Huviksenneko valvotte?
Paljon yökyöpeleitä täällä?
10
1190
Vastaukset
- kun..
töitä pitäis tehdä, deadline huomenna 16 reikä reikä yhdelle proggikselle, mut inspiraatio kadoksissa...
Mielinmäärin kahvii ja tupakkaa...- inspiraation siskopuoli
Yön pimeinä hetkinä voi inspiraatio syttyä uudestaan ja saat kaiken hetkessä valmiiksi,mutta missä unet..
"Mielinmäärin kahvii ja tupakkaa"
:))) - ylellisyyttä..
inspiraation siskopuoli kirjoitti:
Yön pimeinä hetkinä voi inspiraatio syttyä uudestaan ja saat kaiken hetkessä valmiiksi,mutta missä unet..
"Mielinmäärin kahvii ja tupakkaa"
:)))johon minulla ei ole varaa - ainakaan toistaiseksi. Katsotaan sitten kun työt on tehtynä.. jospa sitä sais bonuksena vaikka hetken nukahtaa..:D
Ainiin ja kiitos! - pomo
yritäisit tehdä niitä töitä.
Ei tässä turhasta makseta. Kele. - Viesti hallinnosta
pomo kirjoitti:
Ei tässä turhasta makseta. Kele...keskijohdon pitää valvoa työntekijöitä 24h/vrk..
- se...
pomo kirjoitti:
Ei tässä turhasta makseta. Kele.siellä huutelee? Vai onko työnantajani vaihtunut? Viimeksi kun tilanteen tarkistin, pomoni näytti ihan peilikuvaltani..:D
- lempeä sellainen
Taatusti on, ilmeisesti suloisia sellaisia *iskee silmää ja pusuttelee märäks* ..
Mutta hus, hus töihin siitä tai tulee..piiskaa pepulle :D- taas työn ääressä:(
Kukas se sinä, kun tuollaisia...? Mistäs..? Okei... olin mä kyllä pikkuisen tuhma, olen kai piiskani ansainnut...
- lempeä sellainen
taas työn ääressä:( kirjoitti:
Kukas se sinä, kun tuollaisia...? Mistäs..? Okei... olin mä kyllä pikkuisen tuhma, olen kai piiskani ansainnut...
Työn ääressäpä hyvinkin ;)
Lueskelin vaan noita aikaisempia viestejä ja ajattelin bonganneeni jonkun tietyn täältä, siis ihan kirjoituksen perusteella.
Saattaahan tämä olla pelkkää mielikuvitustakin ;)
Voihan se heitellä holtittomasti mutta niinkö pahasti olen erehtynyt? - ulkopuolinen ulla
lempeä sellainen kirjoitti:
Työn ääressäpä hyvinkin ;)
Lueskelin vaan noita aikaisempia viestejä ja ajattelin bonganneeni jonkun tietyn täältä, siis ihan kirjoituksen perusteella.
Saattaahan tämä olla pelkkää mielikuvitustakin ;)
Voihan se heitellä holtittomasti mutta niinkö pahasti olen erehtynyt?Romanssia ilmassa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680