atoopikko iholle gerard`s gla atipica?

fontsi

onko kenelläkään kokemusta kyseisestä atooppikko iholle tarkoitetusta ihonhoitosarjasta?

2

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkkäiho

No olen kyllä käyttänyt kyseistä sarjaa. Mulla on ollut puhdistusmaito, kasvovesi, peeling ja kasvonaamio. Ihoni ei ole atooppinen,vaan kärsin ruusufinni ihotaudista, joka aiheuttaa ihon hilseilyä ja kuivumista, ja muutenkin ihoni on herkkä ja pintakuiva. Jos ei se ihan suoraan auttanut, niin ei pahentanutkaan. Peeling on oikein hyvä. Iho on pehmeä sen käytön jälkeen.

• spiritkid.

Olen käyttänyt, enkä voi erityisesti suositella atooppisesta/ärtyneestä ihosta kärsivälle: sarja sisältää jopa säilöntä-ja hajuaineita!
      Käytin sarjaa kesällä jonkin aikaa, kun joku sitä niin täällä netissä suositteli. Kerrottakoon, että viimeiset pari vuotta olen kärsinyt todella pahasta atooppisesta kuivuudesta varsinkin kasvoissa:talvisaika on ollut yhtä veristä tuskaa ja kutinaa, mistään apteekin tuotteista ei ole ollut helpotusta, kortisonia lukuunottamatta.

Itse löysin, Luoja kiitos, itselleni sopivan sarjan, jonka avulla ihoni on jopa tähän vuodenaikaan (joulukuussa) pehmeä ja terve- ei enää rusina tai tulehtunut verinen mössö. Suosittelen sitä EHDOTTOMASTI kaikille atoopikoille, herkääihoisille ja allegisille - jos haluat huolehtia itsestäsi, niin hyviä tuotteita on olemassa. Sarja on nimeltään Dr:Baumann, ja sitä myydään kosmetologeilla. Voit tutustua tuotesarjaan ja tarkistaa saatavuuden osoitteesta http://www.dr-baumann.fi
      ja vaikkapa pyytää maahantuojalta tuotenäytteitä. Voitte siten itse kokeilla, miten tehokkaasti tuottet korjaavat vaurioitunutta ihoa.

Paras atoopikoille on SkinIdent-tuotelinja, jossa on minimoitu raaka-aineet eikä mitään iholle vieraita aineita, sensijaan runsaasti esim.lesitiiniä, keramideja ym. ym. Hinta ei ole halpa, mutta itse niin paljon ihoni kanssa kärsineenä arvostan terveyttä, ja sitä, että apua löytyi. Ihmiset ovat valmiita heittämään sumeilematta rahaa rihkamaan ja esim. viihteeseen, mutta laatutuotteiden hintaa pidetään kalliina... Come on, terveyteen kannattaa satsata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3762
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      198
      3656
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3382
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3352
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2220
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1778
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1555
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32