KIELI:(

tyttööö

niin otin eilen kieleen lävistyksen. aamulla oli todella kipee mutta ei paljoo enää...mutta nyt musta tuntuu etää pallo uppoo mun kielen läpi..juu vähän hunosti selitetty. toivottavasti ymmärrätte.

8

1399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pro

ensiavuksi jäätä ja buranaa,hillitsee turvotusta.Mikäli turvotus käy tosiaan niin rankaksi,että epäilet tapin mitan loppuvan,mene heti lävistäjälle näyttämään.Pahin turvotus on ohi 3-4 päivässä..

• .............

mun kielessä on niin paljon sammalta..mitenhän mä saisin poistettua sitä...?:(

• buffy
        ............. kirjoitti:

mun kielessä on niin paljon sammalta..mitenhän mä saisin poistettua sitä...?:(

hampaiden pesun yhteydessä kannattaa se kieli pestä sillä hammasharjalla ja tahnalla. ei henki haise ja kieli pysyy puhtaana.

• ...............
        buffy kirjoitti:

hampaiden pesun yhteydessä kannattaa se kieli pestä sillä hammasharjalla ja tahnalla. ei henki haise ja kieli pysyy puhtaana.

ei se niinkään tunnu lähtevän..ja kielikin on nyt sen verran arka.....

• bambi
        ............... kirjoitti:

ei se niinkään tunnu lähtevän..ja kielikin on nyt sen verran arka.....

Kyllä sen pitäisi lähteä kun peset kielen, hammasharjalla harjaat. Varovasti harjaat aivan korun ympäriltä niin ei senkään pitäisi sattua. Myös desinfiointiaineella purskuttelu saattaa auttaa asiaan.

Kieli turpoaa lävistyksen oton jälkeen jolloin voi muutaman päivän tuntua, että koru uppoaa kieleen. Se tunne häviää kuitenkin kun kieli taas laskee. Näin ainakin minulla ja varmasti monella muullakin kielilävistyksen omaavalla.

• ruusu-rinsessa
        bambi kirjoitti:

Kyllä sen pitäisi lähteä kun peset kielen, hammasharjalla harjaat. Varovasti harjaat aivan korun ympäriltä niin ei senkään pitäisi sattua. Myös desinfiointiaineella purskuttelu saattaa auttaa asiaan.

Kieli turpoaa lävistyksen oton jälkeen jolloin voi muutaman päivän tuntua, että koru uppoaa kieleen. Se tunne häviää kuitenkin kun kieli taas laskee. Näin ainakin minulla ja varmasti monella muullakin kielilävistyksen omaavalla.

Nimittäin tuo kielessä oleva valkoinen peite on sammasta eikä sammalta... sammalta on metsässä ja se on vihreää... ja lääkäriltä saa hyviä kuureja tuon sammaksen poistoon... reseptivapaana tuota lääkettä ei saa. Itselläni tuli kieleen todella runsaasti sammasta, mutta lähti lääkärin määräämän lääkkeen myötä. Kielen harjaminen hammasharjalla päivittäin on sammaksen estoon hyvä!

• Pro
        ruusu-rinsessa kirjoitti:

Nimittäin tuo kielessä oleva valkoinen peite on sammasta eikä sammalta... sammalta on metsässä ja se on vihreää... ja lääkäriltä saa hyviä kuureja tuon sammaksen poistoon... reseptivapaana tuota lääkettä ei saa. Itselläni tuli kieleen todella runsaasti sammasta, mutta lähti lääkärin määräämän lääkkeen myötä. Kielen harjaminen hammasharjalla päivittäin on sammaksen estoon hyvä!

Kotikonstina voit kokeilla puolukkamehua tai karpalomehua vahvana juomana,usean kerran päivässä.Tätä konstia käytetään mm.vauvojen sammaksen hoidossa.
        Sammas on siis hiivatulehdus,joillekin se iskee kielen lävistämisen jälkeen.
        Ei ole vaarallista,ikävän näköistä ja tuntuista vain.Eikä välttämättä parane vain harjaamalla.
        Kielen päällä oleva valkoinen saattaa olla myös eläinrasvaa,esim maitotuotteista.Se lähtee harjaamalla,ja pitää harjatakin,koska kerää bakteereja.
        uusi puhdas hammasharja olisi erittäin hyvä asia.

• Pöps

Mustakin näytti aluks etä kielikoru uppoo, mutta ei se mihinkään ole mennyt ja on ollu jo päälle puol vuotta. hyvin voi =)

mut ei voi tietää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe