siinä vähän yli parikymppisenä. Mut raiskattiin, ja menin siitä aika ... huonoon jamaan. Muutaman kuukauden toimin just niinkuin toikin ohje kuului, menin ympäri kaupunkia, enkä välitänyt muiden puheista. Mut ihan oikeasti; hain kyllä sitä syliä, joka olis ollut turvallinen ja ihan jotain muuta kuin se mun kokemus. Ihastuin yhteen tyyppiin vähän. Sekin vaikutti kuin olis ihastunut minuun. Nähtiin vaan baarissa, ja sen jälkeen hänen kämpillä.
        Sit kuulin muutaman tapaamisen jälkeen, miten hän oli puhunut mun pomolle ja työkavereille (!), että olen ihan hirveä huora. Sama iso työnantaja siis. Nämä kaverit sitten puhuivat ja juorusivat sitä baarissa seuraavana viikonloppuna.

Ja tässä puhutaan kolmikymppisestä miehestä. Ei mistään just ja just täysikäsestä.

No usein jätkien puheissa KAIKKI naiset ovat "horoja"... Ongelma on siinä, että naiset suhtautuvat tähän kuten muihinkin asioihin ihan liian vakavasti.

Ja nainen on "horo" myös, vaikkei antaisikaan. :) Etenkin silloin.

• ajook

Tulipas nyt niin monta kysymystä, etten kyllä osaa kuin yhteen vastata:

"Miksi se yleensäkin on niin, että nainen antaa ja mies saa?"

Siksi, että nainen käytännössä saa varmasti, vaikka suorilla ehdotuksilla. Miehen saaminen on taas todella paljon kiinni omasta taidosta, tuurista ja naisén antamisesta. Eli ulkonäöltään "keskitasoinen" nainen pääsee helposti pukille hyvännäköisen miehen kanssa, sen sijaan hyvännäköinen mies joutuu tekemään töitä saadakseen edes välttävän näköisen.¨

Toivottavasti selvensi.

• sehän menee silleen et mulle pitää ja saa antaa samantien mut muille ei sit koskaan :) Siis mä tunnen henk.kohtaisesti ainoastaan 2 sellasta muijaa joita en pystyis ottaan kovin vakavasti seurustelumielessä 'kevytkenkäisyyden' vuoksi ja kumpikin on tapauksia:joka vitun kk menkat myöhässä ja aina on vähintään 2-3 potentiaalista isukkiehdokasta,ikää - 20v ja laskut eri hoidoista menny sekasin jo monta vuotta sitten jne.jne. Normaali kohtuu railakastakin bile-elämää viettänyt muija ei mua haittais vitunkaan vertaa mut joku roti sentään täytyy olla tossakin jutussa,mä en todellakaan oo niin naivi että kuvittelisin ettei jossain vaiheessa alkais haluttaan muitakin ihmisiä (kummallakin) ja jos kynnys hypätä ekan pikkasenkin baarissa vonkaavan äijän matkaan on täys nolla niin juttu on tuhoon tuomittu jo heti alkumetreillä.

• joku vaan

Vitsihän on niin että jos jostakin ihmisestä haluaa eroon niin keksii kaikkein kivuliaimman asian mitä tulee mieleen ja sitten heittää sen päin naamaa. Jos haluaa pelkkää seksiä ja löytää sellaisen naisen jolta saa helposti. Niin loppujen lopuksi siitä hankkiudutaan eroon kutsumalla lumpuksi etc.

Omasta puolestani voin sanoa että jos olen etsimässä pitkäaikaista suhdetta niin _en_ halua odottaa kuukausia seksiä koska se nyt sattuu olemaan lähes yksi ainoista asioista mistä tiedän että nainen on tosissaan eikä vain tylsyyden takia roiku mukana. Jos en ensimmäisen viikon aikana saa seksiä niin otan mieluummin sen riskin että lemppaan kiinnostuneen ujon tytön, kuin sen että kasaan itselleni sydänsuruja sen takia että joku ajattelematon ei keksinyt mitään muuta tekemistä. En minä halua naista joka hyppää kenenvaan kanssa sänkyyn, minä haluan naisen joka on minulle lunttu ja kaikille muille miehille kylmä narttu ;)

• aaa

ajattelin juuri näin olessani sinkku. Että jos nainen ei ekalla viikolla anna niin saa mennä, mutta sitten tulikin yks nainen joka ei antanut kuukauteen ja ollaan nyt seurusteltu 2v

• -QueenOfHearts-

Jos "pihtaamisesta" haukutaan niin kyllä se silloin johtuu siitä että miestä ottaa päähän ettei saanut. Sellainen haukkuminen pitää vain kestää.

Vähän itsekunnioitusta nainen!!!! Omilla ehdoilla, mikä tuntuu hyvältä!

• Meloni81

..osuit naulan kantaan! :)

• Aikuinen mies

Samaa sarjaa kuin että miehet haluaa että naisilla on silikonit(yli 90% EI halua). Naiset keksivät itselleen ihmellisiä sääntöjä ja sitten kyselevät miehiltä että miksi näin pitää olla. Mulle saa antaa ihan koska vaan, ja niin kai useimmille muillekin.

• yyyyyy

Naiset ottavat ihmissuhdekuviot ihan liian vakavasti... Pelkäävät kuollakseen erilaisten "maineiden" kertymistä. Oikeasti aika harva mies on tietoinen saati edes kiinnostunut jonkun naisen "maineesta" tai antaa sen vaikuttaa suhtautumisessa kyseiseen naiseen.

Ehkä enemmän kyse on kuitenkin siitä, että naiset pelkäävät toisten naisten mielipidettä.

• Miekkonen, 22

... asenteesi tarkoittaa, että olet aktiivinen miestä kohtaan. Et siis kuulu niihin naisiin, jotka haluavat olla pelkkiä näyttelyesineitä, jotka kuuluu iskeä? Kuinka aloitteellinen olet? Mua ei kiinnosta yhtään naiset, jotka suhtautuu sängyssä miehiin tyyliin "tyydytä itsesi minulla". Voi voi, naiset, ei se ole niin helppoa. Se on naisen tehtävä tyydyttää mies. Jos nainen haluaa toimia miehen elävänä masturbaatiovälineenä, se suhteen alku loppuu kyllä siihen.

Voin kertoa teille naisille pienen salaisuuden. Ei kannata turhaan kehuskella sänkytaidoillaan, jos mies saa kanssanne siemensyöksyn. Katsokaas, kun orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi täysin eri asiaa. Esimerkiksi itse olen saanut orgasmin vain kahden naisen kanssa, kun niitä naisia on ollut tähän mennessä noin kymmenen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe