miesryhmät

kyllästynyt

Kirjoitus koskee mihiä ikäryhmässä 45 - 55v.
Ei tämä paikka ole normaalia rehellistä ihmistä varten, täällä on vain miehiä (varmasti naisiakin, niistähän en minä tiedä) jotka ovat joko varattuja tavalla tai toisella, asuvat jonkun kanssa, seurustelevat tai ovat jopa naimisissa, vaikka unohtavatkin sen etsiessään "iloa" elämään.
Toinen iso ryhmä alkoholin suurkuluttajat, en minä ainakaan jaksaisi katsella jokailtaista juopottelua. Puheet aina viinassa, missä juotiin ja minkä verran.
Mielenterveysongelmaiset - monasti vaikuttavat aluksi ihan fiksuilta, sitten tulee mitä kummallisimpia juttuja, katoavat, palaavat, ihme sselituksiä.
Vainoajat, kuvittelvat omaisuudekseen muutaman viestin perusteella.
Seksiseuranhakijat - niitä riittää, oma vaimo pihtari jne.
Pullistelijat; joilla on vain tarkoitus kerätä omaa egoa nostavai juttuja, kehuvat omaisuudellaan, koulutuksellaan, milloin milläkin, yleensä vielä puppua suurin osa.

Puolisen vuotta meni - jokunen hyvältä tuntuva alku, mutta kaikki ikävä kyllä kuuluivat edellämainittuihin ryhmiin.

31

2176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsestäsi

naikkonen....

• kyllästynyt

Ilmeisesti tunnistit itsesi! Mihin ryhmään kuulut?

• mies*

Olen kyllä roimasti alle 45v mutta tuo vainoajat huvittaa, kun usein sattunut kohdalle nainen joka mainitsee, että "kun se ex-mies vainoaa/vainosi häntä" =D

Suoraansanottuna näillä ei taida miehet vainota muualla kuin omissa mielikuvituksissa.

• kyllästynyt
        mies* kirjoitti:

Olen kyllä roimasti alle 45v mutta tuo vainoajat huvittaa, kun usein sattunut kohdalle nainen joka mainitsee, että "kun se ex-mies vainoaa/vainosi häntä" =D

Suoraansanottuna näillä ei taida miehet vainota muualla kuin omissa mielikuvituksissa.

Kyllä vain, täälläkin: olipa tosi vaikeeta päästä eroon kahdesta roikkujasta vaikka kuinka sanoin, ensin kauniisti ettei kiinnosta sitten piti jo tosissaan koventa. Vieläkin ovat jatkuvasti olleet sivulleni kurkkimassa.

• vähättele
        mies* kirjoitti:

monilla on kyllä dogumenttia lääkäriä/käräjiä myöten vainoajista,ruumiillisesta- ja henkisestä väkivallasta.Älä vähättele asioita,joista et tiedä mitään.

• mies*
        vähättele kirjoitti:

monilla on kyllä dogumenttia lääkäriä/käräjiä myöten vainoajista,ruumiillisesta- ja henkisestä väkivallasta.Älä vähättele asioita,joista et tiedä mitään.

Omien kokemusten perusteella on tullut vain näistä naisista selväksi, että kuka hemmetti näitä rupee "vainoamaan".

Tokihan voi oikeitakin tapauksia olla, mutta juju taitaa olla siinä, että nainen yrittää viestittää uudelle miehelle sitä että minähän olen oikee kultakimpale, kun minua vainoo ex-miehet joka puskassa.

• kommentti vain
        kyllästynyt kirjoitti:

Kyllä vain, täälläkin: olipa tosi vaikeeta päästä eroon kahdesta roikkujasta vaikka kuinka sanoin, ensin kauniisti ettei kiinnosta sitten piti jo tosissaan koventa. Vieläkin ovat jatkuvasti olleet sivulleni kurkkimassa.

mitä väliä sillä on, vaikka ne käykin sivullasi katsomassa? mitä pahaa se on? Lähestymiskieltoko siitä pitäis langettaa? Ei hyvä jumala, poista se profiilis, jos tuollainen jo ahdistaa. Naisena en voi muuta sanoa, kuin että tuo menee jo pahasti yleistämisen puolelle, että kaikki miehet olisi sellaisia. Höpön löpö! Jotkut sitten tekee tikusta asiaa. Sulla on siellä sellainen valikko, josta pääset torjumaan näitä ei-haluttuja profiileja. Taitaa oikeesti olla niin, että nainen on suurempi ongelma tälle ns. "vainoajalle". Anteeksi nyt vaan. Jos ei ole valmis ottamaan vastaan kaikennäköisiä viestejä, niin ehkä on parempi jättää profiilit tekemättä.

• vähättele
        mies* kirjoitti:

Omien kokemusten perusteella on tullut vain näistä naisista selväksi, että kuka hemmetti näitä rupee "vainoamaan".

Tokihan voi oikeitakin tapauksia olla, mutta juju taitaa olla siinä, että nainen yrittää viestittää uudelle miehelle sitä että minähän olen oikee kultakimpale, kun minua vainoo ex-miehet joka puskassa.

älä edelleenkään vähättele.Jollakin naisella saattaa olla taustalla tapaus,exä vainonnut ja siitä voinut jäädä epäilys yms.jatkoonkin luottaa miehiin.Minullakin oli aikoinaan mies,jolla 2 luonnetta.Muut näkivät vain sen vieraskoreen joka äidin toivevävyn.Mutta todellisuus kotona oli yhtä helvettiä.Arvatenkin sinä seuraavaksi syyllistäisit minut.Mutta olin uhri.En jaksa tästä aiheesta enempää.Se kaikki painajainen on jo takana.Ja exällä uusi netistä löytämänsä nainen.

Vainoamisesta minulla on poliisia myöten dogumenttia(hän vainosi minua vielä senkin jälkeen,kun olin muuttanut pois).Tuntuu siis pahalta kuulla heti vähättelyä vainoajista.Jos sinulla ei ole kokemusta,älä puhu asioista mistä et tiedä mitään.

Kyllä ne hirveydet minullekin joskus tulevat mieleen,kun joku vainoaja(tässä tapauksessa vonkaaja)jankuttaa ja alkaa uhkailla,kun en suostu yhteenkään tapaamiseen.Tällaisia hullujakin ikävä kyllä on tuolla netissä.

• kyllästynyt
        mies* kirjoitti:

En puhunut exmiesten vainoamisesta, vaan tällä foorumilla esiintyvistä. Miks ihmeessä miehet eivät voi uskoa, etten ole kiinnostunut heistä kun olen sanonut asian asivan selvästi.
        Viestittely tosin loppuu kun painan torjuntanappia, mutta sitten kuin kiusalla käydään sivullani päivittäin. Toiselle vielä annoin email osoitteen ja sinnehän tuli viestiä jos minkä moista ja puhelimeen tekstareita kun en enää vastannut. Loppuivat vasta kun uhkasin lähestymiskiellolla.
        Ei nämä aivan terveiltä vaikuta.

• Lähestymiskieltoja pakettiin
        kyllästynyt kirjoitti:

En puhunut exmiesten vainoamisesta, vaan tällä foorumilla esiintyvistä. Miks ihmeessä miehet eivät voi uskoa, etten ole kiinnostunut heistä kun olen sanonut asian asivan selvästi.
        Viestittely tosin loppuu kun painan torjuntanappia, mutta sitten kuin kiusalla käydään sivullani päivittäin. Toiselle vielä annoin email osoitteen ja sinnehän tuli viestiä jos minkä moista ja puhelimeen tekstareita kun en enää vastannut. Loppuivat vasta kun uhkasin lähestymiskiellolla.
        Ei nämä aivan terveiltä vaikuta.

Tässä nyt on tyypillinen "vainottu" ! Itsekkin uhkaa heti lähestymiskiellolla jos käy profiilillaan. Äkkiseltään näyttäisi siltä että "vainoojasta" on tullut "vainotun" uhri selkeästi? Voi herranenaika, kyllä sitten lähestymiskieltoja riittäisi jos niitä noin vaan jaeltaisiin ? No sitkeästi tää vaan väittää "vainoilusta" ! Kerrohan nyt sitten yksi esimerkki niin vois päätellä onko tosiaankin psykiatrille asiaa! Kaikki ihmiset ei vainoa kaikkia vaikka kiinnostusta osoittaakin ja tosiaan profiililla käynti ei ole laitonta se on enemmänkin tään homman ydin!
        No jos et kerro, kertoo se Sinusta kyllä paljon ! Vainotut ovat usein kovin kovin herkkähipiäisiä !

• kyllästynyt
        Lähestymiskieltoja pakettiin kirjoitti:

Tässä nyt on tyypillinen "vainottu" ! Itsekkin uhkaa heti lähestymiskiellolla jos käy profiilillaan. Äkkiseltään näyttäisi siltä että "vainoojasta" on tullut "vainotun" uhri selkeästi? Voi herranenaika, kyllä sitten lähestymiskieltoja riittäisi jos niitä noin vaan jaeltaisiin ? No sitkeästi tää vaan väittää "vainoilusta" ! Kerrohan nyt sitten yksi esimerkki niin vois päätellä onko tosiaankin psykiatrille asiaa! Kaikki ihmiset ei vainoa kaikkia vaikka kiinnostusta osoittaakin ja tosiaan profiililla käynti ei ole laitonta se on enemmänkin tään homman ydin!
        No jos et kerro, kertoo se Sinusta kyllä paljon ! Vainotut ovat usein kovin kovin herkkähipiäisiä !

Onko sinun mielestä tervettä lähellä lähes sata viestiä vaikka olin sanonut ettei hän kiinnosta minua! Soittoja tuli kymmeniä, tekstareita en edes jaksanut laskea.
        Minkälainen ihminen mahdat itse olla jos tämä on mielestäsi normaalijärkisen miehen tapa toimia.
        Kyllä tuo kaikkien muiden mielestä on vainoamista.

• joojoo
        mies* kirjoitti:

"Suoraansanottuna näillä ei taida miehet/naiset vainota muualla kuin omissa mielikuvituksissa."

Ihan hyvin sanottu. Erittäin, kun joku vielä sokeasti rakastuu omissa mielikuvituksissa ja luule, että toinen puoli vainoa.

• Lähestymiskielto ei ratkaisu
        kyllästynyt kirjoitti:

Onko sinun mielestä tervettä lähellä lähes sata viestiä vaikka olin sanonut ettei hän kiinnosta minua! Soittoja tuli kymmeniä, tekstareita en edes jaksanut laskea.
        Minkälainen ihminen mahdat itse olla jos tämä on mielestäsi normaalijärkisen miehen tapa toimia.

No vasta nyt kerroit tuon !
        Tuohon löytyy s-postissa lääkkeet - estä ne viestit !
        Puhelimessa voi sen tehdä myös - estä ne !
        Ja profiilissa myös - estä ne !
        Eli summasummaarum sellainen ihminen olen !
        Ei tänne kannata "tyhmyyttään" tulla valittamaan !
        Ota nyt nää neuvot käyttöön , niin viestitysrumba loppuu !
        Äläkä kysele millaisia muut on - kysele millainen itse olet ?

• ellimaarit
        Lähestymiskielto ei ratkaisu kirjoitti:

No vasta nyt kerroit tuon !
        Tuohon löytyy s-postissa lääkkeet - estä ne viestit !
        Puhelimessa voi sen tehdä myös - estä ne !
        Ja profiilissa myös - estä ne !
        Eli summasummaarum sellainen ihminen olen !
        Ei tänne kannata "tyhmyyttään" tulla valittamaan !
        Ota nyt nää neuvot käyttöön , niin viestitysrumba loppuu !
        Äläkä kysele millaisia muut on - kysele millainen itse olet ?

tällainenko tämä maailma on, kun toiset tekee väärin, on sinun asia keksiä keinot estääksesi sen
        tällälailla tavallaan vapautetaan ihmiset tekemään mitä vain välittämättä toisista
        eikö maailma ole jo tarpeeksi paha muutenkin, vieläkö pitää pahemmaksi muuttu
        miksi aina keksitään estoja, eikä edes haluta lopettaa pahuutta

• maailmamme
        ellimaarit kirjoitti:

tällainenko tämä maailma on, kun toiset tekee väärin, on sinun asia keksiä keinot estääksesi sen
        tällälailla tavallaan vapautetaan ihmiset tekemään mitä vain välittämättä toisista
        eikö maailma ole jo tarpeeksi paha muutenkin, vieläkö pitää pahemmaksi muuttu
        miksi aina keksitään estoja, eikä edes haluta lopettaa pahuutta

Kyllähän pahuutta yritetään estää tapahtumasta.
        Katsoppa vain kuinka tarmokkaasti amerikan yhdysvallat=USA tekee sen! Jokainen joa ei ole samaa mieltä on siis vihollinen !
        No onneksi tälläistä ei ole meillä, olisi se vanhuksille , lapsille ja naisille aika tuhoisaa vrt. Afganistan ja Irak, jotka USA on vapauttanut "kaikesta pahasta"!
        Mutta siis tälläisessä se siemen on , epäillään, syyllistetään ja vaikka mitä !
        Ja kyllä on hyvä, että on estomenetelmät ja niiden käytön opastus kaikissa mainituissa välineissä, se lopettaisi tollasen "vainoharhaisuuden", jos niitä käytettäisiin ja vaivauduttaisiin niihin perehtymään enemmän, kun lähtemään "vainoojien" leikkeihin mukaan !

• ruksi tuutuun
        kyllästynyt kirjoitti:

Niin siis kaikissa ohjelmissa ja laitteissa on nykyisin keinot tuohon !
        Käytä energiasi opiskeluun , älä itsesi naurettavaksi tekemiseen !

• samaa mieltä
        kyllästynyt kirjoitti:

kanssasi, että kyllä se on vainoamista , jos ei kerralla usko,ettet ole kiinnostunu ja jätä rauhaan. Älä välitä,jos joku väittää vastaan.
        Olet aivan oikeassa.

• myös samaa mieltä
        kyllästynyt kirjoitti:

Vainoamista jos ei usko,ettei kiinnosta ja kielloista huolimatta ottaa yhteyttä!

Ahdistelua.

• minä

Yhden naisen miehet puuttuivat luettelosta.
      Jos tällaista täytyy toitottaa kertoo se kyllä sairaasta mustasukkaisuudesta, juuri tällaiset vahtii online/offline tiloja.
      Itsestään selväähän se kunnon parisuhteessa on, mutta jos sitä liikaa tuodaan esille on joku asia vinossa, pahasti.
      Eikä se yksikään ketään voi omistaa! Edes sitä yhtä.

• Voisko auttaa...

Jos tälläiset sitten kuitenkin vaan "ohitettaisiin" ? Lähestymiskieltoja...
        Vaikka vaan profiililla käy torjuttu henkilö ?
        On muuten vaikeaa etukäteen tietää siis ennenkuin avaa profiilin pitääkö ihminen avaajasta ?
        Oikeesti ne profiilit on julkisia ne on sinne luotu katseltaviksi ei ollenkaan kiusanteon välineiksi !
        Menisit ihminen ihan oikeesti hoitoon , kyllä tolle vielä jotain voi, psykiatria on huimasti kehittynyt !

• mies 48
        Voisko auttaa... kirjoitti:

Jos tälläiset sitten kuitenkin vaan "ohitettaisiin" ? Lähestymiskieltoja...
        Vaikka vaan profiililla käy torjuttu henkilö ?
        On muuten vaikeaa etukäteen tietää siis ennenkuin avaa profiilin pitääkö ihminen avaajasta ?
        Oikeesti ne profiilit on julkisia ne on sinne luotu katseltaviksi ei ollenkaan kiusanteon välineiksi !
        Menisit ihminen ihan oikeesti hoitoon , kyllä tolle vielä jotain voi, psykiatria on huimasti kehittynyt !

kenelle tuo viestisi oli tarkoitettu

• Lue
        mies 48 kirjoitti:

kenelle tuo viestisi oli tarkoitettu

Ei kannata ottaa kantaa jos ei tiedä mihin ottaisi, lue ketju !

• Suuret ikäluokat vain ikään...

Eiköhän sentään ole niin että kuulut todella pieneen vähemmistöön itse !
      Ei tolla tavoin voi julkisella foorumilla lähteä !
      Kaikki ton ikäset miehet on Sinun mielestä "vainoojia" ?
      Heti, kun joku vastaa, alat hirveen atakkin!
      Kaikkihan lukijat tunnistaa, että kyseessä on kahden ihmisen taistelu "jostain", ja häviäjästäkään ei taida enää olla epäselvää!
      Haukkumalla muita et tule itse paremmaksi !
      USKO JO !

• Lempi

Tämäkaltaisia keskustelu ei tarvitsisi käydä jos ihmiset oppisivat kunnioittamaan toistensa mielipiteitä ja hyväksymään etteivät ole niitä ainoita oikeita jollekin. Ikävä kyllä näissä jutuissa on varmasti totta paljonkin - minäkin kokenut samankaltaisia asioita.

• Mies 50

Itse kuulun tuon ryhmän keskivaiheille ja olen täältä etsinyt seuraan niin kauan kuin tämä suomi24 treffit on ollut ollut pystyssä.

Ihan tosimielellä olen vakituista seuralaista etsinyt, välillä aktiivisemmin ja välillävähemmän aktiivisesti.

Treffailtu on aika monen kanssa ja muutamien kanssa tapailtu usemminkin ja pukillekin on päässyt, tai joidenkin kohdalla, joutunut. Kaikkea se viina teettää.

Mutta ei vaan ole sellaista löytynyt jonka kanssa uskoisi sen yhteiselon onnistuvan.

Aika paljon on tuossa ikäluokassa todellisia kyynikoita jotka ovat asuneet yksinään jo vuosia. Sellaisten kohdalla homma saattaa tökätä siihen että on vääränlaiset kengät, väärä dödömerkki tai muuten vaan jokin muu yksityiskohta ei miellytä. Siinä vaiheessa viimaistään itseltäkin katoaa mielenkiinto kyseistä ihmistä kohtaan.

Samat kyynikot näyttävät pyörivän päivittäin edelleen ja voisin niitä luetella koko joukon.

Sitten on oma lukunsa naiset jotka hakevat vain panoseuraa. Niitäkin on tullut muutamia katsastettua ja paneskeltuakin mutta se ei ole se mitä haen. Totta kai se 'panoseura' on siellä taustalla tökkimässä liikenteeseen ja sehän se, meinaan 'pano', on se elämän suola, mutta haluan sen vähän eri tavalla kuin mitä se tuollaisissa hätäisissä tapaamisissa on.

Siinä pitää olla hellyyttä, kiintymystä, rakkautta ja kaikkia semmoisia hempeitä asioita joita mies ei saa julki tuoda:)

Olen tietysti seuraillut aina uusia palstalle tulevia 'sopivia' ehdokkaita ja iskenyt heti kimppuun. Mutta koska olen sellainen realistityyppi enkä pyri värittämään asioita vaan kirjoitan rehellisesti niin monesti se viestintä lopahtaa liian tylsänä. Monesti huomaa selvästi että neidolle on tullut postia enemmän kuin jaksaa lukea ja silloin alkaa valkkaamaan niitä jotka osaavat eniten hehkuttaa ja retostella.

Onpa joskus impi ilmoittanut että sinä vaikutat kyllä ihan mukavalta mutta minä nyt sovin treffit yhden toisen kanssa ja pyytää vielä toivottamaan onnea. Ihan niinkuin hyvästelisi ja se olisi sillä selvä että nyt on kumppani löytynyt. No, kyllähän ne silmät sitten yleensä aukeavat ja homman juoni paljastuu ja impi palaa profiilinsa ääreen kyynistymään.

Nyt minulla on vakavahko kirjoittelu kyynistymättömän ja uskoakseni ensikertalaisen kanssa ja uskon, toivon ja haluan että tästä syntyisi jotain muuta kuin katkeruutta ja kyynistyyttä.

Nyt tietysti sataa syytöksiä niskaan että enkö minä sitten ole kyynikko. Uskoakseni en vielä ole ainakaan sieltä pahemmasta päästä mutta kaipa sekin tässä pikkuhiljaa juurtuu...

• Ilahtunut

No voi harmi kun en ole Sinuun tutusmaan - tunnut aivan järkevältä mieheltä!

• Nimetön

joka kaltaistesi tapaan haet tyhmää, naivia ja turmeltumatonta lihaa jota voit huijata ja kusettaa mieles mukaan.
        Sen takia nämä naiset (jotka tunnistavat kaltaistesi toiminnan) ahdistavat sinua. Et etsikään vertaistasi vaan nimenomaan kusettavaa yksilöä. Kyllä koira koiran tuntee..

• Mies 50
        Nimetön kirjoitti:

joka kaltaistesi tapaan haet tyhmää, naivia ja turmeltumatonta lihaa jota voit huijata ja kusettaa mieles mukaan.
        Sen takia nämä naiset (jotka tunnistavat kaltaistesi toiminnan) ahdistavat sinua. Et etsikään vertaistasi vaan nimenomaan kusettavaa yksilöä. Kyllä koira koiran tuntee..

Oikea olisi ollut "Mä olen just kyynikko"

Tekstisi on juuri niin kyynistä kuin olla voi.

Turmeltumatonta viisikymppistä - on sulla kielikuvat. Huh huh.

• kun lähtee soitellen

Sotaan !
      "Katajaan kapsahdit, kun kuuseen kurkotit", kyllä tuohon ikäryhmään mahtuu rutosti ihan hyviä miehiä!
      Mahtuu ihan hyviä naisiakin !
      Mutta ikävä kyllä Sinun kaltasia "itkijöitä vainoojista" kyllä myös riittää!
      Tosin jutuista paljastuu, että sama henkilö on kyseessä, katkera "ikävä ihminen" !

• pahimpia

Onnenonkijoita !
        Saa kai tälläisen torjua !
        Tule mies esiin ja kerro tään nimimerkki ???

• yksinhuoltajalla

Miehellä on kuule vähän toisenlaiset jokapäiväiset murheet kuin Sinulla!
      Silti ikäryhmä osui ja upposi!
      Sattuu....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe