oletko se oikea?

-yksinäinen kettu-

"i have been lonley so long, i tought i`ll never find some one"

yksin on tarvottu teitä pitkin jo liian monta syksyä. olen yrittänyt pitää positiivista mieltä yllä, onnistunutkin siinä välillä, mutta olen niin rakkauden janoinen että mieli alkaa olla maassa.

olen kiertänyt paikat jo niin monta kertaa, että enää ei oikein huvittaisi..baarit on todellakin tullut rämmittyä liian monet kerrat. ruokakaupassakin olen pitänyt silmäni auki. tuloksetta.

olen sievä, fiksu ja huumorintajuinen, en vaadi ylimaalisia siltä oikealta, missä mättää?
tuntuu että olen maailma ainoa sinkku kun katselen kaikkia onnellisia pareja..eikö väkiluku ole parillinen?

12

1534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpäs tätä

Oletko yrittänyt Suomi24:n nettitreffien kautta?

Kai sieltä on ilmaantunut tarjokkaita?

Mikä heissä sitten on ollut yleensä vialla?

• pia82

tapasin sieltä erään tapauksen, mielestäni ilta meni loistavasti, ihastuinkin... häntä ei kiinnostanut..

• kysynpäs vielä lisää
        pia82 kirjoitti:

tapasin sieltä erään tapauksen, mielestäni ilta meni loistavasti, ihastuinkin... häntä ei kiinnostanut..

sieltä toisiakin tapauksia löytyisi, mutta onko heissä jo heidän profiilinsa/sinulle_kirjoittamansa_flirtin perusteella yleensä jotain vikaa?

Ovatko he ylipainoisia/rumia tai tyhmänoloisia?

• monnty

"Always look on the bright side of life"

Tuon piisin kun kuuntelee joka kerta kun alkaa ketuttamaan, niin johan helpottaa :)

Onhan tuo synkistelykin trendikästä ja kyllä siitäkin niitä kiksejä irtoaa, mutta kun tuon piisin pistät soimaan, niin synkistelykin tuntuu melko naurettavalta pelleilyltä... toisaalta jos monty python-huumori ei uppoa, niin se on sitten eri juttu.

• nonnii...

nyt mulla näkyy silmissä ristillä keikkuvia ukkoja ja soi tuo biisi päässä... däm juu, tää lähtee tupakalle.

• 0ldie

Vähän samoilla fiiliksillä tässä ollaan oltu liikkeellä jo pitkään...

Viikonloppuna tuli kuitenkin uutta uskoa tähän tilanteeseen, olin kaverin läksiäisissä ja paikalle oli eksynyt myös varsin viehättävä nuori nainen. Heitettiin siinä jotain läppää, ei vaan riittänyt itsellä kantti tehdä mitään kunnollista aloitetta - olisi pitänyt ... mutta hyvälle tuulelle tuosta kuitenkin tuli, aina voi törmätä uuteen tuttavuuteen kun vaan pitää silmät auki :)

(ja kohta tilanne on se, että epätoivoisesti pokailee joka ikistä vastaantulijaa ...)

• deft

"rakkauden janoinen"
      ?
      Miten pidetään ruokakaupassa silmät auki, sen tahtoisin tietää. Nimittäin, moon jatkuvasti haku päällä...ilman käytännöllisyyttä.
      Paras tapa tutustua ihmisiin on ollut koulun kautta, mutta eihän siellä nyt herranjestas mitään kärsivällisyyttä voi käyttää.
      Et sinä ole maailman ainoa sinkku, satut vain olemaan yksi monista, joilla on liikaa aikaa ja liian vähän tilaisuuksia käyttää sitä tutustumiseen. Luulemma...
      *huoh*
      :/

• Haba

Osaisitko kertoa syytä miksi näin on päässyt käymään? Onkos juttu siinä että ne miehet kaikkialla eivät ole olleet vain sun mielestä sellaisia sopivia, oikeita? Vai onko mennyt niinpäin, että sinulla kyllä kiinnostusta riittäisi, mutta ei miehillä? Et kai ole kovin pinnallinen ja vaadit kumminkin aika paljon? Selvennä nyt vähän. Meinaan esim. minä voisin olla kiinnostunut.

• samajuttu

Sama ongelma, samat mietteet.... ilman vastauksia edelleen ... kaikki mahdollisuudet kokeiltu...
      mikään ei auta. En siis halua sinua masentaa, mutta kyllä tämä on vaikeeta joskus. Ollako sinkku vai eikö olla. Ei sitä aina itse voi päättää....

• ghrf

Sinäkin taidat vaan vaatia ihan liikoja. Meinaan kyllä niitä ihmisiä löytyy vaikka miten, jos kerran on kaikenlaisia mahdollisuuksia kokeiltu.

• samanmoista
        ghrf kirjoitti:

Sinäkin taidat vaan vaatia ihan liikoja. Meinaan kyllä niitä ihmisiä löytyy vaikka miten, jos kerran on kaikenlaisia mahdollisuuksia kokeiltu.

kukaan ei kiinnostu, niin miten voit edes vaatia liikaa?? Hitto soikoon, saa sitä olla ihan sievä, ihan kiva ja elää ihan kivasti, mutta kukaan ei jostakin ihmeen kumman syystä kuitenkaan kiinnostu. Mistä se johtuu? Peiliin on katsottu, eikä sekään auta.. toivoton tapaus minä? En tiedä enää mistään mitään.. Tämä vetää mielen välillä todella maahan :(

Ja nyt sitten varmaan vastaatte mulle, että kyllä se oikea löytyy plaa plaa.. just joo.

• palkitaan
        samanmoista kirjoitti:

kukaan ei kiinnostu, niin miten voit edes vaatia liikaa?? Hitto soikoon, saa sitä olla ihan sievä, ihan kiva ja elää ihan kivasti, mutta kukaan ei jostakin ihmeen kumman syystä kuitenkaan kiinnostu. Mistä se johtuu? Peiliin on katsottu, eikä sekään auta.. toivoton tapaus minä? En tiedä enää mistään mitään.. Tämä vetää mielen välillä todella maahan :(

Ja nyt sitten varmaan vastaatte mulle, että kyllä se oikea löytyy plaa plaa.. just joo.

Olen sitä mieltä, että jos olet tarpeeksi aktiivinen, löydät kyllä - niin - ainakin jonkun lähes sopivan seuraksi itsellesi yksinäisyyttä taltuttamaan. No sitten onkin vähän eri asia, jos olet niitä jotka "eivät seurustele vain seurustelun vuoksi", mut ilmeisesti et kuulu siihen ryhmään?

Itse olen netistä löytänyt useinkin kivan kaverin. Aloittanut tapaamiset, jos hyvin käynyt, jopa seurustelun. EN todella kenen kanssa hyvänsä, mutta ilman hirveitä ennakkoluuloja kuitenkin. Kunhan on asiansa hoitava, työssäkäyvä jne. Muuten haluan olla tarpeeksi avarakatseinen, "paperilla" eli vaik netissä kun tutustuu, helposti sortuu hylkäämään jonkun pikku yksityiskohdan perusteella ihan hyvän tyypin...
        Sitä vaaraa ei ehkä olisi noissa ravintolatapaamisissa, joissa ei toisen selässä lue luonteenpiirteet, harrastukset, työ jne. jne. :)

Aktiivisuutta ja positiivista asennetta,ihmiset!
        Usko itseesi ja luota tulevaisuuteen. Itse tapasin kk sitten kivan miehen, hitaasti edeten voi tulla pitkäkin onni...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe