Kateellisten Poikaystävät

(schtronger)

Ongelma & riesa, turha mielestäin: joidenkin naikkosten on paha olla koska tahtomattani provota ketään, herätän jossain määrin kateutta.

-> seurauksena se, et niiden poika-ja miesystävät sanelevat minulle SÄÄNNÖT missä saan olla, käydä, mitä AJATELLA (itsestäni, elämästäni), mitä tehdä.

Siis he kai päättelevät, että jos PIILOUDUN niin kukaan ei ainakaan näe kateuden aiheita ja jos elän elämätöntä elämää (en tee mitään) tämän pitäisi osoittaa, et olen "joka tapauksessa luuseri".

En jaksa olla tikku kenenkään silmissä; yritän pitää matalaa profiilia itsestäni, elän nuorelle aikuiselle normaalia elämää, kunnioitan rajoja enkä sekaannu muiden asioihin..Ihme kun se ei riitä ;)

Silti haluan tehdä JOSKUS seuraavaa (JOS SAAN!):
ostella pakollisia siveyden suojia eli vaatteita, toisinaan tavata ystävän kodin ulkopuolella muttei puistossa joten baarissa, naukkailla jotain pientä eli "fiksusti dokata", EHKÄ sanoa jopa "kyllä" jonkun miehen tapailuehdotuksiin

Ja joka päivä teen väistämättä näitä asioita:
käyn töissä.puettuna mieluiten vaatteisiin, jotka sopivat työilmapiiriin.ostan ruokaa kaupasta.miksi kuolla nälkään?

Kuitenkin nämä liikkeeni ovat joillekin liikaa, koska muiden naisten pitäisi saada tuntea olevansa minä, omaavansa minun ulkonäköni ja minun sieluni. -kateuden psykologiaa..Eli jos muistatte leffan "Lahjakas Mr.Ripley", kateellinen pyrkii muuttamaan kadehtimansa nahkaan.Tässä miesystävät yrittävät jotenkin "auttaa" siinä telkimällä mut piiloon.

Näin melkein tässä, olen rasittavan syynäyksen alla.Ja olen vielä moniongelmainen sosiaalitapaus-taustainen joten olisi ehkä loogista muiden ymmärtävän että olen jo ennestään sekaisin ja tarvitsen rauhaa.Mikä tollaisa äijiä riivaa?? Testosteronit??

12

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en kyllä oikein ymmärtänyt mitään tuosta tekstistä. Tarkoitatko, että sinun ystävien poikaystävät kertovat sinulle miten sinun pitää elää? Kuka sinulle on kateellinen ja mistä syystä?

Hanki oma elämä. Sillä siitä pääsee.

• Muikku.

Kerrohan lisää..minua alkoi kiinnostamaan...(=

• Muikku. kirjoitti:

Kerrohan lisää..minua alkoi kiinnostamaan...(=

Elämät -30% tarjouksessa joulun jälkeen (;

• Muikku.
        Richartti kirjoitti:

Elämät -30% tarjouksessa joulun jälkeen (;

Onko?!Missä!!!!!?Tuonko sullekkin vai samalla?;)

• Muikku. kirjoitti:

Onko?!Missä!!!!!?Tuonko sullekkin vai samalla?;)

Viittasin tuolla elämän hankkimisella "(schtronger)"-nimimerkin alkuperäiseen viestiin, josta sain sellaisen käsityksen, että hän puuttuu ystäviensä (sekä näiden poikakaveiden) mielestä ilmeisesti liikaa heidän elämäänsä.

Miksi minusta tuntuu, että sinä otit hieman henkilökohtaisesti elämän hankkimiseen liittyvän kommenttini, vaikka en sitä sinulle osoittanut. Mikäli pahoitit mielesi kommentista, niin ei voi mitään.

• Muikku.
        Richartti kirjoitti:

Viittasin tuolla elämän hankkimisella "(schtronger)"-nimimerkin alkuperäiseen viestiin, josta sain sellaisen käsityksen, että hän puuttuu ystäviensä (sekä näiden poikakaveiden) mielestä ilmeisesti liikaa heidän elämäänsä.

Miksi minusta tuntuu, että sinä otit hieman henkilökohtaisesti elämän hankkimiseen liittyvän kommenttini, vaikka en sitä sinulle osoittanut. Mikäli pahoitit mielesi kommentista, niin ei voi mitään.

En ollut katsos varma kelle sen tarkoitit, mutta joka tapauksessa se oli ihan täysi vitsi...laitoin sinne perään vielä ;), joka tarkoittaa silmäniskua...mutta ei niin ei, kun ei se huumorinkukka taas oikein sitten kuki.

• Muikku. kirjoitti:

En ollut katsos varma kelle sen tarkoitit, mutta joka tapauksessa se oli ihan täysi vitsi...laitoin sinne perään vielä ;), joka tarkoittaa silmäniskua...mutta ei niin ei, kun ei se huumorinkukka taas oikein sitten kuki.

Valitettavasti ei ole oikein paras päivä...

• RRR

Mun tyttöystävää yks kateellinen muija jopa töni kerran vaatekaupoilla. Kyllä teki mieleni mennä, ottaa tukasta kiinni ja kurittaa vähän. Ettei olisi niin että oot itekin ärhäkkä haastamaan?

• alkup.

En harrasta väkivaltaa missään muodossa, kykenen hallitsemaan pieniä kiukunpuuskiani vallan hallitusti. Ja koen, että olen sinut itseni ja ulkonäköni kanssa ja että, aa ja oo ongelmien välttämisessä on se, että en itse kuten sanoit ärsytä ketään.

En siis tee sitä.Mutta seuraava askel on kai rintojen litistäminen jeesusteipillä.

• ajook

Mitähän sä oikein yrität meille kertoa, eihän tuosta ota mitään selvää, paljon on sanoja, muttei oikein mitään asiaa.

Ehkä kuvittelet kuitenkin ittestäsi liikoja tai sitten ymmärrät asioita väärin. Vaikea sanoa, kun en ymmärrä sun sanomaasi.

• tuo teksti

Aikamoista soopaa. Olet aivan hemmetin itsekeskeinen ja itserakas tyyppi, kyllä tuo sen verran järjettömältä kuulostaa. Tai sitten koko ystäväpiirisi on täynnä täysiä seinähulluja. Opettele elämään omaa elämääsi äläkä jatkuvasti ihaile itseäsi toisen silmillä, etenkin kun et voi tietää, vaikka nuo toisten silmät oikeasti lähinnä katsoisivat sinua säälien.

• -Schlong-

"olen vielä moniongelmainen sosiaalitapaus-taustainen joten olisi ehkä loogista muiden ymmärtävän että olen jo ennestään sekaisin ja tarvitsen rauhaa."

Tuo selittänee myös kaiken muun. Oletko ajatellut, etteivät asiat oikeasti ole niin kuin kirjoitat vaan tuo sinun moniongelmaisuus aiheuttaa sekoilusi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe