käsien pesusta

ihmettelenpä

Olen huomannut ravintoloiden miesten vessoissa tuollaisen yleisen ilmiön että tietyt maahanmuuttajaryhmät eivät juurikaan harrasta käsiensä pesua tarpeittensa tekemisen jälkeen, vaan usein palaavat hipelöimään naisia ilman turhia pesuja. Pienellä osalla suomalaismiehiä on tuo sama tapa jättää pesemättä, mutta Afrikasta tulleilla se on kaikilla. Oletteko saaneet parisuhteessa tuon hygienian tason paranemaan?

7

1431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duffel.

no mietipä nyt sitä hygienian tasoa muutenkin näissä maissa. afrikkalaisilla ja muilla etelän miehillähän on aina pieni soija päällä. saa sen hajun toki suihkuttamalla puoli pulloa dödöä joka päivä, mutta paska siellä pohjalla kuitenkin on.

• Ulkomaalainen

Olen huomannut että suomalaiset ystäväni vierastavat suihkussa käyntiä ja heille on normaalia käydä noin kerran kolmessa päivässä suihkussa.Onks tää normaalia,onks jollain ulkomaalaisella samanlaista kokemusta?Miten olette onnistuneet sivistämään suomalaisia ystäviänne/kumppanianne koko kehon hygienian tärkeydestä??

• kaivaa munia

pyörittää rukousnauhaa, sitten kaivaa nenää ja samalla kädellä tervehtii.

• kun en kehtaa kysyä.

Kun teit nämä kaikkia kovasti kiinnostavat havaintosi elikkä (ihanhan voi tutkimuseksikin sanoa tätä sun tutkelmaa), niin satuitko huomaamaan että onko se totta että heillä on myös isompi hmmm? ..siis ymmärrät mitä tarkoitan,siitä puhutaan ja tottakai panit merkille senkin asian? Älä väitä ettetkö olisi siinä pisulaarilla seistessessäsi ottanut tätkin asiaa vertailu kohteeksi? Miten kävi, huomasitko selkeää kokoeroa? Älä kainostele, me tiedetään että sinä alunperin olitkin just SIITÄ nimenomaan kiinnostunut kun ryntäilit mustien miesten perään vessaa tutkimaan heidän "käsien pesu" tapojaan ;) juu juu.

• vertailun vuoksi

Hyvä havainto, "kun en kehtaa kysyä". Sitähän se taitaa olla..

Olin vuosia stten yo-kirjoitusten jälkeen vuoden siivoojanhommissa ja veskeissä sukupuoleten erot korstuvat. Naiset pesevät kätensä, mutta heittävät paprun lattialle, jos kori täysi. Miesten roskiksessa ei ole montaakaan paprua, joten miehet eivät pese käsiään WC-käynnin jälkeen.. Yöks, hehän sentään koskettavat vehjettään.

Ja ympärileikattu on muuten tosi kaunis ja houkutteleva. Hygieenisempikin.

• olikin

että niillä olikin pienempi!! ja minä pölvästi olen aina luullut että niillä olisikin isompi? mutta semmoinen pikkusikarinpätkä ja vielä paskaisen ruskea! voi voi neguria! olla tyhmä kuin saapas ja ja vielä pienimunainen..

• ei kiitos
        olikin kirjoitti:

että niillä olikin pienempi!! ja minä pölvästi olen aina luullut että niillä olisikin isompi? mutta semmoinen pikkusikarinpätkä ja vielä paskaisen ruskea! voi voi neguria! olla tyhmä kuin saapas ja ja vielä pienimunainen..

niin-in kukahan se tyhmä taiskaan olla? ei kyllä kiinnosta tuijotella toisten ukkojen munia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe