Poikien ja tyttöjen värit

poika17v-

Mielestäni on naurettavaa että on olemassa ns. poikien ja tyttöjen värejä. Esim jos käytän pinkkiä saan huomautuksia että "homo!" ynnä muuta. Tai jos tykkään vaan huolehtia ulkonäöstäni enemmän kuin muut.. ahdasmielistä porukkaa.

7

858

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsjnfnfj

Mielestäni on yksinkertaisesti kuvottavan näköistä jos poika käyttää jotain pinkkiä tai vaaleanpunaista...Tai tulee helposti hintahtava olo...Ei niin miehekäs...Mutta joo mielipide kysymys...Tämä vain minun mielipiteeni...

• sitten ?

vai transu, kun inhoan "poikien värejä", eli vaalean-sinistä? En suostuisi pukeutumaan sellaiseen mistään hinnasta, eikä kodista löydy yhtään vaalean-sinistä, tai ylipäätänsä sinistä esinettä.

Mutta sen sijan tumma-punaisesta, mustasta ja hopeisesta pidän paljon.

• sampsis

Voi tosiaan ollakkin kun mulla on viellä punaset kuravaatteet mua haukutaan välillä siitä väristä ja nauretaan mut ei mun mielestä ne oo niin tyttöjen väri tai voi olla siitäkin kun oon 16 vee ja oon kurahousuissa ja kuravatteissa paljon että se tulee siitä tai en usko ? Mitä mieltä ootte joutuuks muut mun ikäset aina sateella käyttää kurahousuja !

• ei..
        sitten ? kirjoitti:

vai transu, kun inhoan "poikien värejä", eli vaalean-sinistä? En suostuisi pukeutumaan sellaiseen mistään hinnasta, eikä kodista löydy yhtään vaalean-sinistä, tai ylipäätänsä sinistä esinettä.

Mutta sen sijan tumma-punaisesta, mustasta ja hopeisesta pidän paljon.

Nehän vaan näyttävät naurettavilta miehillä ja esim. vaaleanpunainen vanhemmalla norsunnäköisellä naisella on kauhean näköistä. Näyttää kuin olisi possu.

Tummanpunaiset, mustat ja hopeat ovat juuri miesten värejä. Jako tapahtuu luonnollisesti, ei mistään homoussyistä. Sama idea kuin että "trikoo on riskillä ruma".

• mielestäni

Miehekkyys ja naisellisuus on paljon syvemmällä kuin vaatteissa. Tosi mies voi käyttää vaaleanpunaista, koska hän tietää ettei se vähennä hänen miehekkyyttään yhtään. Vain niillä, joilla epävarmuutta omasta miehisyydestään, on pakonomainen tarve julistaa sitä maailmalle ja itselleen ulkokuorella.

Ehkä tuo itselle todistelu on vielä ominaisempaa - identiteetti on niin epämääräinen, että sitähän voi vaikka muuttua homoksi, jos laittaa tyttöjen väriä päälle ;-)

Olet, poika17v-, oikeilla jäljillä, pidä pintasi ja pukeudu niinkuin haluat. Taidat olla paremmin koulutettujen vanhempien lapsi. Duunarien pojilla on yleensä tosi vahva tuo mies-nais-vastakohta-asettelu. Osittain siitä syystä, että he pitävät itseään parempina kuin tytöt ovat, ja pyrkivät tekemään tyttöihin nähden erotteluja kaikissa asioissa, niin teoissa kuin ulkonäössäkin.

Kyllä sen sitten näkee kuka oikeasti menestyy, kun itse olet yliopistossa ja nuo kaverit käyvät amiksessa putkimieslinjaa...

Okei, liikaa vuodatusta, mutta alkoipa taas ärsyttää...

• Simon de Chatte

Maailman toiseksi arvostetuin miesten, siis miesten eikä mikään puolukanpoimijoitten, paitaliike on nimeltään Pink. http://www.thomaspink.co.uk/html/

Maailmalla on 70 vuotta kuulunut miesten klassiseen vapaa-ajan pukeutumiseen vaaleanpunaiset vakosamettihousut irtotakin kanssa.

• poika17v-

.. että todistitte että maailmassa on vielä ainakin kourallinen järkeviä ihmisiä. Ja osuit aivan nappiin, nimim. mielestani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe