anoppi

tunkee

muutin mieheni luo jokin aika sitten. hän oli asunut jonkin aikaa jo yksin poikamies poksissaan ja ymmärrän kyllä että hänen äitinsä kävi siellä siivoamassa ja hakemassa pyykit.
Mutta kun hänen äitinsä tekee sitä vieläkin!
kerran rupesi siinä tiskailemaan, me poistuimme kauppaan. takasin tullessamme, anoppi oli lähtenyt. ja saanut siivouksen valmiiksi... keittiön kaapin järjetys oli muutettu!olin juuri pari päivää sitten repinyt yhden kaapin sisällön laatikkoihin ja tarkoituksena siirtää pois, niin anoppi oli sullonut ne takasin!ja jauhot ym. oli ihan eri paikassa! raivostuttavaa!!
toivottavasti tämä ei toistu.. ja olihan se joitain mattojenkin paikkaa vaihdellut!
menis omaan kotiinsa muuttamaan järjestystä! no toivottavasti anoppi pian ymmärtää että minä nukyään asun myös siellä, ja minä olen nyt se nainen siellä talossa ja minä&mieheni päätetään kaapin paikka, ei hän!
T:sietokyvyn rajalla

8

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään

teit sen selvääkin selvemmäks meille, mut miten olis hänelle, voisko sanoa nätisti tuommoselle äityliressukalle

• yksi miniä

ei varmaa ollu tarkotus sua loukata. hän äitinä vaa on tottunu hoitamaa poikaansa tämän syntymästä asti eikä oo jotenki tajunnu ettei enää tarvitse hoitaa kun sinä asut nyt asut siellä ja hoidat häntä :)
      sano anopillesi ystävällisesti, että sinä tahdot siivota ja laittaa kodin kuten haluat kun siellä nyt asut ja ettei hänen enää tarvitse.

• sinun emännöintisi

...pojan taloudessa? Kuukausia, viikkoja, päiviä?
        Ajattelin vain, että jospa morsmaikkujen ohimarssi on jatkuvaa, niin että anoppiressu ei aina tiedä, onko nyt siivoustaitoinen morsian vai pelkkä prinsessa.

• ymmärrä

"hän oli asunut jonkin aikaa jo yksin poikamies poksissaan ja ymmärrän kyllä että hänen äitinsä kävi siellä siivoamassa ja hakemassa pyykit."

En todellakaan ymmärrä moista. Näin ollen en voi ymmärtää myöskään sitä mitä nyt tapahtuu.

Olen itse kahden nuoren aikuisen äiti ja anoppi.

• poissa kotoa

Kun kerran lähtee omiin oloihinsa, niin hoitaa itsensä.
        En äitinä iki maailmassa menisi pesemään aikuisen poikani tiskejä tai pyykkejä.
        Jos kerran on sitä mieltä, että pärjää maailmalla, niin kyllä noin alkeellisest asiat pitää olla hanskassa ennen kuin lähtee.

Kotioloissakin aikuiset ihmiset hoitakoot itsensä. Mikä piika äiti on?

• Vaakuna

Tarkoittanet, että sinä määrät kaapinpaikan.

Jos mies ei osaa omalle äidilleen sanoa, jotta tämä uusi nainen hoitaa hommat niin ei se osaa kaapinpaikkaakaan sanoa !

• sulaaa

Niin on monta mieltä anopista, mulla ei ole ollu anoppia koskaan mut anopin sisko korvike siinä ihan ystäväksi pääsin ja nyt hänen haudalle vien kynttilän ja kukkia. Olisin ollu onnesta jos olisi anoppi, vielä minä sen anopin etsin jos sais uuden miehen ja sen mukana anoppi.

• antaa akkain määrätä

Ilmeisesti peräkammarin poika luulee, että naisten tulee taistella oikeudesta palvella häntä. Paras voittakoon.
        Mikä on voittajan osa? Pyykkiä, tiskiä ja siivousta.
        Oi, mikä palkinto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe