Paras huulirasva?

rasvaton

Mikä on teidän mielestänne paras huulirasva tai voide? Itselläni kuivuu huulet varsinkin näin talvella tosi pahasti tai kun käyttää huulipunaa. Välillä melkein nahka lähtee irti :(

80

27636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tender Carea Oriflamelta

      Itse olen käyttänyt monta vuotta Tender Carea. Toimii ja sitä voi sipaista vaikka huulipunan päälle. Sitten toinen vaihtoehto on tehokas rasvaus vaikka tavallisella huulirasvalla, mutta käyttö tulee pidemmän päälle kalliiksi.

      Katso nimim. luumut... sieltä tilasin itsekin.

      • kesäkesä<3

        Yöksi Bepanthenia ja päiväksi Bevita R-huulivoidetta (HUOM! Eri kuin Bevita R-voiteet) :)
        Toimii ainakin minulla ja huulet ovat ihanan raikkaan näköset ja pehmeät!


    • eeyore4

      apteekissa myytävä Bepanthol on ehdottomasti ykkönen.. itselläni oli tosi kuivat huulet ja aina oli rohtuneet, mut ei oo enää ollut sen jälkeen kun tämän ks. merkin otin käyttöön.. =)

      • Rohtu

        ..ihan helkilöstä.
        Joillakin toimii paremmin vaseliini, mirame, labello tai jotkut apteekin huulirasvat.
        Mulla itselläni toimii labello parhaiten.
        Mirame ei toimi taas sitten ollenkaan ! :S


    • glorfindel

      Mä oon kokeillu monia huulirasvoja, mutta ehdottomasti paras huulirasva rohtuneille huulille on Blistex Lip Relief Cream sellasessa valkosessa purkissa. Kannattaa kokeilla!

      • kathon

        Minä olen kanssa kokeillut vaikka kuinka monta huulirasvamerkkiä ja alkoi jo tulla turhautuneisuuden tunne, kun mikään ei tuntunut auttavan. Sitten ostin Sokokselta Blistex-nimistä huulirasvaa valkoisessa purkissa ja sen jälkeen ei ole tuota ongelmaa enää ollut


      • Ida---

        Komppaan täysin glorfindelia. Blistexin Relief Cream on paras!


    • Adrian_N

      Eucerin Lip Repair huulivoidetta, se on hyvä :)

      • Oletkos

        Sä oot varmaan jonkin apteekin henkilökuntaa, kun vastauksissas suosittelet apteekin tuotteita.
        Farmaseutti? Itsekin apteekkilainen, siitä vaan ajattelin. :)


    • Hansku83

      Vitalis, punakeltaisessa peltipurkissa. Liekkö enää kaupassa kun tuo omani on jo jokin aikaa sitten ostettu..Riittoisaa

      • minäkin käytän

        ja kun käytön aloitin, eipä ole huulet sen koommin kuivuneet tai kunnolla rohtuneet. Mahtava tuote! :)


      • gssgsd
        minäkin käytän kirjoitti:

        ja kun käytön aloitin, eipä ole huulet sen koommin kuivuneet tai kunnolla rohtuneet. Mahtava tuote! :)

        voi ei, ei vitalista missään nimessä. sitä en suosittelisi en niin millään, ainakaan ellet pääse "testaamaan" sitä ennen purkin ostamista. itse ostin sellaisen ja on ehkä huonointa ikinä, koska maistuu niin pahalle ja "jämähtää" huuliin. se on vain niin ällöttävää (vaikka sinänsä tuoksuukin ihan ok:lta), ettei sitä huulille voi käyttää. mä oon ainaki pari kertaa yrittäny ja aina oon joutunu menee pyyhkii sen paperilla pois, eikä se edes lähe pyyhkimällä, eli yh hyh. älä osta sitä. tai jos ostit, ni kuiville kantapäille/kyynärpäille se käy loistavasti.


      • irggu

        voi kyllä sitä on minullakin on purkki kaupasta saa


    • Lissu

      Itse käytän Miramea. Halpa, eikä tarvitse mistään erikoiskaupasta ostaa. Itselläkin huulet kuivuu tosi helposti, mutta kun käytän tuota koko ajan, niin ne pysyy hyvässä kunnossa. Jos huulet pääsee rohtumaan, niin laitan Blistexia.

      Itse teen niin tuon Miramen kanssa siis, että laitan sitä joka yö huulille erittäin paksun kerroksen, niin aamulla kun herää, sitä on vielä huulilla ellei sitten sitä ole syönyt pois tai pyyhkinyt johonkin. Ja päivisin laitan sitä pinkkiä Miramea ja sitten huulten rajausta, niin näyttää siltä kuin olisi jonkinlaista huulipunaa tai jotai kiiltoa ainakin... :)

      • coo-coo

        Tosiaan.. itse olen kokeillut apteekkienki huuliravoja.. ja olin kokeillut ennen tätä miramen medilip lip balm huulivoidetta.. ja tähän päädyinkin..olen ostanut yli10e eestä kalliita huulirasvoja..ja tämä jäi.. sen tuntee kun se tehoo.. hintalaatu suhde tässä on onnistunu paremmin kuin missään muussa..

        ja blistexiä olen ostanut..muttei minusta yhtä hyvä..mutta se uusi..onkohan blistexin..se jossa on se hopeakuula.. on kanssa kiva..muttei yhtä hyvä..makeaa ja ovelaa.. ja kiiltoa antava.. :) muttei rohtuneille huulille.. =/


      • tyhmätr!!
        coo-coo kirjoitti:

        Tosiaan.. itse olen kokeillut apteekkienki huuliravoja.. ja olin kokeillut ennen tätä miramen medilip lip balm huulivoidetta.. ja tähän päädyinkin..olen ostanut yli10e eestä kalliita huulirasvoja..ja tämä jäi.. sen tuntee kun se tehoo.. hintalaatu suhde tässä on onnistunu paremmin kuin missään muussa..

        ja blistexiä olen ostanut..muttei minusta yhtä hyvä..mutta se uusi..onkohan blistexin..se jossa on se hopeakuula.. on kanssa kiva..muttei yhtä hyvä..makeaa ja ovelaa.. ja kiiltoa antava.. :) muttei rohtuneille huulille.. =/

        mirame on blistexin brändi eli aivan sama asia.... huuhhuh


    • Jasu

      Paras huulivoide itselleni on ollut Jane Iredalen Lip Drink, ei ole tarvinnut sutia koko ajan niinkuin muuta huulivoidetta. Koska ei sisällä petroleumia, sehän imee kosteutta huulien iholta.

      • tuttifruttii

        -Minulla parhaiten toimii labello..Niitä on erilaisia ja eritarkoituksiin ;)
        -Mulla on tällä hetkellä labellon sun,tummansininen,vaaleansininen sekä oli rosa mutta koira pisti palasiks :)
        -Mut itse ainakin pistän ensin huuliin jt kosteusrasvaa..yleensä eroilia,toimii parhaiten ja sen jälkeen sitten huulirasvaa päälle :)


      • Mävaann
        tuttifruttii kirjoitti:

        -Minulla parhaiten toimii labello..Niitä on erilaisia ja eritarkoituksiin ;)
        -Mulla on tällä hetkellä labellon sun,tummansininen,vaaleansininen sekä oli rosa mutta koira pisti palasiks :)
        -Mut itse ainakin pistän ensin huuliin jt kosteusrasvaa..yleensä eroilia,toimii parhaiten ja sen jälkeen sitten huulirasvaa päälle :)

        Mulla on noita labelloita ja löytii blistexiä,niin ja h&m ostettu fantan makunen huulirasva löytyy :-)


    • summer

      Apteekista saa Louis Widmerin huulirasvaa joka on toimivaa ja riittoisaa eikä maksa paljon (n.7€)
      Hyvä tuote mikäli se seikka ei häiritse, että tuote on huulipunapuikon näköinen :)

    • rasvaset huulet

      Olen käyttänyt monta vuotta Labello Med Rapairia (valkoista) ja olen ollut tyytyväinen. Tosin mitä kerroit huulipunasta niin mä en pysty käyttään tavallisia huulipunia ja rasvaset huulipunat ei pysy huulilla.

      • 30vMies

        Vähän tulee tämä myöhässä mutta kokeillaan nyt huvikseen; löytääkö tätä "Labello Med Repair"ia enää mistään suomesta?? Maahantuoja väitti, että ei kuulu valikoimaan. Itsekin tätä olen ostanut jokunen vuosi sitten muutaman puikon ja olen todennut (monen kokeilun jälkeen), että tämä on ehdottomasti paras(ta minulle). Semmonen mielikuva on jäänyt, että olisin ostanut jostain apteekista (ehkä he tuovat/toivat suoraan ohi maahantuojan), mene ja tiedä, nyt ei löydy mistään. Onko vinkkejä?


    • Minniina

      Ite käyn aina ostaan ruotsista huulirasvaa, ( meiltä ruotsiin vain joki välissä eli n 200-400 m, merkki on Lypsyl. Mulla rohtuu aina huulet Blistexillä,miramella,yms. Tää Lypsyl on ainoo jossai mulla ei rohdu suosittelen Lypsyl:iä

    • I LOVELY LIPOSAN

      minusta kaikkein paras huulirasva on hm jotkut ihanan tuoksuiset kookos huulirasvat ja Blisteksiä ei saa unohtaa sekä myös käytän aika paljon Labelloa mutta pidän eniten purkki huulirasvoista . Seppälän uudet huulirasvat ovat ihania kannattaa kokeilla . SEPPÄLÄN toiset hedelmä huulirasvat ovat ihania ,niitä on kolme valikoimaa eiku ehkä vähän ennemmän...

      käytän erinlaisia voiteita kuten herbiinaa ja niveaa sekä h.m erilaisi voiteita. muista käyttää huulirasvaa

    • I LOVELY LIPOSAN

      minusta kaikkein parhaat huuliravat ovat . BLISTEKS, h.m huulirasvat ,varsinkin kaikki kookos huulirasvat ,LABELLO on todella tehokasta mutta jos on todella kylmä niin BLISTEKS tehoaa nopeasti. SEPPÄLÄN uudet huulirasvat ovat ihania(kokeile). Anttilasta saa todella tehokkaita huulirasvoja myös esim. kuu ja aurinko huulirasvoja. Suossittelen näitä kaikkia ihovoide on tosi hyvää jos sitä käyttää suihkun jälkeen . suossittelen H:M voiteita sekä Anttilan muista käyttää myös niveaaaaa

    • tiibas

      paras huulirasva on ehdottomasti mirame :)

    • heppatyttö-93

      mun mielest ihqn on blistexin lip splash !!!

      • huhuuhuuli

        Voi ei! WELEDA. on paras,
        Weleda everon huulivoide, kannattaa kokeilla.


      • yhdyn
        huhuuhuuli kirjoitti:

        Voi ei! WELEDA. on paras,
        Weleda everon huulivoide, kannattaa kokeilla.

        Weleda Everon on minustakin hyvä!

        Muita hyviä ovat Kesäniityn huulihoide (saa esim. Ruohonjuuresta) ja Aliman Nourishing Lipbalm


    • lipcare

      Mielestäni Blistex Lip Relief Cream on paras huulirasva :) ! Jos vaikka tuntuu että on huuliherpeskin tulossa , niin se ennalta ehkäisee sitä :) !

      • mimimim

        BEPANTHEENI ON YKKÖNEN


    • xd

      Mä kuulun niihin ketkä on iät ajat ettiny sopivaa huuliarasvaa, on ollu miramea, vitalista, blistexiä, dailya....
      mutta paras kaikista on kyllä LABELLO, mulla on tällä hetkellä se tummansininen ja uusi vaaleansininen, toi tummansininen on ollu iha ykkönen jo parikin vuotta toi vs. on tullu kauppohin vähän aikaa sitten ja päätin kokeilla-> sekin hyvä, imeytyy nopeammin (:

    • bevitabevita

      Itse kokeilin Bevita R-huulivoidetta ja se on ollut tähän mennessä paras!:) ei maistu eikä tuoksu miltään. Hoitaa hyvin kuiviakin huulia! Hintakaan ei ole paha. Saa vain apteekeista!

    • wahh

      Bepanthen

    • moi92

      Ehdottomasti Bepanthen voide (punaraitainen, se rasvaisempi) sitä kun laitat vaikka kerroksen yöksi huulille ni näet tuloksen aamulla :) ja tätä voi käyttää päivälläkin. :)

    • huulirasva-addikti

      Itse käytän montaa eri huulirasvaa eri tilanteisiin, mutta merkeistä Blistex on ylitse muiden. Yöksi laitan tuhdin kerroksen Lip Relief Creamia, aamulla heti herätessä MedPlussaa (sininen purkki) ja sitten päivällä vuorottelen MedPlussan ja Daily Conditionerin (valk. purkki) välillä ja joskus laitan myös Lip Massagea (se uusi, sinertävän vihreä) kuorimaan kuolleen solukon pois huulten päältä. Ulos laitan aina joko MedPlussaa tai MedComfortia (hopeanharmahtava, roll-on pää) josta tulee ihanan viileä tunne huulille. MedPlus on hyvä perusrasva joka sopii joka tilanteeseen. :)

    • sanna'

      Pirkan karpalo huulirasva on aivan ihana! Saman sarjan mustikka myös toimii hyvin :)

    • joko tai

      1. apteekista: mentholatum huulirasva. Parenoaa en ole valmisrasvoista vielä löytänyt. Parempaa kuin punaraitainen bepanthen!

      2. Itse tehtynä:25g mehiläisvaha, 50g kaakaovoi, 25g jojobaöljy. Sulatetaan ja valetaan huulirasvahylsyyn tai purkkiin.

      • the best

        apteekista Mentholatum huulirasva. Kysy apteekin myyjältä, jos ei ole hyllyssä.


    • Ellen37

      Minulla on ollut sama vaiva vuosia, mutta tänä talvena ei ole ollut ollenkaan kuivat huulet vaan kosteat ja pehmeät - ei enää rohtuneita huulia. Aloin käyttämään "Sunright@ Lip Balm SPF 15" -huulivoidetta (sen löydät täältä: http://tinyurl.com/yf3rsof (Targeted treatments => Sunright@). Käytän huulirasvaa vain noin joka toinen päivä kerran ja jos tuntuu huulet kuivuvan, niin kaksi kertaa päivässä. Toimiva tuote!

    • Halkeilevat huulet

      Mielestäni paras huulirasva on apteekista saatava Bepanthol. Itselläni on erittäin kuivat huulet, varsinkin nyt kylmillä pakkasilla ne lohkeilevat entistä enemmän. Bepanthol pehmentää huulet todella hyvin ja tekee niistä kimmoisat! Hyvästit halkeaville huulille. Toimii todella, itselläni vakio tuote kesät talvet.

      • miramemint

        Mirame moisture mint :) Ihanan "viileä" ja kosteuttaa todella hyvin!


    • testaamalla

      nyt oon käyttäny Neutrogena Norwegian Formula Lip balm tuotetta, joka on tuubissa ja aikaisemmin Panthenol forte Lip balm SPF 15 puikkona ja ei ole huono ihan perinteinenkään Blistex tehokosteuttaja huulivoide...huippu hyvää en ole vielä löytänytkään...

      • minttuli92

        onko kukaan vielä kokeillu baba de caracol lip care huulivoidetta, kokemuksia? Ihovoide ainakin on hyvä siinä sarjassa...


    • Armeija

      Ruotsin armeijan huulirasva, Elisabeth Ardenin 8 hours cream & Blistexin purkit on parhaita!

      • Voihan Vitalis!

        mulla ainakin Vitalis. Laitan aina yöksi sitä huuliin ja aamulla on ihanan pehmeät huulet. Olen 46 v. , mutta huulieni ympärillä ei ole juonteita. Uskon, että Vitalis on auttanut siihen.


      • --

        Elisabeth Ardenin huulirasva on tosi hyvä ja toimii nopeesti, mut maku ei oo parhaimmistoo, mut ku kerran toimii nii en välitä mausta yhtään.


    • gogggg

      Tähän asti useita apteekin ja markettien tuotteita käyttäneenä ihastuin Idea Toscana sarjan uuteen huulivoiteeseen, joka sisältää myös oliiviöljyä. Jouduin hieman etsimään mistä apteekista sitä saa mutta se kannatti. Juuri sopivan kosteuttava eikä yhtään liian rasvainen. Tosi riittoisa, luulen että riittää koko talven joten ei mikään kallis sijoitus siihen nähden (4,90 e.)

      • rdhsgs

        Lip Balm - Vanilla Almond (10 g)

        Ingredient
        Organic Coconut oil, Biodynamic Safflower oil, Organic Beeswax, Candelilla wax, Shea butter, Vanilla extract, Sweet Almond oil, Wheatgerm oil, Jojoba oil,Cocoa butter, Vitamin E, Rosemary extract.


    • 4+6

      ykkösvalinta: puhdas kaakaovoi
      kakkosvalinta: puhdas karitevoi
      kolmosvalinta: apteekin mentholatum

      • lamenta

        Dr. Hauschka huulirasva(t). Purkissa oleva paras, mutta toimii se hylsyssä olevakin. Se on vähän helpompi käyttää.


    • lapsen huuliin

      on kokeiltu montaa vaihtoehtoa, tämä toimii ihan kamaliksikin päässeisiin huuliin tosi nopeasti

    • l1393

      Rainbown huuli voide on parasta ;esm vanha vanilja ;)

    • kuivahuuli

      Mistä saa Jane Iredalen huulurasvaa??

    • labsu

      labello pure&natural camomile&calendula on parasta! (: se kuivii nopeesti ja on hyvä rohtuneille huulille, jättää huutel pehmeiksi ! (:::

    • huulirasva friikki

      minusta eos huulirasva on maailman parasta huulirasvaa jota olen käyttänyt maksaa 10 euroa kikcsistä se on ihanan makuista ja tuoksuu todella huvälle se pitää huulet pehmeänä 4-8 tuntia
      katsokaa kuvia googlesta eos lip balm

    • kampaaja75

      Minulle paras on ollut lavera basis sensitiv linjan huulivoide, ei ole kalliskaan.
      Apteekista saatava eucerin voide on myös toiminut

    • DHN

      Parhaat omasta mielestäni: Vitalis ja Lipsolute Beeswax.

      • Rohtuneet huulet

        Olen löytänyt todella loistavan huulirasvan. Nimittäin Decupalin Lips & dry spots balm. Käytän sitä myös kynsinauhoille. Ihan huipputuote, saa apteekista.


    • perunavarvas maniac

      Blistex Complete Moisture sinisessä purkissa. Maistuu sitruunatoffeekarkille ja huulet ovat parantuneet tällä rasvalla. Auttaa/tehoaa hyvin makukin on todella hyvä.

    • lbovhvvh

      aloe vera, mikä ei sisällä metallihiukkasia mitä muut. kissakasvattajaltamme joka myy aloe vera tuotteita joten kannattaaa tilAa foreveriltä.
      ja body shpin chocomaniA mikä oikeesti kosteuttaa huulia mitä geelimäiset ei tee.

      • Essex10

        Essexin valkoisessa tuubissa oleva voide on ehdottomasti paras. Saa apteekista. Sain vinkin ihotautilääkäriltä, kun erilaiset huulirasvat ärsyttivät huuliani.


      • stststts
        Essex10 kirjoitti:

        Essexin valkoisessa tuubissa oleva voide on ehdottomasti paras. Saa apteekista. Sain vinkin ihotautilääkäriltä, kun erilaiset huulirasvat ärsyttivät huuliani.

        Tuota parempi on Eucerinin Aquaphor, jossa mineraaliöljyn lisäksi on kosteuttavia ja hoitavia aineita. Myös hunajaa ja mehiläisvahaa sisältävä Dermagiq on hyvä (apteekista).


    • RADIO

      Itse suosittelen tuota baby lips sävyttävää huulirasvaa.

    • Bevita R!

      ACO:n hoitava huulivoide (vaaleansininen 5ml puikko) sekä Bevita R (lila pieni 8g tuubi).

      Näistä Bevita R on rasvaisen tuntuinen huulilla aika pitkään mutta se ei haittaa koska se tuntuu kosteuttavalle huulissa sekä antaa huulikiiltomaisen värittömän kiillon huulille. :)

      ACO:a tarvii useammin lisäillä mutta se saa huulet ihanan tuntuisiksi ja terveen näköisiksi. Kovilla pakkasilla se ei ole tosin kovin tehokas enää.

    • siiiiiiiis

      Avenen huulivoide. Se on asteen kalliimpi, mutta auttaa silloin kun muiden teho loppuu... uskomattoman hyvä tuote, jo parista kerrasta.

    • serpa

      Idea Toscana hoitava huulivoide 5,5 ml apteekista tai netistä: www.ideatoscana.fi/huulivoide.htm

    • Kaisaliini

      Minä käytän Mentholatumin huulirasvaa. Saa apteekeista eikä ole hinnalla pilattu vajaa 5 €. Kosteuttaa ja hoitaa todella hyvin rohtuneita huulia. Love it! Ihan paras!

      • EOS

        Itse käytän 10€ eos huulirasvaa!Ja suossitelen ostamaan!!!!


    • raaaaaasvaaaaa

      Sheavoi (karitevoi) :) 100% luonnotuote vielä, ihanaa tavaraa. Itsellä sama ongelma kuin sulla ja tällä olen saanut kuriin. Kaikki marketti rasvat olen kans kokeillut mut niistä ei ole ollut apua.

    • autaja

      Käsintehty huulirasva on paras. Ihan oikeasti toimi. Joskus ostanut tyrni huulirasvaa ja voin sanoa että se on todella hyvä. Vain rasvat ja öljyt. Ei muuta. Tyrniöljy on mahtava.

      • testaapa

    • näin on

      Vielä nykyäänkin VITALIS, purkki vaan ei ole enää kelta-punasävyinen,mutta voide on yhtä tehokasta kuin ennenkin.Kannattaa kokeilla,edullistakin on.

    • ASIANTUNTIA

      Mä suosittelen Eos huulirasvaa sitä sweet mint nimistä tai maybellinen babylips mint fres molemmat aivan mahtavia ja pehmentää huulia tosi kivasti. Ei jää huuliin sillai klönteiks vaa sulautuu ihanasti. Tuo eos on kyllä aika hintava 9.95€ mutta babylips maksaa vain 3.55€. Hinnasta huolimatta suosittelen ostamaan eosin pehmeyden raikkauden ja hyvän maun vuoksi. Babylips on muuten sama mutta ei maistu hyvälle.

    • Kuusenpihka

      Ostan luontaistuotekaupasta kuusenpihkavoidetta (merkillä ei väliä).

    • minä käytän

      vain aviopuolisolta samaani nestettä sekä huuliin että kasvoihin kaksikertaa viikossa

      • Mira7

        Avonin care repairing lip balm with shea butter and vitamin complex.


    • Massateini

      Minusta EOS huulirasvat on parhaita, varsinkin strawberry sorbet

      • Nivea

        Mulla oli myös joskus EOS, mutta käytän niin paljon huulirasvaa(saatan lisätä sitä n.8 krt päivässä), että se loppu aika pian. Oli kyllä hyvä, mutta turhan kallis... Itse käytän tällä hetkellä Nivean lip butter(vanilla & macadamia)-voidetta, ja toimii mun tosi helposti kuivuviin huulin hyvin. Kannattaa kokeilla!!


    • lapetitee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe