Oltiin porukalla bilettämässä ja oli toosi hauska ilta kun vieläpä ihastuksenikin oli paikalla!:) Mutta eipä ollutkaan enää hauskaa siinä vaiheessa kun sain tietää että aivan kännissä ollut ihastukseni oli lähtenyt yhden horoämmän matkaan...! Ja "vaikee" arvata mitä varten..Varsinkin kun tietää sen horon "tavat".
Tähän jätkään oon kyllä aika pettyny (vaikka tekikin näin ihan kännissä ja vaikka se on toisaalta kyllä toistaseks vapaa). Järki sanoo, että pitäis yrittää päästä näistä tunteista eroon, mutta sydän sanoo ihan muuta, vaikka saikin kolhun. Ja sitä horoa lähinnä säälin.. Eläköön rauhassa loppuelämänsä 1-illan suhteineen kun ei muutakaan saa!;)
Ärsyttävintä on että luultavasti joudun tulevaisuudessakin tilanteeseen, jossa minä ja ne molemmat ollaan paikalla..En nimittäin tiedä, miten reagoin siinä tilanteessa..
Vituttaa...
6
999
Vastaukset
- ihmisten elää
ja elä sä omaa elämääs.Vai joku horoämmä, tunnet ilmeisesti ihmisen kun olet sitä arvostelemaanki..!!
- katkera!!
Älä hauku muita josset ole valmis tekemään itse mitään..Puhu pojan kanssanssa.Suahan katotaan ihan kieroon ja pidetään täytenä pentuna jos menet yhtäkkiä räyhää niille/sille jossain bileis..
- alkuperäinen kirjottaja
No en kyllä mistään räyhäämisestä (tai mistään muustakaan niin dramaattisesta) mitään puhunu..XD Haloo..xD Puhumisella olikin tarkoitus asia hoitaa..
Jos "mitään" tarkottaa naimista (joka bileiden jälkeen eri jätkän kanssa kuten tässä tapauksessa-Huom. tunnen siis tytönkin) niin en todellakaan "ole valmis tekemään itse mitään"!:D
On sitä muitakin keinoja saada jätkä, kuin rynnätä heti sänkyyn..Mut eipä siinä mitään..jokainen omalla tavallaan, mut horoilu ei oo mun juttu..;)
Ja tässä kyseisessä "jutussa" on muutenkin muutamia pikku esteitä..
Joulumieltä!;)
- horottelet?
Mikä sinä olet toisia horoiksi haukkumaan?Etkö voi vain hyväksyä sitä, että tämä "horo" on vain hottiksempi pakkaus kuin sinä? Kyllä ihastuksesi olisi sinuun jo tutustunut monta kertaa, jos olisi susta kiinnostunut.
Katkera olet, et saa edes yhdenyön seuraa..puhumattakaan pidemmästä..- alkuperäinen kirjottaja
Voi kuule, Ei se ole siitä saamisesta kyse..:D Voin kyllä ihan rehellisesti sanoa että yhdenyön seuraa olisi ollut silloinKIN tarjolla, mutta kun kaikkia ei sellanen kiinnosta..Vaikkakin siinä tilanteessa olisin ehkä voinut tehdä poikkeuksen ja lähteä uhastukseni kanssa "jatkoille"..;) Varmasti olisi lähtenytkin. Tunnemme kyllä toisemme, kun et sitä sattumalta näytä tietävän. Itse taidat kuulua niihin "helppoihin nakkeihin", jotka antavat melkeen kelle- ja milloin vain.. Mutta totuushan on, että harva jätkä kiinnostuu "oikeasti" (=haluaa seurustella tms.) jakorasioista vaikka sellaiset heitä 1-yön juttuna kiinnostaaakin (ja sehän yleensä jää siihen..).
Ja siihen horoasiaan..: Horoksi voi mielestäni kutsua tyttöä, joka lähtee joka kerta bileistä tms. eri miehen matkaan.
Niin, ja meinasin unohtaa: harmiksesi on pakko vielä kertoa, että kyllä sitä pitempiaokaistekin seuraa on ollut tarjolla ihan riittävästi!;) - Haltiatar
alkuperäinen kirjottaja kirjoitti:
Voi kuule, Ei se ole siitä saamisesta kyse..:D Voin kyllä ihan rehellisesti sanoa että yhdenyön seuraa olisi ollut silloinKIN tarjolla, mutta kun kaikkia ei sellanen kiinnosta..Vaikkakin siinä tilanteessa olisin ehkä voinut tehdä poikkeuksen ja lähteä uhastukseni kanssa "jatkoille"..;) Varmasti olisi lähtenytkin. Tunnemme kyllä toisemme, kun et sitä sattumalta näytä tietävän. Itse taidat kuulua niihin "helppoihin nakkeihin", jotka antavat melkeen kelle- ja milloin vain.. Mutta totuushan on, että harva jätkä kiinnostuu "oikeasti" (=haluaa seurustella tms.) jakorasioista vaikka sellaiset heitä 1-yön juttuna kiinnostaaakin (ja sehän yleensä jää siihen..).
Ja siihen horoasiaan..: Horoksi voi mielestäni kutsua tyttöä, joka lähtee joka kerta bileistä tms. eri miehen matkaan.
Niin, ja meinasin unohtaa: harmiksesi on pakko vielä kertoa, että kyllä sitä pitempiaokaistekin seuraa on ollut tarjolla ihan riittävästi!;)on ikää? Eipä täälä horoja ole.olen 26v ja tasan
2 yhenyönjuttua takana.Ei yhtäkään alle 5kk kestänyttä suhdetta.Ja kyllä tiedät minkälaisia typyköitä kutsutaan horoiks..Ja uskon kyllä että saisit vaikka jokapäivä tortulles toimintaa, eihän se mikään uutinen ole että miehille ei tarvi paljoa haaroja levittää kun ne jo on muna pystyssä(hyvin suuri osa ainakin).Kysymys. Miksi haukut täälä tyttöä joka lähti ihastuksesi kanssa? Ei hän mitään pahaa kai sulle ole tehnyt.Sä purkaat pahaa oloas siihen kun et ihastukselta kysyny jatkoista..Miksi et kysyny?"Voin rehellisesti sanoa että yhdenyön seuraa olis ollut silloinKIN tarjolla" tunnut lejailevan pilvissä kultaseni, laskeudu maan pinnalle.Yhden kerran panoja saa vaikka 6 illassa jos haluaa."harmiksesti on pakko vielä kertoa, että kyllä sitä pidempiaikastakin seuraa on ollut tarjolla riittävästi" sehän on mukavaa. Mulla kun ei muuta ole ollukaan kun niitä jotka haluavat muutakin kun yhenyön juttun ja ettei väärinkäsityksiä tule niin olen ollut sinkku viimeksi vuonna -97.Ei sun täälä tarvi todistella että sulla on ulkonäköä.Se varmaan riittä että puhut sille ihastukselles ja mikäli ulkonäkö ja järki on kohdallaan niin saat varmasti hyänet itselles( ja mikäli te olette vapaita)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261