Auton lukot meinaa olla joka aamu jäässä. Niihin ei nykyisin saisi kuulema laittaa enää lukkosulaakaan. Mitäs sinne pitäs ruiskia, ettei tarvitsisi joka aamu kuumentaa avainta sytkällä ja lämmitellä lukkoa lämpimällä vedellä täytetyllä muovipussilla?
Auton lukot jäätyy
10
2146
Vastaukset
- jutska
mikä toimii on aseöljy!!!
- Jerkku
Jaahas, pitää kokeilla, kun jostain käsiin sitä saa. Entäs CRC? Miten kestää kylmää?
- Tankkaaja
Jerkku kirjoitti:
Jaahas, pitää kokeilla, kun jostain käsiin sitä saa. Entäs CRC? Miten kestää kylmää?
Nämä kaikki aineet "puhaltaa" veden pois lukosta; tämän jälkeen ei lämpötilalla ole merkitystä.
- Jamppa1
Jerkku kirjoitti:
ainoa oikea voitelu on aseöljy spraypullossa. Nykyään käytän CRC:n tuotetta, muitakin hyviä on.
- Kake
Niin sinulla tuskin on kaukoohjattava keskuslukko.Eiköös siihen saa ruiskia lukkosulaa jos haluaa.ei oo herkkää elektroniikkaa kärsimässä siitä.Mutta ruiski kuitenkin kaiken varalta CRC.tä niin ei ainakaan sähköosat kärsi jos niitä on
- serysey
sitroen kirjoitti:
moottoriöljykin näkyy toimivan.
No EI! Paksu öljy tuhoaa lukot varmasti. Vain aseöljy kelpaa.
Muuten, jos auto on VW niin lukot jäätyy muualta kuin lukkopesästä joten niitten voitelu ei paljon auta. Tyyppivika ainakin polo/golf. - Jerkku
On mulla kauko-ohjattava keskuslukitus. Sekään vaan ei toimi...
serysey kirjoitti:
No EI! Paksu öljy tuhoaa lukot varmasti. Vain aseöljy kelpaa.
Muuten, jos auto on VW niin lukot jäätyy muualta kuin lukkopesästä joten niitten voitelu ei paljon auta. Tyyppivika ainakin polo/golf.pian se paksu öljy lukot tuhoaa? Kun olen jo 17 v moottoriöljyllä voidellut tämänkin auton lukkoja, niin jokohan tuho on kuinkakin lähellä?
- sitten aseöljyä:)
Jerkku kirjoitti:
On mulla kauko-ohjattava keskuslukitus. Sekään vaan ei toimi...
ei ole ikinä jäässä kun toistaa muutaman kerran vuodessa toimenpiteen...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734