Van halen?

perjantaina

Mikä Van halenin biisi soi perjantaina Radio Cityssä noin klo 19? Siinä laulettiin jotain walking in the street tai sinnepäin.. Apua! Siinä oli tosi hieno melodia. Enkä ole varma esittäjästä, mutta kuulosti ainakin Van halenilta. Toivottavasti joku pystyy auttamaan pöhlöä!

11

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deena78

En tiedä onko hakemasi mutta Van Halenilla on sellainen kappale kun Dancing in the streets (Diver Down levy).

• perjantai...

Ei ollut se biisi, harmi!

• yks hailee
        perjantai... kirjoitti:

Ei ollut se biisi, harmi!

Oisko David Lee Rothin uudelleen lämmittämä kasaribiisi "Dancing in the street", minkä Mick Jagger ja David Bowie coveras.

• perjantai
        yks hailee kirjoitti:

Oisko David Lee Rothin uudelleen lämmittämä kasaribiisi "Dancing in the street", minkä Mick Jagger ja David Bowie coveras.

Joo, te tarjootte nyt sitä yhtä biisiä koko ajan. Mä epäilen, että siinä biisissä saattoi laulaa ennemmin se Hagar.. Tai sitten se on ihan joku muu bändi, who knows. Ois kyllä kiva tietää!

• Deena78
        perjantai kirjoitti:

Joo, te tarjootte nyt sitä yhtä biisiä koko ajan. Mä epäilen, että siinä biisissä saattoi laulaa ennemmin se Hagar.. Tai sitten se on ihan joku muu bändi, who knows. Ois kyllä kiva tietää!

vinkkejä. Minulla on tuossa kaikki Van Halenin levyt, vaikka en nyt mikään fani olekkaan. En viittis siis kaikkia kuunnellakkaan =)

• perjantai
        Deena78 kirjoitti:

vinkkejä. Minulla on tuossa kaikki Van Halenin levyt, vaikka en nyt mikään fani olekkaan. En viittis siis kaikkia kuunnellakkaan =)

Muistaakseni ei ainakaan mikään kovin iloinen teksti ollut... ehkä jotain
        you give me pain..
        I walk in the street... tai I'm walking the street. Ja sitten tietty toi Street-juttukin alkoi jo epäilyttää.. mikä muu kuulostaa.. sheet.. Meneekös vähän vaikeeks muuten???
        Sitten se saattoi olla joku muukin esittäjä, koska se soitto oli tämän päivän.. (ja mitä se sitten on, heh) tyyliä.
        Tarkistin tossa aikasemmin Van Halenin sivuilta, ettei niiltä ois tullut mitään uutta vähään aikaan.Se on ainakin varma, ettei kuulostanut siltä Davidilta jota tossa aikasemmin tarjottiin. Kitaristi oli kyllä eniten Van Halenia (jos ei sitten joku matki oikein hemmetin tarkkaan, pöh)
        Hitto, että harmittaa nuo pahuksen radiot, kun ei niissä kerrota esittäjiä.

• perjantai
        Deena78 kirjoitti:

Unohdin mainita että se ei siis ole se Mean street myöskään. Oon jo itekin kuunnellut himpun verran näitä.
        Tosi ärsyttävää! No, jatketaan.. toivossa on hyvä elää!

• Zakk W

Oliskohan se Van Halenin tekemä cover-biisi Pretty Woman?

• perjantai

Se ei ollut mikään noin tuttu. Niin, mistä sitä tietää mikä mulle on tuttu, höh!
        Mutta ei mikään vanha hittilämmitys kuiteskaan.

• oksajo-m

Biisi voisi olla "Girl gone bad" siinä lauletaan "Working on the street".

• perjantai

Biisissä, jota yhä etsin epätoivoisesti lauletaan kertosäkeessä tuota street juttua. Ihan kiva, että joku vielä yrittää auttaa. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe